quote:

haha neeh.. ik heb in een design bureau.. dus collega's moeten rustig stil kunnen werken in de silent room en de klanten moet kunnen fitnessen/filmpje loeren/wantklimmen. daarna kunnen ze douchenquote:

Zeg, doe dat ff lekker via PM ofzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed je hier weer te kunnen betasten, uitwonen en volspuiten

Jullie tytpen te snel ja, dat kan ik zo niet bijhoudenquote:

Mogguh gozer!quote:

quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal niet jongen
[ afbeelding ]

met een handquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie tytpen te snel ja, dat kan ik zo niet bijhouden

Nee, doet doet Kevin wel.... ransbakquote:

Special techniques I hasquote:

O jaa..droxz is nu ff tijdelijk lam aan 1 kant mensen..dus rustig aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie tytpen te snel ja, dat kan ik zo niet bijhouden

quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:52 schreef renedis het volgende:
[..]
tjaa klopt.. maar een geld dat ik er aan verdien!

Gast!quote:

Goed klote man, net wakker fucking fucking fucking veel pijn... kan mijn vingers amper bewegen, en mijn pols buigen gaat al helamaal nietquote:

ik typ met mn swans en ik heb geen probleem hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:53 schreef Sgele het volgende:
Ik kan met 2 handen typen en hou het godverdomme niet eens bij

Dude... dat is wel zuurquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed klote man, net wakker fucking fucking fucking veel pijn... kan mijn vingers amper bewegen, en mijn pols buigen gaat al helamaal niet

hahaa.. heb ik! onderhoud is alleen ook wel duur......quote:

wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed klote man, net wakker fucking fucking fucking veel pijn... kan mijn vingers amper bewegen, en mijn pols buigen gaat al helamaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |