Nee, voor homo'squote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:52 schreef JackHerrer het volgende:
Is pindasaus dan ook alleen voor kinderen volgens die collega's?
Blijkbaar....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef nicomart het volgende:
jouw vrienden en collega's zijn abnormaal...
Dat vind ik dan weer geen normale combinatie...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:54 schreef JortK het volgende:
Je moet ook eens pindakaas met sambal proberen trouwens
Terechte klacht dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:53 schreef nicomart het volgende:
jouw vrienden en collega's zijn abnormaal...
Uit je harenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Laat die onwetenden gewoon maar lekker verder praten![]()
VLOKKEN
bek houwe!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer geen normale combinatie...
Ze komen uit Zeeland.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef boskameel het volgende:
Hoe bekrompen zijn je collega's dan wel níet.
En inferieure nootjes er inquote:
Dat is wel gayquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:58 schreef method21 het volgende:
Eten is NOOIT leeftijds gebonden. Zo eet ik regelmatig een bordje brinta, heb zelf 3 kids en die eten ook ham op brood, is dat volgens jou collega's alleen voor "volwassenen" ??
quote:
Jaaa en pindakaas met komkommerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:54 schreef JortK het volgende:
Je moet ook eens pindakaas met sambal proberen trouwens
quote:
Nog zoiets ja! Brintaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:58 schreef method21 het volgende:
Eten is NOOIT leeftijds gebonden. Zo eet ik regelmatig een bordje brinta, heb zelf 3 kids en die eten ook ham op brood, is dat volgens jou collega's alleen voor "volwassenen" ??
Dan kun je beter bariumpap etenquote:
Waarvan akte!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef Heathen. het volgende:
Eens met TS duidelijk geformuleerde klacht en tevens staat het gelijk aan zijn kant.
quote:
Caliquote:
quote:
heb jij steun nodig? Hoe oud ben je wel niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:02 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Cali![]()
Ik bedoel: dank voor de steun!
Nicequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:00 schreef Heathen. het volgende:
Eens met TS duidelijk geformuleerde klacht en tevens staat het gelijk aan zijn kant.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:02 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Cali![]()
Ik bedoel: dank voor de steun!
Daar ben je nooit te oud voor, net zoals dat geldt voor het eten van pindakaas!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb jij steun nodig? Hoe oud ben je wel niet?
Dat is ook nog we een goede reden ja. Omdat het hoort!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:05 schreef DaMart het volgende:
Die collega's van je eten zeker ook geen koekjes en snoepjes meer? Dat is dan ook voor kinderen namelijk... maar 's ochtends gaat er hier ook gewoon zoetigheid op brood... gewoon omdat dat zo hoort!
Koekquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:05 schreef DaMart het volgende:
Die collega's van je eten zeker ook geen koekjes en snoepjes meer? Dat is dan ook voor kinderen namelijk... maar 's ochtends gaat er hier ook gewoon zoetigheid op brood... gewoon omdat dat zo hoort!
Zeg dan niets.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:11 schreef MPG het volgende:
Pindakaas is asociaal!
Heel de kantine meurt ernaar als je zit te vreten.
Hou maar rekeing met je collegae en leer kaas en vleesch vreten.
Ja, maar niet als je het opneemt voor van die pindakaasvreters die de lucht voor anderen verpestenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:13 schreef OA het volgende:
Ik had wel wat solidariteit van jouw verwacht MPG...![]()
Ik lust wel kaas en worst, maar ik eet veel liever zoete dingen.
Bek houwequote:
Dat doe je maar in je kruipruimtequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:13 schreef OA het volgende:
Ik had wel wat solidariteit van jouw verwacht MPG...![]()
Ik lust wel kaas en worst, maar ik eet veel liever zoete dingen.
Alleen dat puur is eens. Maar dan echt puur, niet die 50/50 crap.quote:
Pindakaas is lang zo erg nog niet als collega's die een vismaaltijd opwarmen in de magnetron, waardoor het hele pand naarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je het opneemt voor van die pindakaasvreters die de lucht voor anderen verpesten.
Kaas. Worst
.
Zoet beleg.
Mja, ze hadden dat gewoon af moeten laten drijven.quote:
http://www.dutchsweets.com/product_info.php?products_id=79quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen dat puur is eens. Maar dan echt puur, niet die 50/50 crap.
Eensch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pindakaas is lang zo erg nog niet als collega's die een vismaaltijd opwarmen in de magnetron, waardoor het hele pand naarvis
meurt... dat is pas asociaal!
Die is vies jongen, daar kom ik toch nooit.quote:
Die lui lopen hier ook rond ja... ik zal ze daar eens mee om den oren slaan...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pindakaas is lang zo erg nog niet als collega's die een vismaaltijd opwarmen in de magnetron, waardoor het hele pand naarvis
meurt... dat is pas asociaal!
Vies is voor Joran.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
Die is vies jongen, daar kom ik toch nooit.
Pot!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:21 schreef OA het volgende:
[..]
Die lui lopen hier ook rond ja... ik zal ze daar eens mee om den oren slaan...
Aanstellerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar desalniettemin is pindakaas OOK een stinkende substantie.
Met een pot pindakaas ja!quote:
Ga fietsenquote:
Kom maarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:21 schreef OA het volgende:
[..]
Die lui lopen hier ook rond ja... ik zal ze daar eens mee om den oren slaan...
Ik werk niet in Artis.quote:
quote:
Pheno ook niet.quote:
Burgers ftw. Artisquote:
quote:
ccl. Werk ook niet in Burgers.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Burgers ftw. Artis
Klotedierentuin. Nou ja, tuin...beton
omg. waar te koop?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit moet je eens proberen
[ afbeelding ]
Ligt al in huize Ph.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit moet je eens proberen
[ afbeelding ]
in de supermarkt. Ik heb het zelfs in onze plaatselijke buurtsuper gezienquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |