Nee want ik ben in de war door de wintertijd. Klok 3 uur naar voren toch? Om 2 uur snachts?quote:
uiteraard trap ik daar niet inquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee want ik ben in de war door de wintertijd. Klok 3 uur naar voren toch? Om 2 uur snachts?
Dus dan is het 03:48 op dit moment.
hoeveel bans op een rij wil je?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:16 schreef beverton het volgende:
[..]
uiteraard trap ik daar niet inik moest gewoon vulling hebben voor mijn 4 op einz rij overwinningsreeks
doet mij maar een onsje gelukquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hoeveel bans op een rij wil je?
bewijs???quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Posts aanpassen om zelf een post te posten...
__!!!
Ik geloof niet dat ie op een controlepost hangt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:20 schreef beverton het volgende:
ik zal wel even een post-it posten die hangt op een controlepost.
[ afbeelding ]
een note?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:20 schreef beverton het volgende:
ik zal wel even een post-it posten die hangt op een controlepost.
[ afbeelding ]
Chatlogs zijn banwaardig volgens mijquote:
morgenavond bij het bier drinkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:21 schreef Klautje het volgende:
Is dat wintertijd gedoe vandaag al..?![]()
En gaat ie nou voor- of achteruit?
achteruitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:21 schreef Klautje het volgende:
Is dat wintertijd gedoe vandaag al..?![]()
En gaat ie nou voor- of achteruit?
Ja, maar als ik quote op het moment voordat jij hem aanpast en ik daarna 4 minuten wacht met postenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Chatlogs zijn banwaardig volgens mij
Even een modje vragen om de edit history van mijn post en dat vergelijken met de tijd dat jij postte..
dan faal jij evenhardquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, maar als ik quote op het moment voordat jij hem aanpast en ik daarna 4 minuten wacht met posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |