Eehm gewoon alles?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:09 schreef Ambrosius het volgende:
Hoeveel afstanden wil je per weekend gaan doen?
Lijkt me niet te doen, maar goed. Elk weekend 6-10 afstanden voorspellen?quote:
Ja is inderdaad veelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me niet te doen, maar goed. Elk weekend 6-10 afstanden voorspellen?
Precies en bij kampioenschappen iig het eindklassement.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:38 schreef franklop het volgende:
Overigens heb je soms bij worldcups ook alleen 1500 m dames en heren en 3k/5k d/h dus dat zouden dan 4 afstanden op een weekend zijn. Kan er voor kiezen om 1 afstand per dag te pakken anders bij de World Cups. Soms duren ze 3 dagen en heb je 3 afstanden, anders gewoon 2 afstanden.
Overigens bij t WK afstanden wel gewoon alle afstanden ter afronding natuurlijk
Heb iedereen die in schaatstopic heeft gepost pm gestuurd maar wat bedoel je met opzet? en wie gaat er dan nog meer organiseren?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef wimderon het volgende:
Ik denk dat het in ieder geval handig is als de organisatie uit meer dan één man bestaat. Daarnaast misschien de mensen die in 2006 meededen of nu reageren in de schaatstopics benaderen per pm. En uiteraard goed bekijken hoe de opzet is.
In dit geval welke afstanden je gaat voorspellen, de puntentelling is immers duidelijk en de jaarkalender ook. Zo'n NK afstanden kun je best alle afstanden op voorspellen, of in ieder geval meer dan op dit moment gepland.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:24 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Heb iedereen die in schaatstopic heeft gepost pm gestuurd maar wat bedoel je met opzet? en wie gaat er dan nog meer organiseren?
Oke dan gewoon alle afstanden voorspellen? vind ik ook goed hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
In dit geval welke afstanden je gaat voorspellen, de puntentelling is immers duidelijk en de jaarkalender ook. Zo'n NK afstanden kun je best alle afstanden op voorspellen, of in ieder geval meer dan op dit moment gepland.
Wie er nog meer gaat organiseren zou ik niet weten. Het is in ieder geval handig als de organisatie uit meerdere personen bestaat.
Dat is mijn voorkeur voor zo'n afstandskampioenschap, maar ik zou op meer meningen wachten en dan bekijken wat de meerderheid wil. Het is nog een week, dus alle tijd nog.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:55 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Oke dan gewoon alle afstanden voorspellen? vind ik ook goed hoor
BVOquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:34 schreef komrad het volgende:
goed initiatief. wie heeft de laatste versie ook al weer gewonnen?
Hetjshokleek is toch medeorganisator dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je al een mede-organisator gevonden? (ik doe het niet, even bijkomen)
Ik ga het ook niet organiseren. Dit omdat ik niet van plan ben om deel te nemen aan de schaatsprono. Volgend jaar organiseer ik wel weer de wielerprono.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:47 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Hetjshokleek is toch medeorganisator dan?
Ik wil wel helpen. Heb er verder geen ervaring mee, maar het lijkt me niet heel erg lastig. Hoogstens een beetje tijdrovend, maar ach als student...quote:
Naja bij de Wielerprono wordt daar ook geen onderscheid in gemaakt, alleen heb je bij de grote rondes wat extra etappes om te voorspellen (maar die zijn meestal belangrijker dan enkele eendagskoersen).quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:16 schreef Timm-E het volgende:
O lijkt me leuk dit. Ik zou als afstanden voorstellen sowieso de 1500 meters te doen, dit is toch de 'koningsafstand' en voor veel mensen de spannendste.
Voor een afstandskampioenschap zou ik wel zoveel mogelijk afstanden erin willen zien. Er moet wel rekening gehouden worden met het aantal punten op allroundkampioenschappen, want daar is het eigenlijk alleen belangrijk wie het eindklassement wint. Dus dat je daar bijvoorbeeld een andere puntentelling hebt. En onderscheid tussen NK's en WK's... Of ben ik nu iets té veeleisend?
Het lijkt mij ook het leukst en vooral het makkelijkst om gewoon 1 puntentelling voor elke voorspelling te houden, ongeacht World Cup, NK of WK. Bij een Allround kampioenschap zou je dan altijd nog 2 of 3 afstanden kunnen voorspellen, waardoor je (met het totaalklassement erbij) alsnog extra waarde geeft aan de kampioenschappen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja bij de Wielerprono wordt daar ook geen onderscheid in gemaakt, alleen heb je bij de grote rondes wat extra etappes om te voorspellen (maar die zijn meestal belangrijker dan enkele eendagskoersen).
Daar heb je opzich wel een punt, maar hoe zou je dat willen voorkomen? Je kan moeilijk zeggen dat als je Kramer op 1 goed hebt voorspelt je twee punten minder krijgt,..quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:09 schreef Bruce117 het volgende:
misschien moeten we nog een keer goed naar de puntentelling kijken.
De kans dat bepaalde renners in de top 5 komen is namelijk bijna 100%
Als b.v. een Kramer of Fabris op de lange afstanden medoen, ben je bijna zeker dat ze bij de eerste vijf rijden, en zo kan je er op andere afstanden ook wel een aantal verzinnen.
Of een aanpassing in de puntentelling het leuker/moeilijker kan maken weet ik ook nog niet, maar het aantal kanshebbers is een stuk kleiner dan bij de wielerprono.
Regels schaatsprono 2006/2007quote:Eindklassement:
Nr. 1 goed: 20 punten
Nr. 2 goed: 15 punten
Nr. 3 goed: 10 punten
Alleen in top 5: 5 punten
Wedstrijden:
Nr. 1 goed: 5 punten
Nr. 2 goed: 3 punten
Nr. 3 goed: 2 punten
Alleen in top 5: 1 punt
NK Sprint
Eindklassement:
Nr. 1 goed: 7 punten
Nr. 2 goed: 5 punten
Nr. 3 goed: 3 punten
Per afstand:
Nr. 1 goed: 4 punten
Alleen in top 3: 1 punt
NK Allround
Eindklassement:
Per afstand:
NK Afstanden
Per afstand:
EK Allround
Eindklassement:
Nr. 1 goed: 12 punten
Nr. 2 goed: 8 punten
Nr. 3 goed: 5 punten
Alleen in top 5: 3 punten
Per afstand:
WK Sprint
Eindklassement:
Nr. 2 goed: 15 punten:
Per afstand:
WK Allround
Eindklassement:
Per afstand:
Alleen top 5: 1 punt
WK Afstanden
Per afstand:
Met in de wiki het programma + voorspellingen van 2006/2007:quote:Nummer 1 goed: 7 punten.
Nummer 2 goed: 5 punten.
Nummer 3 goed: 4 punten.
Nummer 4 goed: 3 punten.
Nummer 5 goed: 3 punten.
Iemand wel in de top 5, maar niet op juiste plaats: 2 punten.
Iemand op plek 6, 7 of 8: 1 punt.
quote:Worldcups Algemeen (voor 10-11-06)
500V 500M 1000M 1000V 1500M 1500V 3000/5000V 5000/10000M
NK Afstanden: Assen (3-11-06)
1500M 5000M 1000V 3000V
Worldcup: Heerenveen (10-11-06)
1500M 1000M 1500V 3000V
Worldcup: Berlijn (17-11-06)
1e500V 5000M 1e500M 1000V
Worldcup: Moskou (25-11-06)
1500V 10000M
Worldcup: Haerbin (2-12-06)
1e500V 1e1000M Gemiddelde2x1000V Gemiddelde2x500M
Worldcup: Nagano (9-12-06)
Gemiddelde2x1000M Gemiddelde2x500V
NK Allround: Heerenveen (23-12-06)
1500M 1500V EindM EindV
NK Sprint: Groningen (6-1-07)
EindM EindV
EK Allround: Collalbo (12-1-07)
5000M 3000V EindM EindV
WK Sprint Hamar (20-1-07)
1e1000V 1e500M EindM EindV
Worldcup: Heerenveen (27-1-07)
Gemiddelde2x1000M Gemiddelde2x500V
Worldcup: Turijn (3-2-07)
3000V 1500M
WK Allround: Heerenveen (9-2-07)
500M 5000V EindM EIndV
Worldcup: Erfurt (17-2-07)
1500V 5000M
Worldcup Finale: Calgary (2-3-07)
1000V 1500V 3000V 1000M 1500M 5000M
WK Afstanden: SLC (8-3-07)
PloegM PloegV 500M 500V 1000M 1000V 1500M 1500V 3000V 5000M 5000V 10000M
Ja dit lijkt me wel een goed idee en voor het NK Afstanden gewoon 1 afstand voor mannen en vrouwen erbij?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:21 schreef Hankster het volgende:
Ik zou zeggen, doe dit:
Einduitslagen Wereldkampioenschappen (WK Allround, WC, WK Sprint en WK Afstanden)
Iemand van jouw top 5 wel in de top 5 geëindigd, maar niet op de goed voorspelde plaats 1-3: 5 punten
Einduitslag EK Allround:
Nr. 1 goed: 12 punten
Nr. 2 goed: 8 punten
Nr. 3 goed: 5 punten
Uitslagen afstanden grote kampioenschappen (WK Sprint, WK Allround, EK Allround)
Uitslagen afstanden WC:
Einduitslagen Nederlandse Kampioenschappen (NK Sprint, NK Allround m.u.v. NK Afstanden)
Uitslagen afstanden NK Sprint, NK Allround en uitslagen NK Afstanden:
Eens?
Ik vind ergens dat er een verschil moet zijn in einduitslagen (zeker bij Allround) en afstandsuitslagen, en nationale kampioenschappen waarbij de top 3 veel meer voor de hand ligt dan bij een groter deelnemersveld als op de WK's en het EK Allround. Zo hebben we het 2 jaar geleden ook gedaan. Maar het is dan inderdaad wel handig om de einduitslagen van het EK en de WK's gewoon gelijk te houden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef wimderon het volgende:
Ik zie niet wat er mis is met de puntentelling van de vorige versie. En zoals al gezegd zie ik ook niet waarom de ene prono meer punten op zou moeten leveren dan de andere.
2 jaar geleden was de puntentelling zoals die nu in de OP staat. Met geen puntenverschil tussen de verschillende prono's, destijds is daar meerdere topics over gediscussieerd met uiteindelijk deze uitkomst, de meerderheid zal er nu niet veel anders over denken lijkt me. Een NK is trouwens vaak moeilijker te voorspellen dan een EK of WK. Maar goed, ik wacht wel af en kijk dan of ik meedoe. Wat betreft de afstanden zou ik elke dag twee afstanden doen (één heren, één dames). Datzelfde zou ik overigens doen voor een worldcupweekend: elke dag 1x heren en 1x dames.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:18 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik vind ergens dat er een verschil moet zijn in einduitslagen (zeker bij Allround) en afstandsuitslagen, en nationale kampioenschappen waarbij de top 3 veel meer voor de hand ligt dan bij een groter deelnemersveld als op de WK's en het EK Allround. Zo hebben we het 2 jaar geleden ook gedaan. Maar het is dan inderdaad wel handig om de einduitslagen van het EK en de WK's gewoon gelijk te houden.
Maargoed, Sporttv, zeg het maar! Jij moet gaan rekenen, dus hak jij de knoop nou maar door. Mij kan het eigenlijk niet zo gek veel schelen, als we nou maar gewoon eens duidelijkheid hebben welke afstanden we voor a.s. vrijdag in moeten leveren
Klinkt inderdaad wel het best. Ik ben bij nader inzien toch ook wel van mening dat er geen onderscheid hoeft te zijn tussen de toernooien. En per dag 1x heren en 1x dames klinkt ook het leukst.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
2 jaar geleden was de puntentelling zoals die nu in de OP staat. Met geen puntenverschil tussen de verschillende prono's, destijds is daar meerdere topics over gediscussieerd met uiteindelijk deze uitkomst, de meerderheid zal er nu niet veel anders over denken lijkt me. Een NK is trouwens vaak moeilijker te voorspellen dan een EK of WK. Maar goed, ik wacht wel af en kijk dan of ik meedoe. Wat betreft de afstanden zou ik elke dag twee afstanden doen (één heren, één dames). Datzelfde zou ik overigens doen voor een worldcupweekend: elke dag 1x heren en 1x dames.
Bijvoorbeeld:
vrijdag: 500 dames, 5000 heren
zaterdag: 1000 heren, 3000 dames
zondag 1500 heren, 1500 dames
Mee eens, maakt het ook lekker overzichtelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:17 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel het best. Ik ben bij nader inzien toch ook wel van mening dat er geen onderscheid hoeft te zijn tussen de toernooien. En per dag 1x heren en 1x dames klinkt ook het leukst.
En dat ook bij NK allround (en andere kampioenschappen), want om bij een kampioenschap alle afstanden te voorspellen vind ik niet zo zinvol (wel voor de afstandskampioenschappen, maar niet voor de NKs,WKs allround/sprint).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:17 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel het best. Ik ben bij nader inzien toch ook wel van mening dat er geen onderscheid hoeft te zijn tussen de toernooien. En per dag 1x heren en 1x dames klinkt ook het leukst.
Ik dacht dat Appeltjesmoes zich aangeboden had? Maar jij kunt je ook nog gewoon aanbiedenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:47 schreef franklop het volgende:
Maar doet Sporttv nou alleen de organisatie?
Tot nu toe is iedereen die erop gereageerd heeft voor één puntentelling, behalve Hankster en jij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:35 schreef Sporttv het volgende:
Ik denk dat de puntentelling van Hankster wel een goed idee is zullen we die gewoon doen?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja bij de Wielerprono wordt daar ook geen onderscheid in gemaakt, alleen heb je bij de grote rondes wat extra etappes om te voorspellen (maar die zijn meestal belangrijker dan enkele eendagskoersen).
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:07 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook het leukst en vooral het makkelijkst om gewoon 1 puntentelling voor elke voorspelling te houden, ongeacht World Cup, NK of WK. Bij een Allround kampioenschap zou je dan altijd nog 2 of 3 afstanden kunnen voorspellen, waardoor je (met het totaalklassement erbij) alsnog extra waarde geeft aan de kampioenschappen.
Oftewel ongeveer dezelfde opzet als de wielerprono, welke duidelijk en overzichtelijk was.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:41 schreef thettes het volgende:
Achteraf vind ik het een goed idee, ik won de Tour prono namelijk
Maar serieus; het gaat erom hoe goed je uitslagen kunt voorspellen, dan maakt de importantie van de wedstrijd niet uit toch? Dus, van mij mag alles even zwaar gewaardeerd worden.
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:17 schreef Timm-E het volgende:
[..]
De meeste mensen waren voor deze puntentelling én hij heeft de vorige schaatsprono overleeft (dus dan zal er toch iets goed aan zijn) én het is overzichtelijker dan voor elke voorspelling een andere puntentelling én het is voor ons makkelijker om de scores te verwerken. Duidelijke keuze dus, lijkt me.quote:De puntentelling is net iets anders dan de wielerprono
Nummer 1 goed: 7 punten.
Nummer 2 goed: 5 punten.
Nummer 3 goed: 4 punten.
Nummer 4 goed: 3 punten.
Nummer 5 goed: 3 punten.
Iemand wel in de top 5, maar niet op juiste plaats: 2 punten.
Iemand op plek 6, 7 of 8: 1 punt.
Oh?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tot nu toe is iedereen die erop gereageerd heeft voor één puntentelling, behalve Hankster en jij.
quote:
Dan kun je natuurlijk ook eerdere afstanden edittenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:44 schreef marcodej het volgende:
Is het niet handiger dat iedereen eventuele aanpassingen in zn originele post edit?
Heb ik iig wel gedaan.
Misschien is het dan handiger om je voorgaande post te quoten als je iets wil wijzigen en het dan daarin te veranderen, dan is het ook makkelijk zichtbaar wat en wanneer je het veranderd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:48 schreef Hankster het volgende:
Hoewel ik net óók even mijn oude post heb aangepast voor de 1000m, lijkt het mij voor de rekenaars wel zo handig als het gewoon in nieuwe posts wordt gedaan. Is wel wat overzichtelijker dan dat ze voor elke dag weer terug moeten kijken naar wat iedereen heeft gepost en wie er iets heeft aangepast.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:46 schreef Hankster het volgende:
Onder voorbehoud uiteraard:
1000 meter Heren
Simon Kuipers
Mark Tuitert
Beorn Bijenhuis
Stefan Groothuis
Jan Bos
1500 meter Heren
Sven Kramer
Erben Wennemars
Stefan Groothuis
Mark Tuitert
Simon Kuipers
5000 meter Heren
Sven Kramer
Wouter Olde Heuvel
Carl Verheijen
Tom Prinsen
Arjen van der Kieft
500 meter Dames
Annette Gerritsen
Margot Boer
Marianne Timmer
Natasja Bruintjes
Marrit Leenstra
1500 meter Dames
Paulien van Deutekom
Ireen Wüst
Marrit Leenstra
Diane Valkenburg
Van Riessen
3000 meter Dames
Paulien van Deutekom
Renate Groenewold
Ireen Wüst
Gretha Smit
Diane Valkenburg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Waarom niet gewoon ook de top5?quote:Op maandag 3 november 2008 16:45 schreef Sporttv het volgende:
Wat denken jullie van de afstanden van volgende week? En misschien gaan we de World Cup eindstanden voorspellen wat vinden jullie daarvan? En als we de World Cup eindstanden gaan voorspellen dan de top 3 of de nummer 1 en hoeveel punten krijg je ervoor?
We staan open voor ideen
Laat ik het wat nuanceren en een voorstel doen ipv een open vraag te stellen.quote:Op maandag 3 november 2008 16:45 schreef Sporttv het volgende:
Wat denken jullie van de afstanden van volgende week? En misschien gaan we de World Cup eindstanden voorspellen wat vinden jullie daarvan? En als we de World Cup eindstanden gaan voorspellen dan de top 3 of de nummer 1 en hoeveel punten krijg je ervoor?
We staan open voor ideen
doen er bij de ploegenachtervolging überhaupt meer dan 8 teams mee? Anders lijkt die me niet echt leuk om te voorspellen...quote:Op maandag 3 november 2008 17:54 schreef Wombcat het volgende:
Voor de afstanden zou ik zeggen bij de heren een 500 m en de ploegachtervolging, bij de dames de 1000 en 3000 m.
Ik ben zelfs stiekem wel voorstander van alle voorspellingen voor het weekend inleveren. Heb afgelopen weekend bijvoorbeeld totaal geen tijd gehad om mijn voorspellingen nog aan te passen aan wat ik op eerdere dagen had gezien. Dit is net wat relaxter, althans voor mij. En ik ben dan nog vrij fanatiek, heb bij de wielerprono geen etappe gemist.quote:Op maandag 3 november 2008 17:54 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Verder zou ik persoonlijk graag voorstellen om de voorspellingen aan het begin van het weekend in één post te doen. Dat maakt het voor mij (en mijn Excel bestand) iets overzichtelijker. Als je dan iets verandert in je prono quote te gewoon je voorgaande post.
Geen 2 afstanden per dag?quote:Op maandag 3 november 2008 17:54 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Om niet constant dezelfde afstanden te voorspellen leken voor komend weekend de volgende wel aardig:
- 500m M (klassement over 2)
- 1000m V
- 1500m H
- 3000M V
Per dag de voorspellingen posten is dat ook prima?quote:Verder zou ik persoonlijk graag voorstellen om de voorspellingen aan het begin van het weekend in één post te doen. Dat maakt het voor mij (en mijn Excel bestand) iets overzichtelijker. Als je dan iets verandert in je prono quote te gewoon je voorgaande post.
Laten we het hopen inderdaad...21 deelnemers is wel een beetje jammer.quote:Op maandag 3 november 2008 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Beetje weinig deelnemers ook... of zouden er nog een hoop moeten instromen
Goed puntquote:Op maandag 3 november 2008 19:12 schreef thettes het volgende:
edit:
wereldbeker voorspellen ben ik ook tegen. Naast dat het meer om aantal WC deelnames gaat dan om werkelijke kwaliteit wil ik ook gewoon voorspellen en dan enkele dagen later de uitslag zien.
Och, het seizoen is nog langquote:Op maandag 3 november 2008 21:57 schreef Cootz het volgende:
Tvp, ik ga ook meedoen dit seizoen... al begin ik natuurlijk op deze manier wel met achterlijk veel achterstand, dit NK werd er wel heel rijkelijk met punten gestrooid ;-)
Als we weer 2 afstanden per dag doen, dan komen we uit op 6, wat deze World Cup net zo belangrijk zou maken als de afstandkampioenschappen en dat was niet de bedoeling. Vandaar dat we maar 4 afstanden doen.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef wimderon het volgende:
Ik voorspel ze ook het liefst los.
Ik kan ook voor de vorm iets in deze trant neerzetten:quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:44 schreef Hankster het volgende:
Dan gooi je toch gewoon voor het weekend ook een voorspelling van zaterdag en zondag in je post, en pas je ze later aan. Ik zie het probleem niet zo.
Prima, doe ik dan in een nieuwe post.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:50 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Je mag ze ook los voorspellen, maar als je je voorspelling wil veranderen wel graag je post quoten.
Erger: hij is het gestart en is organisator.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:22 schreef Hankster het volgende:
[..]
Waarom nou in tvp in een topique waarin je al hebt gepost?
Op vrijdag en zaterdag enkel een samenvatting volgens mij.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:16 schreef Sporttv het volgende:
Wordt het wle uitgezonden trouwens op NOS morgen? en als het zo is hoe laat kan het niet vinden
500 meter vrouwen is nu bezig, dus je kan nog voorspellen voor de mannen lijkt me?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:17 schreef maril het volgende:
Voor de 500 ben ik te laat hier de rest dan maar.
Deadline is deadlinequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:18 schreef franklop het volgende:
[..]
500 meter vrouwen is nu bezig, dus je kan nog voorspellen voor de mannen lijkt me?
Maar een deadline moet natuurlijk wel goed zijnquote:
Een deadline moet natuurlijk niet per se samen te vallen met de start van de race.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar een deadline moet natuurlijk wel goed zijn.
Ik ben iig ook te laat, maar als ik de uitslag zo zie mis ik niet zoveel punten.
1500 meter mannenquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:12 schreef Schnappieter het volgende:
500 meter heren
1. Jeremy Wotherspoon
2. Kang-Seok Lee
3. Keiichiro Nagashima
4. Kyou-Hyuk Lee
5. Jan Smeekens
Ja maar ik ben wat vergeetachtig door drukte dus vandaar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef wimderon het volgende:
Ik voorspel ze ook het liefst los.
1500m mannenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:40 schreef Timm-E het volgende:
Nou iemand moet toch beginnen met voorspellen he
500m mannen
1. Jeremy Wotherspoon
2. Kang-Seok Lee
3. Keiichiro Nagashima
4. Kyou-Hyuk Lee
5. Jan Smeekens (om toch maar een nederlander te noemen)
1500 herenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:09 schreef Wombcat het volgende:
500 m heren:
1. Wotherspoon
2. K-H Lee
3. Lobkov
4. K-S Lee
5. Kato
1500 meter Herenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:12 schreef Hankster het volgende:
500 meter Heren
1. Jeremy Wotherspoon
2. Kang-Seok Lee
3. Dmitry Lobkov
4. Joji Kato
5. Kyou-Hyuk Lee
1500m heren:quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:16 schreef IJsVogel het volgende:
500m heren:
1. Jeremy Wotherspoon
2. Tucker Fredricks
3. Keiichiro Nagashima
4. Kyou-Hyuk Lee
5. Kang-Seok Lee
quote:Op vrijdag 7 november 2008 07:46 schreef thettes het volgende:
500 M Heren (vrijdag)
1. Wotherspoon
2. Kato
3. K-S Lee
4. Poutala
5. K-H Lee
1500m Heren
1. Shani Davis
2. Sven Kramer
3. Enrico Fabris
4. Erben Wennemars
5. Mark Tuitert
3000m Dames
1. Sablikova
2. Groenewold
3. Groves
4. Hughes
5. Anschutz
1000m Dames
1. Groves
2. Deutekom
3. Nesbitt
4. Rempel
5. BeiXing Wang
1000m dames:quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:36 schreef wimderon het volgende:
1500m heren:
1. Davis
2. D. Morrison
3. Kramer
4. Fabris
5. Bokko
3000m dames:
1. Sablikova
2. Groenewold
3. Groves
4. Van Deutekom
5. Anschutz
1000m dames:
1. Nesbitt
2. Van Deutekom
3. B. Wang
4. Groves
5. Gerritsen
Nog maar een aanpassing (excuses)quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
1000m dames:
1. Groves
2. B. Wang
3. Rempel
4. Nesbitt
5. Van Deutekom
Aanpassing van de 1000m vrouwen, de rest hetzelfde:quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:15 schreef marcodej het volgende:
500m Heren:
1. Jeremy Wotherspoon
2. Kang-Seok Lee
3. Dmitry Lobkov
4. Kyou-Hyuk Lee
5. Mika Poutala
1000m Vrouwen
1. Chiara Simionato
2. Christine Nesbitt
3. Paulien van Deutekom
4. Beixing Wang
5. Ireen Wust
1500m Heren
1. Shani Davis
2. Denny Morisson
3. Sven Kramer
4. Enrico Fabris
5. Mark Tuitert
3000m Vrouwen
1. Martina Sablikova
2. Renate Groenewold
3. Kristina Groves
4. Claudia Pechstein
5. Paulien van Deutekom
aanpassing 1000m Dames:quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:31 schreef Clesar03 het volgende:
te laat voor vandaag
De rest:
1500m Heren:
1. Davis
2. Kramer
3. Fabris
4. Tuitert
5. Kuipers
3000m Dames:
1. Sablikova
2. Groenewold
3. Groves
4. van Deutekom
5. Pechstein
1000m Dames:
1. van Deutekom
2. Nesbitt
3. Simionato
4. Gerritsen
5. Wust
Ik pas de mijne ook nog even aan...quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:40 schreef TheVulture het volgende:
Was mijn 1000m dames vergeten:
1000m Dames:
1. Nesbitt
2. Rempel
3. Gerritsen
4. Van Deutekom
5. B. Wang
1000 damesquote:Op zaterdag 8 november 2008 08:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
1500 heren
1. Davis
2. Fabris
3. Kramer
4. Morrison
5. Bokko
3000 dames
1. Groenewold
2. Sablikova
3. Groves
4. Pechstein
5. Nesbitt
1000 meter vrouwenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:27 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
1500 meter mannen
1. Davis
2. Kramer
3. Fabris
4. Tuitert
5. Morisson
3000 meter vrouwen
1. Sablikova
2. Groenewold
3. Groves
4. van Deutekom
5. Pechstein
1000m vrouwenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:40 schreef Timm-E het volgende:
Nou iemand moet toch beginnen met voorspellen he
500m mannen
1. Jeremy Wotherspoon
2. Kang-Seok Lee
3. Keiichiro Nagashima
4. Kyou-Hyuk Lee
5. Jan Smeekens (om toch maar een nederlander te noemen)
1500m mannen
1. Denny Morrison
2. Mark Tuitert
3. Sven Kramer
4. Shani Davis
5. Erben Wennemars
3000m vrouwen
1. Renate Groenewold
2. Martina Sablikova
3. Kristina Groves
4. Claudia Pechstein
5. Clara Hughes
Dank voor de tip...quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Aanpassing van de 1000m vrouwen, de rest hetzelfde:
1000m Vrouwen
1. Kristina Groves
2. Chiara Simionato
3. Christine Nesbitt
4. Shanon Rempel
5. Beixing Wang
1000 damesquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
1000 dames
1. Nesbitt
2. Gerritsen
3. Rempel
4. Simionato
5. B. Wang
1000m dames:quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:01 schreef IJsVogel het volgende:
[..]
1500m heren:
1. Shani Davis
2. Sven Kramer
3. Mark Tuitert
4. Denny Morrison
5. Enrico Fabris
3000m dames:
1. Martina Sablikova
2. Kristina Groves
3. Renate Groenewold
4. Clara Hughes
5. Claudia Pechstein
ff aanpassenquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:17 schreef maril het volgende:
1000m Vrouwen
1. Wust
2. Deutekom
3. Gerritsen
4. Nesbitt
5 Simionato
1000m dames:quote:Op zaterdag 8 november 2008 08:42 schreef VegaKip het volgende:
1500m heren
1. Shani Davis
2. Sven Kramer
3. Denny Morrison
4. Enrico Fabris
5. Mark Tuitert
3000m dames:
1. Martina Sablikova
2. Renate Groenewold
3. Kristina Groves
4. Claudia Pechstein
5. Clara Hughes
Waarom heb ik bij de meeste afstanden 0 punten allen de 500meter heb ik vergeten de rest nietquote:Op maandag 10 november 2008 17:16 schreef Appeltjesmoes het volgende:
De uitslag van de WB in Berlijn:
[ afbeelding ]
Afstandsoverwinningen:
TheArt 1
VegaKip 1
Hankster 1
Timm-E 1
Wombcat 1
Sporttv 1
-Vaduz- 1
IJsVogel 1
Bruce117 2
wimderon 1
Amborsius 1
The Vulture 1
Totaalklassement:
1. (2) Bruce117 132
2. (3) Ambrosius 124
3. (1) Vaduz- 121
4. (9) VegaKip 120
5. (10) Sporttv 116
6. (6) IJsVogel 116
7. (4) wimderon 116
8. (8) Hankster 113
9. (5) Wombcat 112
10. (15) Schnappieter 111
11. (12) TheArt 109
12. (7) Timm-E 107
13. (13) marcodej 104
14. (14) thettes 99
15. (16) oxylus11 98
16. (18) Appeltjesmoes 94
17. (19) The Vulture 93
18. (17) sportfreak 91
19. (21) Clesar03 84
20. (11) franklop 76
21. (20) maril 65
22. (-) Mr_DG 37
23. (-) FredWielergek 13
Zo, dat was me weer een werkje.... Mocht er een foutje instaan dan hoor ik t wel, lijkt me sterk dat er geen fout in zit namelijk
.
Deadline en afstanden voor komende weekend volgen spoedig. Misschien is het inderdaad leuker om voortaan ietsje minder afstanden te voorspellen in zo'n (onbelangrijk) World Cup weekend.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:17 schreef maril het volgende:
1000m Vrouwen
1. Wust
2. Deutekom
3. Gerritsen
4. Nesbitt
5 Simionato
5. 1500m Heren
1. Kramer
2. Davis
3. Wennemars
4. fabris
5. Morisson
3000m Vrouwen
1. Sablikova
2. Groenewold
3. V Deutekom
4. Pechstein
5 Groves
Dat komt vanzelf wel. Na Heerenveen heb je WC's van 2 dagen, dan kun je het tot 2/3 afstanden beperken oid.quote:Op maandag 10 november 2008 17:16 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Misschien is het inderdaad leuker om voortaan ietsje minder afstanden te voorspellen in zo'n (onbelangrijk) World Cup weekend.
Oops, ik had de 1500m Heren en 3000m Dames omgedraaid en tja, dan heb je natuurlijk niks goedquote:Op maandag 10 november 2008 17:41 schreef maril het volgende:
[..]
Waarom heb ik bij de meeste afstanden 0 punten allen de 500meter heb ik vergeten de rest niet
[..]
Is weer fit.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Hankster het volgende:
Met name de 1500 dames zal waarschijnlijk nog wel flink aangepast worden (iemand iets over Paulien gehoord bijv.?)
Exact 22 minuten te laat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:22 schreef Mr_DG het volgende:
500m Dames
1. Jenny Wolf
2. Beixing Wang
3. Annette Gerritsen
4. Sang-Hwa Lee
5. Margot Boer
Als je echt exact wil zijn dan in het 22 minuten en 45 secondenquote:
1500 meter damesquote:Op donderdag 13 november 2008 20:30 schreef Schnappieter het volgende:
500 meter dames
1. Jenny Wolf
2. Beixing Wang
3. Annette Gerritsen
4. Sang-Hwa Lee
5. Sayuri Yoshii
1500m Damesquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:49 schreef Timm-E het volgende:
500m Dames:
1. Jenny Wolf
2. Beixing Wang
3. Sayuri Yoshii
4. Sang-Hwa Lee
5. Annette Gerritsen
1500m Damesquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:14 schreef VegaKip het volgende:
500m Dames
1. Jenny Wolf
2. Beixing Wang
3. Annette Gerritsen
4. Sang-Hwa Lee
5. Sayuri Yoshii
1500 damesquote:Op donderdag 13 november 2008 20:20 schreef Wombcat het volgende:
500 meter Dames
1. Wolf
2. B. Wang
3. Gerritsen
4. Yoshii
5. Sang Hwa Lee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |