haha,quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Werken na het stappen... ook niet goed!
Begin nu net pas weer een beetje nuchter te worden
Gekquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, Sm0keZ was gisteren wéér bijna opgepakt hoor
Komen we uit de kroeg, een maat van mij had natuurlijk weer teveel gezopen en kon niet zo goed meer fietsen. Dus in het tunneltje onder het station door gaat meneer even uitgebreid onderuit, met z'n kanis op de stoeprand.
Meneer was nogal duizelig en z'n bek lag natuurlijk nogal open. Goed, tijd voor een korte pauze. Dat duurde natuurlijk nog geen minuut of onze helden van de politie kwamen wel weer even langs om te vertellen dat we maar weg moesten gaan, want we waren op rellen uit oid
"Nee bekijk het maar" kreeg de beste agent natuurlijk te horen. Maar goed, die smeris begon heel stoer te doen (jaja, hij had namelijk maar liefst twee streepjes op z'n schouder!) En die maat van mij vraagt gewoon netjes waarom hij zo onredelijk aan het doen was.
En Sm0keZ kan natuurlijk z'n mond weer niet houden;
"Nou, da's logisch, als jij zaterdag rond deze tijd aan het werk ben voor de POLITIE nog wel, dan ben jij toch ook niet blij?"
- Bemoei je er niet mee.
"Gast, wat zul jij het moeilijk hebben. Als je nou 70 jaar eerder was geboren in Duitsland had je het waarschijnlijk een stuk leuker gehad!"
- Okee, kom maar mee...
"Ik fiets wel door"
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, Sm0keZ was gisteren wéér bijna opgepakt hoor
Komen we uit de kroeg, een maat van mij had natuurlijk weer teveel gezopen en kon niet zo goed meer fietsen. Dus in het tunneltje onder het station door gaat meneer even uitgebreid onderuit, met z'n kanis op de stoeprand.
Meneer was nogal duizelig en z'n bek lag natuurlijk nogal open. Goed, tijd voor een korte pauze. Dat duurde natuurlijk nog geen minuut of onze helden van de politie kwamen wel weer even langs om te vertellen dat we maar weg moesten gaan, want we waren op rellen uit oid
"Nee bekijk het maar" kreeg de beste agent natuurlijk te horen. Maar goed, die smeris begon heel stoer te doen (jaja, hij had namelijk maar liefst twee streepjes op z'n schouder!) En die maat van mij vraagt gewoon netjes waarom hij zo onredelijk aan het doen was.
En Sm0keZ kan natuurlijk z'n mond weer niet houden;
"Nou, da's logisch, als jij zaterdag rond deze tijd aan het werk ben voor de POLITIE nog wel, dan ben jij toch ook niet blij?"
- Bemoei je er niet mee.
"Gast, wat zul jij het moeilijk hebben. Als je nou 70 jaar eerder was geboren in Duitsland had je het waarschijnlijk een stuk leuker gehad!"
- Okee, kom maar mee...
"Ik fiets wel door"
ah ik ben niet de enige dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, als iemand nog aan staanplaatsen voor Metallica kan komen voor a.s. 30 maart, ben ik diegene eeuwig dankbaar.
Schijt ticketservice
Ik word een beetje verdrietig van die gasten...
Jeweetschquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:30 schreef Bellerophon het volgende:
Hot dangIk had vrijdag redelijk wat posts
Skillz, I has themquote:
Niet als je het voor het eerst doet en geen tondeuse hebtquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, zoiets doe je toch gewoon zelf
Of je laat het doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, zoiets doe je toch gewoon zelf
klinkt leuk!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:46 schreef Logi het volgende:
Ik heb mijn fretsels serieus nog nooit zooooooooooo blij gezien, rennen het hele huis door!!!
Te leuk! (normaal mogen ze alleen in de woonkamer).
Logi heeft het eerste deel gedaan. THuis zelf nog een paar mm er vanaf gehaaldquote:
Is het ook!quote:
quote:
dat publiekquote:
ja ik had hem ook gekregenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef crazy987 het volgende:
zag dat ik vrijdag een bericht had gekregen van olep
hij heeft een maandban
vraag het me ook afquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:33 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik had hem ook gekregenhoe doet die dat toch ?
naja ik ga slapen mensen ,
Welterusten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |