Dat zal je leren, mien jong.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:11 schreef Snakey het volgende:
Olep, blijft klooien en topics verzieken. Maand weg nu.
Als je wat kan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:44 schreef Stakky het volgende:
zo, hee
cool man als je dat als modje kan.
Zwemmen?quote:
Hij heeft gelijk, alle mod's houden van 'mquote:
De sadist is ook gearriveerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:53 schreef zarGon het volgende:
Zo, nu kunnen we hem als goede voorbeeld gebruiken bij hoe het niet moet. Hij kan het toch niet tegenspreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Nee hoor, dat is vrij snel geregeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:06 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij moet je ook wel écht een kutuser zijn, als zoveel mods een hekel aan je hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh. Zo heb ik nu al een pleurishekel aan jou.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:06 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij moet je ook wel écht een kutuser zijn, als zoveel mods een hekel aan je hebben
Pff, moet ik dan nu ook eerst een maandban krijgen voor ik een naamtopic krijgquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:11 schreef static het volgende:
[..]
Neuh. Zo heb ik nu al een pleurishekel aan jou.
Nouhou.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:12 schreef yvonne het volgende:
Lok je hem nou uit om met een kloon te antwoorden?
Ja hè
Ik ben strontbenieuwd hoe de rechter gaat oordelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:16 schreef rudedeltadude het volgende:
whehehe... olep is nog een pimp abbo houder ook
Daag euri's van deze maand
staat gewoon in de voorwaarden hoor wat er gebeurt als je een ban krijgtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:19 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik ben strontbenieuwd hoe de rechter gaat oordelen.
hoezo? hij kon nog steeds naar z'n zelfingestelde headers kijke nhoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:16 schreef rudedeltadude het volgende:
whehehe... olep is nog een pimp abbo houder ook
Daag euri's van deze maand
probeer het.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:24 schreef drumstickNL het volgende:
Als ik nou iemand tyfusmongool noem krijg ik dan ook zo'n naamtopic?
Ja, ze kunnen er inzetten wat ze willen, maar Poliep is al aan het mailen moet je maar rekenen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
staat gewoon in de voorwaarden hoor wat er gebeurt als je een ban krijgt
modjes kunnen niet bannenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:46 schreef kurk_droog het volgende:
Olep is een FOK!HELD!
De modjes zijn bang dat hij gaat heersen over ze.
dan zal hij z'n ban wel verdiend hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wel laten bannen![]()
Dit is een groot verlies en ik weet niet of we dit kunnen opvangen...
STERVENDE KACHELquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:54 schreef timmmmm het volgende:
Ach, man, lul niet, je komt er wel overheen, kurkdroog
Ola!quote:
bans bespreken op het forum is ook banwaardig, ban voor jouquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:41 schreef static het volgende:
[..]
Dat zal je leren, mien jong.![]()
Kut hè, dat je nu dit ziet: [ afbeelding ]
Als dát de standaard van tegenwoordig is heb ik uit de diepste krochten van mijn hart écht medelijden met de ONZ mods.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wel laten bannen![]()
Dit is een groot verlies en ik weet niet of we dit kunnen opvangen...
BAN!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:27 schreef static het volgende:
[..]
Als dát de standaard van tegenwoordig is heb ik uit de diepste krochten van mijn hart écht medelijden met de ONZ mods.
BAN!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:41 schreef static het volgende:
[..]
Dat zal je leren, mien jong.![]()
Kut hè, dat je nu dit ziet: [ afbeelding ]
Nee, mensen zoals Oversight, Maikuuul, Chris2k, remlof, Biogarde enz. zijn helden danwel Antihelden van FOK!quote:
Nounou, ben je daar helemaal zelf achter gekomen, grote ventquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nounou, ben je daar helemaal zelf achter gekomen, grote vent.
Het niveau is bij andere users lager. Olep bijvoorbeeld zorgt voor een kwalitatief beter forum.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:27 schreef static het volgende:
[..]
Als dát de standaard van tegenwoordig is heb ik uit de diepste krochten van mijn hart écht medelijden met de ONZ mods.
Laat denken maar aan mensen over die capabel genoeg zijn om dat daadwerkelijk te doen.quote:
Ik ben er.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:03 schreef static het volgende:
[..]
Laat denken maar aan mensen over die capabel genoeg zijn om dat daadwerkelijk te doen.
quote:
U riep?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:06 schreef timmmmm het volgende:
Hier ben ik het mee eens, wat saai hier zeg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het niveau is bij andere users lager. Olep bijvoorbeeld zorgt voor een kwalitatief beter forum.
Eens met dat je het eens ben met me:')quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:45 schreef Klautje het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, wat saai hier zeg.
Hoe word ik achter de schermen genoemd?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee, mensen zoals Oversight, Maikuuul, Chris2k, remlof, Biogarde enz. zijn helden danwel Antihelden van FOK!
Mensen zoals Olep noemen ze achter de schermen ''nietstoevoegende kutuser''
Ow wacht, nu lek ik zeker?
En ik?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:49 schreef kurk_droog het volgende:
6+ Meer kan ik er niet over zeggen. Iets meer bagger zou je richting een 7 duwen.
Compulsieve relhomo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoe word ik achter de schermen genoemd?
BANquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:03 schreef static het volgende:
[..]
Laat denken maar aan mensen over die capabel genoeg zijn om dat daadwerkelijk te doen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:58 schreef cerror het volgende:
Ohja, in het rijtje van nietstoevoegende kutusers: Kurk_droog en Klautje. + aanhang.
BANquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:10 schreef static het volgende:
[..]
Jij was wel de laatste waar ik aan dacht.
m'n klonencollectiequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:00 schreef Snakey het volgende:
Klautje heeft aanhang?![]()
Wie zijn die sukkels?
Ik had het over het groepje gelijkgezinde geestelijk gehandicapten... waaronder dus klautje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:00 schreef Snakey het volgende:
Klautje heeft aanhang?![]()
Wie zijn die sukkels?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Compulsieve relhomo.
Ohja, in het rijtje van nietstoevoegende kutusers: Kurk_droog en Klautje. + aanhang.
Door wie word ik gedwongen dan?quote:compulsief
Gedwongen, dwangmatig, een dwanghandeling betreffend
uit betrouwbare bronnen. ( ik heb een goede band met cerror ) zullen ze daar geen mededeling over doen..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:04 schreef RacerDKB het volgende:
Van mij houden jullie toch nog wel, modjes?
Blijkbaar jezelf.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
[..]
Door wie word ik gedwongen dan?
111quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:07 schreef beverton het volgende:
type 111 en maak kans op een gloednieuwe Volkswagen 3!!!!!
111quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:07 schreef beverton het volgende:
type 111 en maak kans op een gloednieuwe Volkswagen 3!!!!!
Ik zie nog liever een documentaire over Erica Terpstra's binnenste van haar vagina dan dat ik een "band" met jou wil hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
( ik heb een goede band met cerror )
Het geeft niet jongen. Je zit in de ontkenningsfase. Ooit zul je net zo goed als mij worden..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zie nog liever een documentaire over Erica Terpstra's binnenste van haar vagina dan dat ik een "band" met jou wil hebben.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:12 schreef beverton het volgende:
oke en dan nu de trekking van deze geweldige prijs!!11 ( oke nu moest ik gewoon '' doen)
*tromgeroffel*
En de winnaar is...........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
OWHHH ik zie zojuist op mijn vragenkaartje dat de winnende loten niet getrokken zijn.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het geeft niet jongen. Je zit in de ontkenningsfase. Ooit zul je net zo goed als mij worden..
Nee want ik ben in de war door de wintertijd. Klok 3 uur naar voren toch? Om 2 uur snachts?quote:
uiteraard trap ik daar niet inquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee want ik ben in de war door de wintertijd. Klok 3 uur naar voren toch? Om 2 uur snachts?
Dus dan is het 03:48 op dit moment.
hoeveel bans op een rij wil je?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:16 schreef beverton het volgende:
[..]
uiteraard trap ik daar niet inik moest gewoon vulling hebben voor mijn 4 op einz rij overwinningsreeks
doet mij maar een onsje gelukquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hoeveel bans op een rij wil je?
bewijs???quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Posts aanpassen om zelf een post te posten...
__!!!
Ik geloof niet dat ie op een controlepost hangt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:20 schreef beverton het volgende:
ik zal wel even een post-it posten die hangt op een controlepost.
[ afbeelding ]
een note?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:20 schreef beverton het volgende:
ik zal wel even een post-it posten die hangt op een controlepost.
[ afbeelding ]
Chatlogs zijn banwaardig volgens mijquote:
morgenavond bij het bier drinkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:21 schreef Klautje het volgende:
Is dat wintertijd gedoe vandaag al..?![]()
En gaat ie nou voor- of achteruit?
achteruitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:21 schreef Klautje het volgende:
Is dat wintertijd gedoe vandaag al..?![]()
En gaat ie nou voor- of achteruit?
Ja, maar als ik quote op het moment voordat jij hem aanpast en ik daarna 4 minuten wacht met postenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Chatlogs zijn banwaardig volgens mij
Even een modje vragen om de edit history van mijn post en dat vergelijken met de tijd dat jij postte..
dan faal jij evenhardquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, maar als ik quote op het moment voordat jij hem aanpast en ik daarna 4 minuten wacht met posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.© Bafnek
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:30 schreef Klautje het volgende:
Nieuwe jas en "jeans" gekocht, even mee pimpen in LIF.Goed dat je het zegt. Ik loop nog in me zomerjasje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je post is 33% correct.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:28 schreef paultjuhhh het volgende:
1. mijn zoon wat doe je
2. mods horen geen bans te bespreken
3. static doe es normaal
Als het maar G-Star is, weetog. Met spang GalataSaray logo op de kas.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik loop nog in me zomerjasje..
neuh... pme-LEGENDquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:38 schreef Klautje het volgende:
[..]
Als het maar G-Star is, weetog. Met spang GalataSaray logo op de kas.![]()
![]()
Heb er een van Jk & Jones nu. Pall Mall was wel lekker maar de mooie jassen waren te duurquote:
Nu je het zegt. Je kan er wat aan doen... LEMONPARTEHquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:48 schreef GGMM het volgende:
Dit is trouwens de eerste keer dat Olep gebanned is en ik niet. Best eng hier nu.
Nah, ik gedraag met tegenwoordig best aardig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Je kan er wat aan doen... LEMONPARTEH
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nah, ik gedraag met tegenwoordig best aardig.
Op zondag werkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:52 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ga trouwens slapen want moet naar mijn falende werk en mijn hamstring moet rusten
ga je toch?!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:52 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ga trouwens slapen want moet naar mijn falende werk en mijn hamstring moet rusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.© Bafnek
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:59 schreef Klautje het volgende:
Weenie of dit mag maar![]()
Wat is die witte saus op d'r gezicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de tomaten waren niet afgedroogd na het wassenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is die witte saus op d'r gezicht?
Ja hoor, op dezelfde manier als wanneer mijn pik een baantje trekt in een vat zoutzuur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:04 schreef RacerDKB het volgende:
Van mij houden jullie toch nog wel, modjes?
Ja daar moest ik dus ook aan denken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
Olep, sukkel...
Daar neem je nou een fok! abbo voor, om zeker te weten dat je om de week een ban hebt?...
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja daar moest ik dus ook aan denken.
Waarom betalen om te baggeren als je dit ook voor niks kunt doen?
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:27 schreef Biogarde het volgende:
Zelfs een baggertopic verbaggeren ze
Zit in hun genen. Of beter gebrek aan genen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:27 schreef Biogarde het volgende:
toch een mooi topicwending dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Zit in hun genen. Of beter gebrek aan genen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:27 schreef Biogarde het volgende:
Zie de MED. Een maand.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:07 schreef xalo het volgende:
Is 'ie nou nog niet unband(of t, whatever)?
quote:
It wasn't mequote:
vraaag ik me ook afquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoe word ik achter de schermen genoemd?
Kan aan mij liggen maar ik mis de link met reputatie ff?quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:30 schreef cerror het volgende:
Tjonge jonge, jullie zijn wel erg reputatiehoeren huh?
Reputatie hangt tegenwoordig samen met een bepaald imago hebben achter de schermen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar ik mis de link met reputatie ff?
YES WE CAN YES WE CANquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:20 schreef Jimbo het volgende:
kutusers unite! *o* i shall lead u to victory
Rebellion, yvonne shall smite theequote:Op zaterdag 8 november 2008 11:26 schreef Jimbo het volgende:
HOORAH!
We shall march to the gates and take over onz without remorse!
Can i get a hoorah?
quote:Op maandag 24 november 2008 11:39 schreef Jimbo het volgende:
ik heb je gemist mop
terwijl ik dit type gaat dr een alarm af hier in rdam oid
yaayquote:
Joah, ik wist niet wat me overkwam!quote:Op maandag 24 november 2008 11:47 schreef Moozzie het volgende:
Heb je je tijd een beetje nuttig besteed nu je niet meer kon fokken?
Ja, maar ik kan natuurlijk ook af en toe naar buiten gaan!quote:Op maandag 24 november 2008 11:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ben je eindelijk een beetje afgekicked mag je er weer in
Zonder begeleiding?quote:Op maandag 24 november 2008 11:55 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan natuurlijk ook af en toe naar buiten gaan!
quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 19:45 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb hem niet gemist, hij spreekt nooit tegen mij o pmsn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |