veel plezierquote:
The one and onlyquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz vraagt zich af hij tript van de pijnstillers, of dat hij nou echt beller ziet!
Mogguh iedereen
hahah in een DIXXIEquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En natuurlijk biechthokjes, eco-toiletten, en inloopkluizen
long john heeft dagen van 12 uur hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Leugenaar...zaterdag was je nog bij mijen van de week nog..ok toen is er niet geneukt.
Maar zaterdag...pff...je vergeet nogal snel he
Da's wel vrij extreem hoor gastquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:46 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb in m'n bureaulade ook nog:
5 koppige anaalstimulators, een volautomatische kunststofhand, een aangepaste electrische tandenborstel, kort samengevat is mijn collectie groter dan de Christine le Duc
wat een keuze eigenlijk
voor mijquote:
Ook goede morgen...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Leugenaar...zaterdag zat die "bruine" tarzan van je nog in meen van de week nog..ok toen is er nietgekringrukt.
Maar zaterdag...pff...je vergeet nogal snel he
Dudequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
long john heeft dagen van 12 uur hehij draait ook gewoon nachtdiensten
Dat past toch helemaal niet jongenquote:
quote:
haha neeh.. ik heb in een design bureau.. dus collega's moeten rustig stil kunnen werken in de silent room en de klanten moet kunnen fitnessen/filmpje loeren/wantklimmen. daarna kunnen ze douchenquote:
Zeg, doe dat ff lekker via PM ofzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed je hier weer te kunnen betasten, uitwonen en volspuiten
Jullie tytpen te snel ja, dat kan ik zo niet bijhoudenquote:
Mogguh gozer!quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal niet jongen
[ afbeelding ]
met een handquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie tytpen te snel ja, dat kan ik zo niet bijhouden
Nee, doet doet Kevin wel.... ransbakquote:
Special techniques I hasquote:
O jaa..droxz is nu ff tijdelijk lam aan 1 kant mensen..dus rustig aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie tytpen te snel ja, dat kan ik zo niet bijhouden
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:52 schreef renedis het volgende:
[..]
tjaa klopt.. maar een geld dat ik er aan verdien!
Gast!quote:
Goed klote man, net wakker fucking fucking fucking veel pijn... kan mijn vingers amper bewegen, en mijn pols buigen gaat al helamaal nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |