abonnement Unibet Coolblue
pi_63744952
Oooooooooooooooh ik lees dat ik niet de enige persoon ben van Surinaamse afkomst die ook op Aziaten valt By the way, heb ook niet echt een voorkeur, hoor
  donderdag 4 december 2008 @ 02:46:28 #52
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_63744979
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:35 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ja, met andere rassen bedoel ik een buitenlander.
Een Nederlands meisje met een Afrikaanse ( Donkere ) jongen
Of een turks meisje met een Nederlandse jongen.
Of naja... Verzin het maar....

Wat vind jij?
Heb je het ooit gedaan?

[ Hoop trouwens dat ik nou niet een vraag ga stellen die ooit al eens gesteld is ]
Nederlander is geen RAS maar een nationaliteit, Turks trouwens ook.
Afrikanen dat is een ras.

Naja....
Wat ik er van vind.... dat iedereen dat voor zich zelf moet bepalen.
Heb jij dat ooit gedaan. (jou definietie van ras aanhouden) ja Duitse vriendin gehad/franse vriendin gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door The.Apple op 04-12-2008 04:01:25 ]
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_63746717
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:38 schreef dontf0kwithme het volgende:
Ik ben zelf van turkse afkomst en heb alleen maar dates gehad met meiden van nederlandse afkomst of half-nederlands en maar 1x met een turkse meid. Het verschil is wel duidelijk, Een relatie met een turkse meid is gewoon een drama na de 1e date dan sturen ze je al SMSjes van ik hou van je ditdat en constant achter elkaar door houden van ruzie maken zeiken graag, ze zijn niet allemaal zo maar de meeste wel en dan helemaal preuts doen enzoo, Wat ik ook opgemerkt heb is dat nederlandse meiden meer vertrouwen in je willen voordat ze echt afspreken met je.
Ah ja, Turkse dames. Niet alleen hartstikke klef na de eerste date maar ook nog eens hartstikke kinderlijk en druk altijd. Jammer want ze zijn vaak bloedmooi.
pi_63751552
Ik heb één keer een date gehad met een Koerd. Toen ik daarna geen vervolgdate met hem hoefde belde ie midden in de nacht dronken op om me stoer te komen uitschelden met een paar van zijn vriendjes. Niet echt goeie ervaringen mee dus. Maar als andere mensen wel gelukkig worden van daten en relaties met mensen van een andere nationaliteit/cultuur moeten ze dat vooral doen
Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
pi_63759693
quote:
Op donderdag 4 december 2008 02:46 schreef The.Apple het volgende:

[..]

Nederlander is geen RAS maar een nationaliteit, Turks trouwens ook.
Afrikanen dat is een ras.

Naja....
Wat ik er van vind.... dat iedereen dat voor zich zelf moet bepalen.
Heb jij dat ooit gedaan. (jou definietie van ras aanhouden) ja Duitse vriendin gehad/franse vriendin gehad.
Wat een wijsheid ... volgens mij zeg je toch echt van nederlandse afkomst, turkse afkomst, afrikaanse afkomst enz. Afrikaan is dus ook geen ras... negride dat is een ras!
  donderdag 4 december 2008 @ 17:35:33 #56
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_63760183
Zuid-Amerikanen moet je mijden. Tuig!

Ik val trouwens qua uiterlijk zelf op oer-hollandse meiden liefst blond! Buitenlanders moet ik niks van hebben.

[ Bericht 26% gewijzigd door TheVotary op 04-12-2008 17:43:41 ]
pi_63760625
ik val over het algemeen op turkse meisjes maar de hoofddoek schrikt me toch af dus het is er nog nooit van gekomen
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 4 december 2008 @ 18:42:09 #58
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_63761650
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:55 schreef SadKingBilly het volgende:
bah, nee. Ik snap werkelijk niet wat mensen eraan vinden. Een meisje moet echt blank zijn, noem me een racist (like I care) maar ik kan van een getint meisje niet warm of koud worden. (en dan heb ik het nog niet eens over mijn mening dat verschillende rassen niet vermengd moeten worden omdat je dan uiteindelijk tenslotten géén verschillende rassen meer overhoudt)
......
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_63765113
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:42 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

......
Ja, inderdaad

Verder zie ik niet in wat nationaliteit/ras er toe doet? Als je je er maar goed bij voelt 14.gif.
Cool story, Hansel.
  donderdag 4 december 2008 @ 22:25:33 #60
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63768556
Halfbloedjes
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 8 december 2008 @ 17:26:37 #61
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_63855977
Heb een amerikaanse half indiaan gehad, erg van genoten. Verder val ik meestal wel op blank, maar zijn toch ook genoeg donkere dames die mijn hart mogen stelen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
pi_63873207
Heb er weinig problemen mee, maar ik vind het wel vaak jammer om een gezonde (maar domme) Hollandse meid aan een arm te zien van een of andere gekke Ali met een taalachterstand waar ze in de achterbuurten van Amsterdam hun neus nog van ophalen met een houding van een holbewoner. Maar dan kan huidskleur me niet veel schelen, gaat mij meer om het macho mannetje mannetje type waar sommige culturen last van hebben (NL'ers inclusief).

Vond daarom dat programma Can't buy me love zo verschrikkelijk. Wat een stel jostibandleden bij elkaar zeg... En het erge is, dat soort kom je vaak genoeg op straat tegen ook.
pi_63875493
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:03 schreef Aneurism het volgende:
Heb er weinig problemen mee, maar ik vind het wel vaak jammer om een gezonde (maar domme) Hollandse meid aan een arm te zien van een of andere gekke Ali met een taalachterstand waar ze in de achterbuurten van Amsterdam hun neus nog van ophalen met een houding van een holbewoner. Maar dan kan huidskleur me niet veel schelen, gaat mij meer om het macho mannetje mannetje type waar sommige culturen last van hebben (NL'ers inclusief).

Vond daarom dat programma Can't buy me love zo verschrikkelijk. Wat een stel jostibandleden bij elkaar zeg... En het erge is, dat soort kom je vaak genoeg op straat tegen ook.
Dat heb ik ook nooit gesnapt. Mijn vriendin heeft ook heel veel van die 'niet-meer'-vriendinnen die keer op keer op zulke figuren af stappen terwijl het elke keer alleen maar meer ellende dan de vorige keer met zich mee brengt. Je kunt ze er keihard mee confronteren dat het domme wichten zijn en dat ze het zelf schuld zijn en dat geven ze op zo'n moment ook keihard too, maar het tóch elke keer weer doen hé.
pi_63875606
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:34 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit gesnapt. Mijn vriendin heeft ook heel veel van die 'niet-meer'-vriendinnen die keer op keer op zulke figuren af stappen terwijl het elke keer alleen maar meer ellende dan de vorige keer met zich mee brengt. Je kunt ze er keihard mee confronteren dat het domme wichten zijn en dat ze het zelf schuld zijn en dat geven ze op zo'n moment ook keihard too, maar het tóch elke keer weer doen hé.
Ik heb een paar van dat soort vriendinnen. Keer op keer weer op een foute vent vallen die ze als stront behandeld, en ze kiezen ze nog zelf uit ook. Hun ervaringen hebben er wel voor gezorgd dat ikzelf wat minder naief ben en dus ook niet snel zou kiezen voor een relatie met iemand die ook maar neigt naar dat type.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:05:45 #65
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_63879525
quote:
Op donderdag 4 december 2008 08:12 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ah ja, Turkse dames. Niet alleen hartstikke klef na de eerste date maar ook nog eens hartstikke kinderlijk en druk altijd. Jammer want ze zijn vaak bloedmooi.
Hehehe ken het
Heb nu een echte Turkse als vriendin (ze is er geboren en woont er). Qua cultuur is het niet zo heel anders omdat ik het gevoel heb dat ze vrij liberaal is opgevoed. Maar van meiden in haar omgeving zie ik wel verschil en buiten dat heeft ze gewoon de vrouwelijke kenmerken wat ook een Nederlandse meid zou hebben...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_63896341
Ik heb alleen wat gehad met Westerse en Orientaalse dames, vermoed dat het daar ook wel bij blijft, de rest trekt mij vaak op het eerste gezicht minder.
Ik support gevallen topclubs!
pi_63896356
Nu diverse malen gedate met Mexicaanse vrouwen/meisjes.

Opzich lijkt er weinig verschil te zijn qua cultuur. Maar toen ik met een vrouw van 27 uit eten was geweest moest ik me de volgende keer maar eens bij haar ouders laten zien.

wel gedaan trouwens, en een hele leuke avond gehad. Maar toch...
pi_63897311
quote:
Op woensdag 10 december 2008 03:43 schreef Knoekie het volgende:
Nu diverse malen gedate met Mexicaanse vrouwen/meisjes.

Opzich lijkt er weinig verschil te zijn qua cultuur. Maar toen ik met een vrouw van 27 uit eten was geweest moest ik me de volgende keer maar eens bij haar ouders laten zien.

wel gedaan trouwens, en een hele leuke avond gehad. Maar toch...
Ach, zo zijn cultuurverschillen soms juist erg grappig
Cool story, Hansel.
pi_63897474
Wilders is ts?
  woensdag 10 december 2008 @ 12:02:00 #70
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63901760
Ik heb een keertje wat gehad met een française (maar ts doelt waarschijnlijk op mensen met een andere samenstelling van pigment in de huid )
Verder alleen maar blank. Negroïde/zwart doet mij niets. Ik vind ze niet lelijk maar het laat me gewoon koud. Aziatisch, mwah. Heel soms vind ik chinese of japanse meisjes wel aantrekkelijk. Maar da's echt sporadisch.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63902363
Ik ben altijd de allochtone plus 1. Als je dan in zeeland loopt, dan kijken ze mij niet zo zeer aan, maar haar dan een beetje vies aan. Hilarisch

Maar over het algemeen kijken mensen er niet meer of minder van om. Behalve vrouwen dan. Die kijken mij dan aan omdat ze mij ook willen hebben aan hun arm. Misschien idd wat er gezegd is, als een tijdelijke mode accessoire.
A little bit hateful
  woensdag 10 december 2008 @ 12:31:16 #72
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63902441
Ach, ik vind het niet zo erg hoor, de accessoire toy-boy uithangen

Dus kom maar op, blanke hollandsche deernes
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63902564
's nachts aan het bed/voeteinde liggen. Overdag matchend kleding dragen. 's avonds geketend bij de hals of oren en op zondagen weggeborgen in een houten kistje
A little bit hateful
  woensdag 10 december 2008 @ 12:38:49 #74
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63902623
Zo heb ik ze het liefst idd
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63916693
hm.. maffe topic.. ik ben iemand van "niet-nederlandse afkomst" en ik heb ook met iemand van "niet-nederlandse afkomst".. wat was de vraag?
Life is short, eat dessert first.
pi_63917991
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:52 schreef JohnDDD het volgende:
ik val over het algemeen op turkse meisjes maar de hoofddoek schrikt me toch af dus het is er nog nooit van gekomen
Weetje die zijn moeilijk, meesten vallen zelfs niet eens op donkere mannen. Marokaanse die doen het wel eerder... heb nog nooit een turkse met een nederlander of een donkere gezien, best jammer.
  woensdag 10 december 2008 @ 22:41:24 #77
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63919205
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:31 schreef Elegy het volgende:
Ach, ik vind het niet zo erg hoor, de accessoire toy-boy uithangen

Dus kom maar op, blanke hollandsche deernes
En voor de niet blanke en oud-hollandsche deernes, koffie met melk kleurige meisje en snorloze oost europesche curas ben ik te boeken als roomwitte accessoire
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63920003
Heb wel aardig wat moeite mee als een Nederlands meisje met een neger omgaat. .

Geen idee waarom, maar ik vind het gewoonweg een onsmakelijk beeld.
pi_63923386
ik zou geen moslim wijf willen hoor maar gewoon een westers meisje dat uit Belgie of Canada ofzow komt, da's wel leuk
pi_63923640
Ik bedenk me ineens dat ik afgezien 1 keer zoenen met een Chinees meisje en een soort halve net-niet relatie met een half Indisch meisje ik 't ten alle tijde Oer-Hollands hou .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63923750
laatst nog een date met een Chinese
ze was leuk, maar sprak heel gebrekkig Engels
  donderdag 11 december 2008 @ 07:12:33 #82
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_63924500
Oh man .. Een mooie Turkse of Marokkaanse ?! Daar teken ik voor hoor ... "Verboden" vruchten smaken immers het lekkersT !
pi_63927995
quote:
Op donderdag 11 december 2008 01:11 schreef LoggedIn het volgende:
ik zou geen moslim wijf willen hoor maar gewoon een westers meisje dat uit Belgie of Canada ofzow komt, da's wel leuk
Niet elke moslim vrouw is mollig of dik, er zitten mooie vrouwen tussen achter die bergen stof. Heb het eens geprobeerd, in een enorm bezopen bui.. Maar het direct claimen en de enorme walm van consumeerde pepers en ander heet eten werd me toch iets te veel.
  donderdag 11 december 2008 @ 10:59:04 #84
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63928064
zo, weer even wat offtopic kleutergedrag verwijderd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63930085
quote:
Op donderdag 11 december 2008 01:11 schreef LoggedIn het volgende:
ik zou geen moslim wijf willen hoor maar gewoon een westers meisje dat uit Belgie of Canada ofzow komt, da's wel leuk
Je hebt westerse moslims. Blanke is niet de juiste term maar eerder spierwit.
pi_63930134
Bijna al mijn exen komen uit een ander land, een paar uitgezonderd. .
Mijn huidige vriendin ook trouwens. .
-
pi_63976234
Mijn vriendin komt uit Turkije, we hebbe nu een maandje samen. Je ziet aan haar niet eens zozeer dat ze Turks is, dat dacht ik ook niet de eerste keer toen ik haar zag . Heb mijn ouders het nog niet verteld, ben benieuwd hoe ze zullen gaan reageren...
pi_63976852
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:23 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Je hebt westerse moslims. Blanke is niet de juiste term maar eerder spierwit.
Ik support gevallen topclubs!
pi_63977591
Zuid europese dames val ik als een blok voor haha. Als ze de looks hebben ala Nelly furtado met blauwe oogjes en donker haar zo sexy gewoon. Jammer dat je dat soort types bijna niet hebt in Nederland uitgezonderd het gemaakte door geverft haar en zonnebankje.
pi_63979293
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:56 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Niet elke moslim vrouw is mollig of dik, er zitten mooie vrouwen tussen achter die bergen stof. Heb het eens geprobeerd, in een enorm bezopen bui.. Maar het direct claimen en de enorme walm van consumeerde pepers en ander heet eten werd me toch iets te veel.
Oh, jawel, ik heb ook wel eens een mooi meisje gezien die moslim is Het ging me meer om hun achtergrond/ geloof, daar wil ik toch niet echt op die manier mee bezig zijn.
pi_63979340
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 00:42 schreef Noisiv het volgende:
Zuid europese dames val ik als een blok voor haha. Als ze de looks hebben ala Nelly furtado met blauwe oogjes en donker haar zo sexy gewoon. Jammer dat je dat soort types bijna niet hebt in Nederland uitgezonderd het gemaakte door geverft haar en zonnebankje.
Ja, meisjes die rond de evenaar ontstaan zijn, zijn tenminste echt meisjes Klein in lengte, klein gebouwd, slank, en dan die huidskleur

We hebben hier een zooi Mexicaanse meisjes rondlopen, die zijn echt allemaal zooo lief Moet ik eig wel toevoegen aan het lijstje
pi_63981110
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bijna al mijn exen komen uit een ander land, een paar uitgezonderd. .
Mijn huidige vriendin ook trouwens. .
Wat heb je nu dan aan de haak geslagen Daggla?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63981152
Ik val echt als een blok voor vrouwen uit Centraal- en Oost-Europa en de voormalige Sovjet-Unie. Qua uiterlijk, mentaliteit, cultuur, de taal... In m'n FoBo staan wat exen en scharrels uit Bulgarije, Polen, Oekraine en Rusland.

Wonen is een grote stad als Amsterdam of Praag zorgt er ook voor dat je vaker met buitenlandse vrouwen in contact komt en het vergroot je wereld moet ik zeggen.

Ik kan me eerlijk gezegd niet meer voorstellen dati k nog eens een relatie met een Nederlandse zou krijgen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 13 december 2008 @ 10:15:53 #94
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63981310
* kwaakvaak meldt zich naast aanvoerder.

Er is iets in die mensen wat ik ook vele malen charmanter vind, en op een of andere manier totaal niet terug kan vinden bij de gemiddelde NL vrouw. Kan er mee te maken hebben dat ik zowiezo wel een sucker ben voor mooie bruine/hazel ogen en donker haar.

Want die waterstofperoxide coupe's uit die regio trek ik dan weer erg slecht
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_64001401
Waarom zou dat een probleem moeten zijn?
pi_64006110
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 09:53 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Wat heb je nu dan aan de haak geslagen Daggla?


.
Met Poolse ouders, dat wel.
-
pi_64006645
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

.
Met Poolse ouders, dat wel.
Vooral dat laatste detail zie je terug in het uiterlijk.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64011374
Ik ben zelf (nu komt het...) half filipijns, kwart chinees en kwart papua. Deze verschillende culturen heb ik wel meegekregen in mijn opvoeding, maar heb daarbij wel Nederlandse/ westerse gewoonten. Heb qua benoemenswaardige relaties eigenlijk alleen ervaring met Nederlandse mannen. Met de cultuurverschillen heeft het gelukkig nooit gebotst.
pi_64244480
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 18:45 schreef AgLarrr het volgende:
Het valt me op dat de meeste vrouwen een periode mee- of doormaken waar donkere mannen ineens helemaal de bom zijn. Om vervolgens met Kees-Jan Burgerlul te trouwen en een golden retriever groot te brengen.
pi_64245411
Gelukkig zijn Marokkanen in trek bij blonde mooie dames.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')