haha,quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Werken na het stappen... ook niet goed!
Begin nu net pas weer een beetje nuchter te worden
Gekquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, Sm0keZ was gisteren wéér bijna opgepakt hoor
Komen we uit de kroeg, een maat van mij had natuurlijk weer teveel gezopen en kon niet zo goed meer fietsen. Dus in het tunneltje onder het station door gaat meneer even uitgebreid onderuit, met z'n kanis op de stoeprand.
Meneer was nogal duizelig en z'n bek lag natuurlijk nogal open. Goed, tijd voor een korte pauze. Dat duurde natuurlijk nog geen minuut of onze helden van de politie kwamen wel weer even langs om te vertellen dat we maar weg moesten gaan, want we waren op rellen uit oid
"Nee bekijk het maar" kreeg de beste agent natuurlijk te horen. Maar goed, die smeris begon heel stoer te doen (jaja, hij had namelijk maar liefst twee streepjes op z'n schouder!) En die maat van mij vraagt gewoon netjes waarom hij zo onredelijk aan het doen was.
En Sm0keZ kan natuurlijk z'n mond weer niet houden;
"Nou, da's logisch, als jij zaterdag rond deze tijd aan het werk ben voor de POLITIE nog wel, dan ben jij toch ook niet blij?"
- Bemoei je er niet mee.
"Gast, wat zul jij het moeilijk hebben. Als je nou 70 jaar eerder was geboren in Duitsland had je het waarschijnlijk een stuk leuker gehad!"
- Okee, kom maar mee...
"Ik fiets wel door"
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, Sm0keZ was gisteren wéér bijna opgepakt hoor
Komen we uit de kroeg, een maat van mij had natuurlijk weer teveel gezopen en kon niet zo goed meer fietsen. Dus in het tunneltje onder het station door gaat meneer even uitgebreid onderuit, met z'n kanis op de stoeprand.
Meneer was nogal duizelig en z'n bek lag natuurlijk nogal open. Goed, tijd voor een korte pauze. Dat duurde natuurlijk nog geen minuut of onze helden van de politie kwamen wel weer even langs om te vertellen dat we maar weg moesten gaan, want we waren op rellen uit oid
"Nee bekijk het maar" kreeg de beste agent natuurlijk te horen. Maar goed, die smeris begon heel stoer te doen (jaja, hij had namelijk maar liefst twee streepjes op z'n schouder!) En die maat van mij vraagt gewoon netjes waarom hij zo onredelijk aan het doen was.
En Sm0keZ kan natuurlijk z'n mond weer niet houden;
"Nou, da's logisch, als jij zaterdag rond deze tijd aan het werk ben voor de POLITIE nog wel, dan ben jij toch ook niet blij?"
- Bemoei je er niet mee.
"Gast, wat zul jij het moeilijk hebben. Als je nou 70 jaar eerder was geboren in Duitsland had je het waarschijnlijk een stuk leuker gehad!"
- Okee, kom maar mee...
"Ik fiets wel door"
ah ik ben niet de enige dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, als iemand nog aan staanplaatsen voor Metallica kan komen voor a.s. 30 maart, ben ik diegene eeuwig dankbaar.
Schijt ticketservice
Ik word een beetje verdrietig van die gasten...
Jeweetschquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:30 schreef Bellerophon het volgende:
Hot dangIk had vrijdag redelijk wat posts
Skillz, I has themquote:
Niet als je het voor het eerst doet en geen tondeuse hebtquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, zoiets doe je toch gewoon zelf
Of je laat het doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, zoiets doe je toch gewoon zelf
klinkt leuk!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:46 schreef Logi het volgende:
Ik heb mijn fretsels serieus nog nooit zooooooooooo blij gezien, rennen het hele huis door!!!
Te leuk! (normaal mogen ze alleen in de woonkamer).
Logi heeft het eerste deel gedaan. THuis zelf nog een paar mm er vanaf gehaaldquote:
Is het ook!quote:
quote:
dat publiekquote:
ja ik had hem ook gekregenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef crazy987 het volgende:
zag dat ik vrijdag een bericht had gekregen van olep
hij heeft een maandban
vraag het me ook afquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:33 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik had hem ook gekregenhoe doet die dat toch ?
naja ik ga slapen mensen ,
Welterusten![]()
![]()
Lekker en te kort..quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Morgen Gila, hoe was de vakantie ?
Heb em ook gekocht goed spel!quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:26 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh Crazy-M![]()
zijn we er weer klaar voor ?
godver hele weekend Farcry2 zitten spelen haha [ afbeelding ]
http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=2887033&postcount=465
http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=2887208&postcount=472
http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=2887875&postcount=488
dat dus..quote:
Voor de pc ga ik hem niet halen, misschien wel voor de PS3quote:
quote:
Ik heb het weer druk zat vandaag, dus helaas weet ik 'm wel door te komenquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet niet hoe ik vandaag door moet komen
Bellertjuh!quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voor de pc ga ik hem niet halen, misschien wel voor de PS3
Eeeeuh Sgele, donde esta?quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb het weer druk zat vandaag, dus helaas weet ik 'm wel door te komen
[..]
Bellertjuh!![]()
Hallo! downloaden gek !quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ik download em wel..quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jah voor de pc zeker? Maar ik heb niet zo'n ontzettende monster pcquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hallo! downloaden gek !![]()
![]()
ps. goeiemorgen
dan speel je hem op mediumquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jah voor de pc zeker? Maar ik heb niet zo'n ontzettende monster pc
Uhm.. niet echt heb ook net fable 2 gekocht (xbox360)quote:
True maarja.. geen zin om nieuwe pc te kopen voor 1 gamequote:Op maandag 27 oktober 2008 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan speel je hem op mediumFPS behoor je gewoon op de pc te spelen
Van Sinterklaas natuurlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:35 schreef debbie_19 het volgende:
OMGwat ik nu toch krijg..een chocolade letter..en ik denk dat ik weet van wie ik die heb gekregen
Edit: Gewoon op me werk he..iemand heeft het naar me werk gestuurd..er staat geen naam niks bij
dat is mie triestquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:35 schreef debbie_19 het volgende:
OMGwat ik nu toch krijg..een chocolade letter..en ik denk dat ik weet van wie ik die heb gekregen
Edit: Gewoon op me werk he..iemand heeft het naar me werk gestuurd..er staat geen naam niks bij
I know, FPS op een console speelt niet ontzettend lekkerquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan speel je hem op mediumFPS behoor je gewoon op de pc te spelen
ligt eraan, als je eraan gewent bent..rainbow six vegas 2 speelt super op de xboxquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
I know, FPS op een console speelt niet ontzettend lekker
quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:35 schreef debbie_19 het volgende:
wow 22% is echt wel ver. ik zit denk ik op 16% ofzo. en heb het hele weekend gespeelld.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Uhm.. niet echt heb ook net fable 2 gekocht (xbox360)
Enne ik speel die helemaal grijs
Farcry 2 moet maar even wachten zit op 22% ofzo
de snelheid is er nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ligt eraan, als je eraan gewent bent..rainbow six vegas 2 speelt super op de xbox
en halo natuurlijk
Op het werkquote:
Mogguh kale!quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:39 schreef DrMarten het volgende:
Mogguh
Tijd voor ontbijt en dan richting werk.... vandaag een half uur extra
Valt wel mee hoor..quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow 22% is echt wel ver. ik zit denk ik op 16% ofzo. en heb het hele weekend gespeelld.
Werk... altijd vervelendquote:
Dat is waar, ligt ook aan de ontwikkelaarquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ligt eraan, als je eraan gewent bent..rainbow six vegas 2 speelt super op de xbox
en halo natuurlijk
Mogguh sgelequote:Op maandag 27 oktober 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Gila, Renedis, WL, DrMarten en alles en iedereen die ik nu vergeet![]()
hey die gouden ak zoek ik ook nog.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor..
Ligt er aan wat je doet zeg maar
Als je alle hoofd missies doet dan zit je zo op 22%
Die side quests (zoals van je buddies om nieuwe te krijgen en weapon vendor missies tellen niet mee bij je %en)
Ik heb trouwens wel gouden AK gevonden per ongeluk maar ik vind sniper veelste goed..
Meer mijn play style
Owja en auto-aim @ xbox360 is kut lijkt net aimbot ik aim liever zelf 1000x makkelijker
Mogguhquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Gila, Renedis, WL, DrMarten en alles en iedereen die ik nu vergeet![]()
Hehe ik ook..quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey die gouden ak zoek ik ook nog.heb al een paar handgliders gevonden
![]()
en die snipers zijn erg vet jaheb er al 4 nu
![]()
mja vanavond maar weer even verder
Wat een enthousiasme op de maandagochtend WLquote:
afgelopen zaterdag jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hey Renedis was jij laatst in Zoetermeer?
Whahah..quote:
Neeej want ik denk dat hij weet dat ik weet dat hij het is, maar hij wil mij graag laten raden, maar ik ben niet zo blond als ik eruit ziequote:Op maandag 27 oktober 2008 08:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is mie triest, als je iets geeft zet je toch naam ebrij.
Ja mn collega heeft zich ziek gemeld, dus ik heb de evilmodus aangezet zeg maar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme op de maandagochtend WL
Wat heb jij dit weekend uitgespookt ??![]()
Lekker bezig!quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja mn collega heeft zich ziek gemeld, dus ik heb de evilmodus aangezet zeg maar.
ze zijn nu allemaal afhankelijk van mij, en dat gaat leuke dingen opleverne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |