Ik herken dat wel. Ik ben vaak ook geneigd om oude albums van een band of artiest die al lang meegaat hoger te zetten dat nieuwere. Ik kan me bv van The White Stripes (en die gaan nog niet eens zo lang mee) niet voorstellen dat die nog een album gaan maken dat boven de eerste 3 komt. Terwijl jij juist 4 en 5 er in hebt staan (wel grappig, ik vind het 6e dan weer beter dan 4 en 5). Maar eigenlijk is dat onzin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:36 schreef F-Snake het volgende:
En ik vind het onzin om te denken dat een grote artiest als Cave per se een hoogtepunt moet hebben dat hij nooit meer kan toppen
Kortom, ik waardeer het experiment en grote artiesten staan niet stil vanaf een bepaalde leeftijd.
Dat gaat ook niet goed.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:25 schreef Heathen. het volgende:
Voorlopige lijst
29.Boysetsfire - The Misery Index: Notes From The Plague Years
45.Boy Sets Fire - The Misery Index: Notes From The Plague Years
nocturama wordt in veel recensies als een msikleun gezien, maar ik ben het er ver van mee eens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:55 schreef F-Snake het volgende:
[..]
Je hebt me aan het denken gezet wat betreft Nick Cave. Niet wat betreft de dubbelaar, maar wat betreft Nocturama. Ik maak er toch No More Shall We Part van (ietsje ouder;))... Het blijven moeilijke keuzes... Maar zo'n lijst moet flexibel zijn...
De laatste verandering en dan moet het maar goed zijn voor dit jaar.
Kies dan zelf maar een leuke uit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar kan ik niks mee. Ik wil wel minimaal 10 albums hebben voor ik de lijst mee tel.
Mag ik?! Mag ik!?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:01 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Kies dan zelf maar een leuke uit.
Kerstfeest met Bert en Ernie!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:01 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Kies dan zelf maar een leuke uit.
Bijvoorbeeldquote:
http://rateyourmusic.com/list/arjan/fok__album_top_100_2007quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:47 schreef The_Verve het volgende:
Heeft iemand trouwens een linkje naar de uitslag van de vorige editie?
wachtenduurtkortkortkortquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wachten duurt lang, lang, lang..
wat duurt dat wachten laaaang..
Ben nog bezig met het samenstellen ervan... Vanavond ff afmakenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:21 schreef ranja het volgende:
Er mag best nog wel gestemd worden hoor, nog minimaal een week.
Ik zit wel al over de 70 hoor, ook weer niet helemaal dramatiserenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:34 schreef pfaf het volgende:
Weinig lijstjes inderdaad dit jaar. Jammer.
Hehe ok.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zit wel al over de 70 hoor, ook weer niet helemaal dramatiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |