ik typ met mn swans en ik heb geen probleem hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:53 schreef Sgele het volgende:
Ik kan met 2 handen typen en hou het godverdomme niet eens bij
Dude... dat is wel zuurquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed klote man, net wakker fucking fucking fucking veel pijn... kan mijn vingers amper bewegen, en mijn pols buigen gaat al helamaal niet
hahaa.. heb ik! onderhoud is alleen ook wel duur......quote:
wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed klote man, net wakker fucking fucking fucking veel pijn... kan mijn vingers amper bewegen, en mijn pols buigen gaat al helamaal niet
Het beeld van "nette dame" weet jij wel ontzettend te vernietigen he...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
worden jullie ook zo chagerijnig als je niet zoals elke ochtend gewoon even lekker hebt kunnen schijten?
da's zo'n naar begin van de dag
Gast.......quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:52 schreef renedis het volgende:
[..]
tjaa klopt.. maar een geld dat ik er aan verdien!
Ik buk wel voor geld hoor, heb net mijn anus gebleekt enzo... ziet er voor die gasten
toch wat aantrekkelijker uit!
die van mij smaakt naar axe chocolaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:54 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa.. heb ik! onderhoud is alleen ook wel duur......
al die hoeren slikken niet door en spugen het uit.
schoonmaak kosten zijn duur tegenwoordig!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:53 schreef Chupachup het volgende:
Eigenlijk vind ik dat jullie wel ff mijn kloon's fobo moeten bekijken hoor
www.droxz.nl -> blogquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan?
(misschien kan iemand anders voor je antwoorden?)
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik zei hoiquote:
Godverquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lees de afgelopen 80 topics even terugquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan?
(misschien kan iemand anders voor je antwoorden?)
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:53 schreef Chupachup het volgende:
Eigenlijk vind ik dat jullie wel ff mijn kloon's fobo moeten bekijken hoor
'nette dame', ik?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het beeld van "nette dame" weet jij wel ontzettend te vernietigen he...
Never mindquote:
quote:
nhjnhjhjunhjnhjasdasdklkljljklioioiokljkmjkjklasdawdjkladjhadsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik typ met mn swans en ik heb geen probleem hoor
quote en edit ik nou mezelf?quote:Drukte hiero,
tijd voor bukkake
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
quote en edit ik nou mezelf?![]()
dat moet toch wel het toppunt zijn van edit friday
Soot runx, rijdrovend met 1 hand typen, dan mis ik wel eens een berichtje sorry!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zei hoiéén handige vriend , maar je gaf geen antwoord
![]()
![]()
wel zuur van je pols maar hoe lang duurt het herstel dan ?
hoi debsquote:
HOiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Goeiendag zeg, anderhalf topic erdoorheen geblaft, voordat ik alles bijgelezen heb etc...
Oh en hoi
nou je vingert jezelf niet meer op je werk , dus dat gaat de goede kant opquote:
Godsammequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
nhjnhjhjunhjnhjasdasdklkljljklioioiokljkmjkjklasdawdjkladjhads
Mij lukt het niet hoor, ik probeerde net 'hallo' te typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |