Nee, voor homo'squote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:52 schreef JackHerrer het volgende:
Is pindasaus dan ook alleen voor kinderen volgens die collega's?
Blijkbaar....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef nicomart het volgende:
jouw vrienden en collega's zijn abnormaal...
Dat vind ik dan weer geen normale combinatie...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:54 schreef JortK het volgende:
Je moet ook eens pindakaas met sambal proberen trouwens
Terechte klacht dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef nicomart het volgende:
jouw vrienden en collega's zijn abnormaal...
Uit je harenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Laat die onwetenden gewoon maar lekker verder praten![]()
VLOKKEN
bek houwe!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer geen normale combinatie...
Ze komen uit Zeeland.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef boskameel het volgende:
Hoe bekrompen zijn je collega's dan wel níet.
En inferieure nootjes er inquote:
Dat is wel gayquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:58 schreef method21 het volgende:
Eten is NOOIT leeftijds gebonden. Zo eet ik regelmatig een bordje brinta, heb zelf 3 kids en die eten ook ham op brood, is dat volgens jou collega's alleen voor "volwassenen" ??
quote:
Jaaa en pindakaas met komkommerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:54 schreef JortK het volgende:
Je moet ook eens pindakaas met sambal proberen trouwens
quote:
Nog zoiets ja! Brintaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:58 schreef method21 het volgende:
Eten is NOOIT leeftijds gebonden. Zo eet ik regelmatig een bordje brinta, heb zelf 3 kids en die eten ook ham op brood, is dat volgens jou collega's alleen voor "volwassenen" ??
Dan kun je beter bariumpap etenquote:
Waarvan akte!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef Heathen. het volgende:
Eens met TS duidelijk geformuleerde klacht en tevens staat het gelijk aan zijn kant.
quote:
Caliquote:
quote:
heb jij steun nodig? Hoe oud ben je wel niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:02 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Cali![]()
Ik bedoel: dank voor de steun!
Nicequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef Heathen. het volgende:
Eens met TS duidelijk geformuleerde klacht en tevens staat het gelijk aan zijn kant.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:02 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Cali![]()
Ik bedoel: dank voor de steun!
Daar ben je nooit te oud voor, net zoals dat geldt voor het eten van pindakaas!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb jij steun nodig? Hoe oud ben je wel niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |