Neemt niet weg dat het alsnog een achtbaan isquote:
Nee daar heb je gelijk in. Dow in de plus zou betekenen dat het wagentje de heuvel niet op komt...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het alsnog een achtbaan is
Ben benieuwd... Dow in de plus lijkt me in het kader van 'ik snap er toch geen reet meer van' wel lachen
"Verstandig"? Ja als je verstandig wil zijn welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:25 schreef pberends het volgende:
Is dit scenario verstandig: stel dat je veel aandelen ING hebt, is het dan verstandig om op dit moment 80% van deze aandelen te verkopen en dat geld daarvoor te spreiden over andere fondsen?
Had je beter vanochtend/vanmiddag kunnen doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:04 schreef Mendeljev het volgende:
Ik zit er erg aan te denken om ING en AEX long te gaan op maandag. Fortis weet ik nog minder zeker.
We zitten ongeveer hier:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:26 schreef star_gazer het volgende:
Is dit nu bodemvorming?
Tja, dat wel, maar toch nog een behoorlijk verlies en de futures staan ook weer lager.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
De dalingen vallen (relatief gezien) nog mee, vergeleken met de voortekenen eerder op de dag......
Nee turbo's gaan per stuk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor turbo's geldt geen minimumaantal (zoals de 100 bij opties) toch?
Nee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is dat precies "quote:
Nee. Turbo's kunnen per stuk. De ratio is er om het betaalbaar te houdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hangt er echt van af welke opties je schrijft en hoeveel turbo's je koopt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom is dat precies ""? Ik heb eindelijk een beleggingsrekening dus ben me aan 't oriënteren op alle producten waarin je kan beleggen
. Opties zijn leuk maar aangezien 't per 100 gaat wordt 't al gauw een erg dure bedoeling, niet verstandig voor een beginneling
.
Tenzij je een hogere piek verwacht later op de dag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Overigens heeft 't toch geen nut om "nu" long te gaan met een turbo, als de aex bijvoorbeeld +3% opent ben je die toch al kwijt aangezien je 'm dan duurder koopt tegen de waarde op de opening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |