quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:15 schreef GGMM het volgende:
Hahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahaha!!!
Godskolere, wat doen al die embryo's toch op FOK! tegenwoordig?quote:Geboortedatum 09-04-1992
was je probleem?quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:17 schreef PP. het volgende:
[..]
Godskolere, wat doen al die embryo's toch op FOK! tegenwoordig?
Baggeren. Maar hey, da's het publiek nowadays.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:17 schreef PP. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:17 schreef PP. het volgende:
[..]
nee jij, internetheld, durft nieteens zn leeftijd op internet te zetten, laat staan een foto ofzoquote:
26, en hier, een foto.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
nee jij, internetheld, durft nieteens zn leeftijd op internet te zetten, laat staan een foto ofzo
jij zeikt, dan zeik ik terugquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:20 schreef PP. het volgende:
En ondertussen snel ff m'n fotoboek checken hé, en maar hopen dat je daar wat kansloze foto's kan scoren om me af te zeiken!
Waarom dan toch die neiging om te posten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:22 schreef Yousif het volgende:
[..]
al waren het er 2 dan zou het nog niemand boeien
en daarom denk je dat je beter bent, alsof dit forum alleen is voor 20+ ofzoquote:
Omdat ik jeuk had aan mijn ballen en nog een handje vrij had om iets mee te doen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:23 schreef PP. het volgende:
[..]
Waarom dan toch die neiging om te posten?
Was het maar zo'n feest. Dan was jij hier nu niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:23 schreef moonmovies het volgende:
[..]
en daarom denk je dat je beter bent, alsof dit forum alleen is voor 20+ ofzo
huiliequote:Op zondag 26 oktober 2008 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Dan was jij hier nu niet.
Dat dus.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Dan was jij hier nu niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |