Dat zal je leren, mien jong.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:11 schreef Snakey het volgende:
Olep, blijft klooien en topics verzieken. Maand weg nu.
Als je wat kan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:44 schreef Stakky het volgende:
zo, hee
cool man als je dat als modje kan.
Zwemmen?quote:
Hij heeft gelijk, alle mod's houden van 'mquote:
De sadist is ook gearriveerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:53 schreef zarGon het volgende:
Zo, nu kunnen we hem als goede voorbeeld gebruiken bij hoe het niet moet. Hij kan het toch niet tegenspreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Nee hoor, dat is vrij snel geregeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:06 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij moet je ook wel écht een kutuser zijn, als zoveel mods een hekel aan je hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh. Zo heb ik nu al een pleurishekel aan jou.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:06 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij moet je ook wel écht een kutuser zijn, als zoveel mods een hekel aan je hebben
Pff, moet ik dan nu ook eerst een maandban krijgen voor ik een naamtopic krijgquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:11 schreef static het volgende:
[..]
Neuh. Zo heb ik nu al een pleurishekel aan jou.
Nouhou.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:12 schreef yvonne het volgende:
Lok je hem nou uit om met een kloon te antwoorden?
Ja hè
Ik ben strontbenieuwd hoe de rechter gaat oordelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:16 schreef rudedeltadude het volgende:
whehehe... olep is nog een pimp abbo houder ook
Daag euri's van deze maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |