quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:15 schreef GGMM het volgende:
Hahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahaha!!!
Godskolere, wat doen al die embryo's toch op FOK! tegenwoordig?quote:Geboortedatum 09-04-1992
was je probleem?quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:17 schreef PP. het volgende:
[..]
Godskolere, wat doen al die embryo's toch op FOK! tegenwoordig?
Baggeren. Maar hey, da's het publiek nowadays.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:17 schreef PP. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:17 schreef PP. het volgende:
[..]
nee jij, internetheld, durft nieteens zn leeftijd op internet te zetten, laat staan een foto ofzoquote:
26, en hier, een foto.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
nee jij, internetheld, durft nieteens zn leeftijd op internet te zetten, laat staan een foto ofzo
jij zeikt, dan zeik ik terugquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:20 schreef PP. het volgende:
En ondertussen snel ff m'n fotoboek checken hé, en maar hopen dat je daar wat kansloze foto's kan scoren om me af te zeiken!
Waarom dan toch die neiging om te posten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:22 schreef Yousif het volgende:
[..]
al waren het er 2 dan zou het nog niemand boeien
en daarom denk je dat je beter bent, alsof dit forum alleen is voor 20+ ofzoquote:
Omdat ik jeuk had aan mijn ballen en nog een handje vrij had om iets mee te doen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:23 schreef PP. het volgende:
[..]
Waarom dan toch die neiging om te posten?
Was het maar zo'n feest. Dan was jij hier nu niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:23 schreef moonmovies het volgende:
[..]
en daarom denk je dat je beter bent, alsof dit forum alleen is voor 20+ ofzo
huiliequote:Op zondag 26 oktober 2008 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Dan was jij hier nu niet.
Dat dus.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Dan was jij hier nu niet.
Hahaha! Sorry, even een binnenpretje.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
nee jij, internetheld, durft nieteens zn leeftijd op internet te zetten, laat staan een foto ofzo
ga je gangquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:27 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hahaha! Sorry, even een binnenpretje.
Moet ik het uitleggen?
dat ben ik al lang neuh hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:29 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Sorry, ik ben bang dat je je dan beledigd voelt.
Het punt is dat jij .... je komt uit '91 en hebt een grote bek op das intarwebs. Zoiets.quote:
'92, maar dat heb ik buiten het internet ook hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Het punt is dat jij .... je komt uit '91 en hebt een grote bek op das intarwebs. Zoiets.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:42 schreef moonmovies het volgende:
[..]
'92, maar dat heb ik buiten het internet ook hoor
quote:
ik ben heul niet gekwest, een mening kan mij niet kwetsen want die persoon die mening heeft mag die van mij hebben ofzoiets, zoiets las ik ooit ergensquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:46 schreef Houtspeer het volgende:
Inderdaad. Grappig eigenlijk.
Triest grappig. Nu niet huilen.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:17 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen lees je wel, maar zeg nou eens eerlijk. Voel je je nu niet een beetje buitengesloten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:49 schreef moonmovies het volgende:
[..]
ik ben heul niet gekwest, een mening kan mij niet kwetsen want die persoon die mening heeft mag die van mij hebben ofzoiets, zoiets las ik ooit ergens
Relativeren is voor nep-alcoholisten en zelfverklaarde internethelden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:51 schreef PP. het volgende:
Gadverdamme C, je zit de boel weer eens te relativeren ofzoiets, zoiets las ik ooit ergens
ohja, genoeg, alleen die slapen snachts enzo...quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:53 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen lees je wel, maar zeg nou eens eerlijk. Voel je je nu niet een beetje buitengesloten?
Heb je wel vrienden?
Nog 30 jaar deze stijgende lijn volhouden en je krijgt een TTT.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:53 schreef moonmovies het volgende:
dit is volgensmij t eerste baggertopic wat ik gemaakt heb wat niet binnen 5 minuten een slotje kreegjeuh
ik quote even uit een ander topic;quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:13 schreef PP. het volgende:
Nee klapmongool, je moet je klok pas om 3 uur een uur terugzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |