quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Was jij dan niet al een baas dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nog steeds scherp én een baas in wording!
Ik ga het serieus zo makenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou best boerenkool met spekjes en rookworst willen eten nu...
Wat vind jij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij dan niet al een baas dan?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou best boerenkool met spekjes en rookworst willen eten nu...
Google Don&Ad studio's, download het sollicitatieformulier en gij zult vinden.quote:
Schuif na het ijsje ook even een bordje met boerenkool doorquote:
Tagliatelle met zalm, oeh I love itquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Dat zeker ja .
Maar ik heb nog pasta met zalm over van gisteravond.
Ik ben zo benieuwd naar dat filmpje omdat de link niet op fok magquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Google Don&Ad studio's, download het sollicitatieformulier en gij zult vinden.
Student.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schuif na het ijsje ook even een bordje met boerenkool door
Blackzilla is overrated.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar dat filmpje omdat de link niet op fok mag
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tagliatelle met zalm, oeh I love it
Wat ben je zelf danquote:
Hehehe, ik heb whitezilla bijna gekraakt, dus die komt spoedig op verzoek van pm, geloof ik..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
NEEEN dat had ik net verdrukt.
![]()
Mijn ouders zijn op vakantiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ben je zelf dan![]()
Woon je op jezelf, of vinden je ouders het niet erg dat je om half 6 boerenkool gaat lopen maken
Ja ik ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
NEEEN dat had ik net verdrukt.
![]()
Ik wil niet kijken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb whitezilla bijna gekraakt, dus die komt spoedig op verzoek van pm, geloof ik..
Vakantieeee, doe wat je wilt...quote:
Echt in godensnaam.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ook
*geen honger meer
Zalmfilet met citroensaus, oh daar word je zo geil van.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Dat dus.
Vanavond ga ik verse zalmfile met citroen en tijm maken.
Samen met wat gebakken aardappels en sla
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zalmfilet met citroensaus, oh daar word je zo geil van.
Exactly my thoughts, maar ik doe het ook hé, schijt aan iedereen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vakantieeee, doe wat je wilt...
desnoods om half 6 boerenkool maken
Maak dan wel wat foto'squote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Exactly my thoughts, maar ik doe het ook hé, schijt aan iedereen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al in dromenland wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:27 schreef Valkire het volgende:
en bedankt, nu moet ik eerst iets eten voor ik kan slapen
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:27 schreef Valkire het volgende:
en bedankt, nu moet ik eerst iets eten voor ik kan slapen
Maak dan een foto van de boerenkool en zet hem even op het forumquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
neyh, maar ik dacht jij.quote:
Mensen komen toch altijd nog een keertje terug, nadat ze weltrusten hebben gezegtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al in dromenland was
lol ..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:28 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb nu wel vannacht een halve kilo van die sesamsticks zitten eten hé
Sorry, ik kan dat toch nie!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak dan een foto van de boerenkool en zet hem even op het forum
Ze kunnen ons gewoon niet missen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen komen toch altijd nog een keertje terug, nadat ze weltrusten hebben gezegt
heel raar is dat
je weet dat maanzaad potentie verlagend is? geen geintje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:28 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb nu wel vannacht een halve kilo van die sesamsticks zitten eten hé
Nu moet ik ook echt een banaan eten, anders ben ik me straks toch ook aan de schijterij, daar zou de McDonalds niet vrolijk van worden..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
lol ..
Ik heb niets gegeten vannacht.![]()
En geen koffie gehad.
( nouja 2 bakjes dan )
quote:
tja de Kingofpop lokt niet alleen kindjes met etenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al in dromenland was
Hehehehehe dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nu moet ik ook echt een banaan eten, anders ben ik me straks toch ook aan de schijterij, daar zou de McDonalds niet vrolijk van worden..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:30 schreef Valkire het volgende:
[..]
![]()
[..]
tja de Kingofpop lokt niet alleen kindjes met eten
Shit, je trapt er niet in ...quote:
Duh, dat zaad eet je toch bij nu.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet dat maanzaad potentie verlagend is? geen geintje.
Nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nu moet ik ook echt een banaan eten, anders ben ik me straks toch ook aan de schijterij, daar zou de McDonalds niet vrolijk van worden..
en je bent 1 meter 64?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar eh... Toen ik stopte met roken was ik 19. Ik woog toen 55 kg. Binnen vier jaar was ik 15 kg aangekomen![]()
Dus toen ben ik maar weer gaan roken. Ik viel toen 18 kilo af. Dat was een beetje te veel, dus toen moest ik weer aankomen
Op dit moment wil ik weer wat afvallen. Ben nu 60 kg, en wil naar 57 kg. Maar dat is dus wel lastig als je stopt met roken. En net de 30 bent gepasseerd.
Toen ben ik
Scherp blijven? Drink Amarettoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Shit, je trapt er niet in ...
Goed, het wordt dus rijst maken met biefstuk, broccolli, suger snaps en champignons in ketjap-honingsaus zonder sesam zaadjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet dat maanzaad potentie verlagend is? geen geintje.
Heb je wel eens goede mede gedronken ?quote:
Een vrouw van 57 kg die boven die 30 is? Hallo, wil je vent niks om vast te pakken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar eh... Toen ik stopte met roken was ik 19. Ik woog toen 55 kg. Binnen vier jaar was ik 15 kg aangekomen![]()
Dus toen ben ik maar weer gaan roken. Ik viel toen 18 kilo af. Dat was een beetje te veel, dus toen moest ik weer aankomen
Op dit moment wil ik weer wat afvallen. Ben nu 60 kg, en wil naar 57 kg. Maar dat is dus wel lastig als je stopt met roken. En net de 30 bent gepasseerd.
Toen ben ik
Die biefstuk en champignons klinken wel heel lekker.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Goed, het wordt dus rijst maken met biefstuk, broccolli, suger snaps en champignons in ketjap-honingsaus zonder sesam zaadjes
Ach ja, ik had toch al een niet bijster hoge potentie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Goed, het wordt dus rijst maken met biefstuk, broccolli, suger snaps en champignons in ketjap-honingsaus zonder sesam zaadjes
nee lijkt me erg magertjes. je kan beter wat voller zijn denk ik, qua mooi zijn en zo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja. Maar 52 kilo staat me echt niet hoor!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach ja, ik had toch al een niet bijster hoge potentie.
Geloof het nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heb je wel eens goede mede gedronken ?
Wodka-redbullquote:
sesam is prima, maar vermijd maanzaad, die zwarte dinghetjes die tussen je tanden zitten en je nog zo charmant kan lachen, maar het er echt vies uitziet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee lijkt me erg magertjes. je kan beter wat voller zijn denk ik, qua mooi zijn en zo.
Ik ben dus zowel 52 kg als 70 kg geweest, en alles daartussen in. Het interesseert hem eigenlijk weinig. Want slank zit ik lekker in mijn vel, en dikker ben ik lekker zacht (zijn woorden, niet de mijne). Ik geloof hem maar gewoon.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een vrouw van 57 kg die boven die 30 is? Hallo, wil je vent niks om vast te pakken?.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
* Noorsbloed Troost KingOfPop
Het komt wel goed Dario .. echt waar.
Ik kan het je aanraden.quote:
Duh !quote:
Jij bent meer van de zwaargewichten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens.
Persoonlijk vind ik te smalle vrouwen intens lelijk.
We hoeven niet per se details...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach ja, ik had toch al een niet bijster hoge potentie.
Met 57 kg vind ik mezelf het mooist, heb nu net iets te veel lovehandles vind ik zelfquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee lijkt me erg magertjes. je kan beter wat voller zijn denk ik, qua mooi zijn en zo.
Neen niet super heavy olga'squote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij bent meer van de zwaargewichten?
Kun je dat zo in de winkel kopen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik kan het je aanraden.
Echt een streling voor je tong.
intens lelijk hangt van de bouw af en te mager is niet zo leuk, maar ik denk dat het wel meevalt met djenny, vandaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
ghehehe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Met 57 kg vind ik mezelf het mooist, heb nu net iets te veel lovehandles vind ik zelf
Garpjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hoeven niet per se details...
Een goede slijterij zal het wel hebben denk ik zo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kun je dat zo in de winkel kopen?Ga ik er om acht uur meteen even langs, zullen die lui wel denken..
WTF, staat dat op band..?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Een goede slijterij zal het wel hebben denk ik zo.
Lol wij zijn een keer met wat vrienden wel stomdronken bij de slijter zo vroeg binnengevallen.![]()
We kregen alleen niets meer mee.
Mee eens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
intens lelijk hangt van de bouw af en te mager is niet zo leuk, maar ik denk dat het wel meevalt met djenny, vandaar.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Geen idee vast wel.quote:
Niet jij Valkyrie !quote:
Ik ben echt niet mager hoor, verre van. Maar ik ben ook echt niet te dik. Eigenlijk maar gewoontjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
intens lelijk hangt van de bouw af en te mager is niet zo leuk, maar ik denk dat het wel meevalt met djenny, vandaar.
Hey, wat is smal? Alles is relatief, weet je. 57 kg kan echt héél mooi zijn, geloof me..quote:
Naar peijnenburgquote:
NB aka alcoholistquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Geen idee vast wel.![]()
Ik weet nog wel dat ik een discussie aanging over goede whisky.
En dat ik persee een fles wou hebben.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hey, wat is smal? Alles is relatief, weet je. 57 kg kan echt héél mooi zijn, geloof me..
Kom als je thuis bent ook op FOK!, ok?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:40 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar mensen ik ga zo naar huis.
En ik heb weekend.
Dus zal er wel niet veel zijn![]()
Dag Valkyrie !
Fijn weekend.
Met vlagenquote:
Echt onzin.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die lul je niet meer goed natuurlijk he. Want als 57 kg bij 1.64 al te licht is, dan moet iemand van 57 kg wel heeeeel erg klein zijn wil het niet te licht zijn
Drugs wel, alcohol ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Met vlagen
Maar drank en drugs zijn niet persee fout hoor![]()
Maar ik zou gaan.
klinkt normaal en waarschijnlijk, gezien je kleine afwijking om jezelf wat minder leuk te vinden dan anderen doen, zal het mooi zijn. in je trainingsbroek met zweetbandjes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben echt niet mager hoor, verre van. Maar ik ben ook echt niet te dik. Eigenlijk maar gewoontjes
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klinkt normaal en waarschijnlijk, gezien je kleine afwijking om jezelf wat minder leuk te vinden dan anderen doen, zal het mooi zijn. in je trainingsbroek met zweetbandjes.
Joah?quote:
blij meisje.quote:
Sorry 4EBEquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja we kennen onze plaats nu wel hoor
Fijn weekend
Het is al goedquote:
Niet lief.quote:
Ik ben er altijd.quote:
Wat zit jij nou te FOK!ken met mij dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:46 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ook nog.
Had mij verkeken..
Moet nog een paar minuten
Neeequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niet lief.
ik dacht dat je boos was.
nog 13 op precies te zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:46 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ook nog.
Had mij verkeken..
Moet nog een paar minuten
Ik heb geen snelkookpan tot mijn beschikking, nu is het een kwestie van uren (3)..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben er altijd.
Is je boerenkool nou klaar?
Ik zou nooit met jou Fokken!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te FOK!ken met mij dan?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb geen snelkookpan tot mijn beschikking, nu is het een kwestie van uren (3).._!
Hey, jij bent toch een vrouw of niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
UHHHHH!!!
HOE MAAK JIJ IN GODSNAAM BOERENKOOL ?
Ik ga nu even huilen van het lachen:
Yay !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neee![]()
Nu heb je het weer goed gemaakt
Ga nou maar weekend vieren
Ja ..quote:
Ohquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:48 schreef KingOfPop het volgende:
Vond ik zelf wel een leuk woordgarpje
Check gewoon mijn postgeschiedenis, dan gaat het sneller.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Yay !
Ja ik ga zo
[..]
Ja ..
En dan lig ik om kwart over 7 in bed.
En kijk ik via mijn ps3 of hier nog wat leuks is gepost
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hey, jij bent toch een vrouw of niet?
Of gaat slapenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:50 schreef Noorsbloed het volgende:
Help mij eraan denken dat ik nooit bij dario ga eten
Het gaat meer om het idee dat ik als ik thuis ben niet gelijk ga slapen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Check gewoon mijn postgeschiedenis, dan gaat het sneller.
Waarom zou ik in godensnaam bij hem slapenquote:
VERSE boerenkool.quote:
Als vrouw heb je in het leven twee keuzes: achter het aanrecht of achter het raam.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als vrouw heb je in het leven twee keuzes: achter het aanrecht of achter het raam.
Waarom zou je wel bij hem gaan eten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godensnaam bij hem slapen
Boerenkool vers uit de tuinquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
VERSE boerenkool.
En rookworst van de slager.
Geen fabrieksding.
Dat is dan ook weer een goed punt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou je wel bij hem gaan eten?![]()
Nee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als vrouw heb je in het leven twee keuzes: achter het aanrecht of achter het raam.
Je weet niet wat je mist jongen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:50 schreef Noorsbloed het volgende:
Help mij eraan denken dat ik nooit bij dario ga eten
LoLquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer een goed punt.
TSKquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zelfgemaakte soep of ragout.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist jongen..
Dat is basic stuff.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfgemaakte soep of ragout.
Het is maar goed dat ik geen drinken in mn mond had zitten, toen ik de bovenstaande twee zinnen las.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
4EBE kiest voor optie C
* achter de computer
Doei !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:54 schreef Noorsbloed het volgende:
MAar nu ga ik er dan echt vandoor![]()
Dag iedereen !
Dag 4EBE !
Garpje, jeweettoch. Ik ben zo niet en dat weet jij ook!quote:
Noh.... je schept wel hoge verwachtingen...quote:
Zijn we met zijn tweeën?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen drinken in mn mond had zitten, toen ik de bovenstaande twee zinnen las.
Wat is moeiljik? Serieus waar, ragout maken zou PK ook nog kunnen maken. Nou, PK....nee eigenlijk toch niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noh.... je schept wel hoge verwachtingen...
Wat is het moeilijkste wat je gemaakt hebt?
quote:
Staat in de Koranquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:55 schreef djenneke het volgende:
Waarom moet alles en iedereen maar automatisch respect hebben voor alles en iedereen?
"Hoe werkt de oven, wat is dat ventilatortje?"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat is moeiljik? Serieus waar, ragout maken zou PK ook nog kunnen maken. Nou, PK....nee eigenlijk toch niet.
Ik weet niet wat echt moeilijk te maken is..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat is moeiljik? Serieus waar, ragout maken zou PK ook nog kunnen maken. Nou, PK....nee eigenlijk toch niet.
Beetje bloem, boter, water en kerriepoeder in de goede volgorde bij mekaar mikken en met soep getrokken rundvleesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hoe werkt de oven, wat is dat ventilatortje?"
Wordt em niet
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Beter, ik begon hem al te knijpen.
Lijkt me best moeiljk ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat echt moeilijk te maken is..
Rosbief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
- Jachtschotelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Beetje bloem, boter, water en kerriepoeder in de goede volgorde bij mekaar mikken en met soep getrokken rundvlees, dat krijg je in de winkel niet hoor.
Gein, jeweettoch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zo afschrikwekkend?
HAP HAP HAP
*doet pac man na.
En als je keuken bij een raam zit ?? dan worden die 2 keuzes toch maar 1 keuze ??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Lijkt me best moeiljk ja.Mwoah, gewoon naar het slachthuis duwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet zo moelijk.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zelf gemaakte pizzaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Jachtschotel
- zelfgemaakte patatjes
- Entrecote...
ik weet zellufquote:
van al die vrouwen aan tafel, wie ben jij? die donkerequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zo afschrikwekkend?
HAP HAP HAP
*doet pac man na.
Heb jij ook rode lichten boven je aanrecht dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:00 schreef Valkire het volgende:
[..]
En als je keuken bij een raam zit ?? dan worden die 2 keuzes toch maar 1 keuze ??
Goed van em dat ie wel het plastic-je eraf heeft gehaaldquote:
Ik ben degene die op het paard zitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
van al die vrouwen aan tafel, wie ben jij? die donkere
Zo achterlijk is ie ook nog niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed van em dat ie wel het plastic-je eraf heeft gehaald
Fok ! is verslavendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:02 schreef Valkire het volgende:
nou heb ik het toch nog tot 06:00 volgehouden..... en ik heb gegeten, dus... ga ik lekker naar dromenland![]()
nu ga ik echt, doeg allemaal !
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:02 schreef Valkire het volgende:
nou heb ik het toch nog tot 06:00 volgehouden..... en ik heb gegeten, dus... ga ik lekker naar dromenland![]()
nu ga ik echt, doeg allemaal !
Ik wilde die smilie nog even bekijken, die is eigenlijk wel bijzonder briljant. Vooral dat paar keer nahappen. Geweldig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ok, jij je zin ander onderwerp, suggestie?
Geen idee?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zo achterlijk is ie ook nog niet.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb jij ook rode lichten boven je aanrecht dan?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is jouw aanwezigheid.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wilde die smilie nog even bekijken, die is eigenlijk wel bijzonder briljant. Vooral dat paar keer nahappen. Geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dus de rest van het jaar, heb je dus geen dubbelbaan.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je hebt morgen geen verplichtingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
de middelste van die tafelfoto dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben degene die op het paard zit
Ik denk tweede van linksquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de middelste van die tafelfoto dus.
waarom zeg je dan nachtdieren en goedemorgen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:05 schreef Noud_ het volgende:
Goedemorgen Nachtdieren!
Slapen is voor mietjes.
Verplichtingen? Wasda?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt morgen geen verplichtingen?
gheheh. niet dat het veel uitmaakt. ik was gewoon nieuwsgierig.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dus de rest van het jaar, heb je dus geen dubbelbaan.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:05 schreef Noud_ het volgende:
Goedemorgen Nachtdieren!
Slapen is voor mietjes.
Jij was net ook in mijn fotoboekquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gheheh. niet dat het veel uitmaakt. ik was gewoon nieuwsgierig.
Tja, dat weet jij beter dan ik, dat zal dan wel zo zijn he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:08 schreef Valkire het volgende:
[..]
nou ja, met kerst verdien wel genoeg voor de rest van het jaardaarom gaat het rode lampje na kerst weer weg
Ontzettende student...quote:
Bazenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:09 schreef KingOfPop het volgende:
Bazen, voor maandag zijn we bij #300..
ja, daar haalde ik die 1,64 vandaan.quote:
Ja,quote:
En toch voel je je aangesproken? Wat klopt hier niet?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tja, dat weet jij beter dan ik, dat zal dan wel zo zijn he?
Ik ging voor het semi-hippe contradictie-achtige idee. Maar dat gaat lastig met zoveel bier in je mik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom zeg je dan nachtdieren en goedemorgen?
Tentamens haal ik de volgende keer welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja,
boerenkool maken om half 6 is toch wel ehm...
oh en je tentamens niet halen
quote:
Klinkt erg kek.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:11 schreef Valkire het volgende:
[..]
ja zeker weten van welik verdien na al die uren in de keuken mijn kado's onder de boom zodra ik die heb mag de rode lampen en alle kerst prul weg van mij
Of die keer erna...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tentamens haal ik de volgende keer wel
Leuk garpjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat de jongelui nou gewoon
Op paardenvlees zelf ben ik niet zo dol.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb ook bij die valkire gekeken en bij die black paardenfreak.
Bwah...quote:
Vind jij caviaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op paardenvlees zelf ben ik niet zo dol.
Beetje zoet en een soort citroenachtig smaakje...
Maar wel mals...
Ohquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op paardenvlees zelf ben ik niet zo dol.
Beetje zoet en een soort citroenachtig smaakje...
Maar wel mals...
Lurker alertquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb ook bij die valkire gekeken en bij die black paardenfreak.
Op internet vind je je beste vrienden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bwah...
of je bent een oude vent van 65 die de boel loopt te flessen...
wie zal het zeggen.
Nou, wat er niet klopt, is dat ik me helemaal niet voel aangesprokenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En toch voel je je aangesproken? Wat klopt hier niet?
Dat spreekt me niet zo aan eigenlijk, daarvan kun je nog teveel zien dat het een cavia is geweest.quote:
Nee, het hart van het paard dat 4EBE gegeten heeft.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, wat er niet klopt, is dat ik me helemaal niet voel aangesproken
Nou... eigenlijk heb je wel een beetje gelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Op internet vind je je beste vrienden.
Wel lekker hoor, paard.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, het hart van het paard dat 4EBE gegeten heeft.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij hebt echt een totaal verkeerd beeld van mij.
Doei rare manquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:17 schreef zoalshetis het volgende:
de frisdrank is op, het meisje begint te kreunen en ik moet gaan. was ich nog zu sage hatte, dauert eine... etc.
Dat weet jij beter dan ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het niet?
Wat voor beeld heb ik dan van jou?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:17 schreef KingOfPop het volgende:
Duh, jij doet net alsof ik nog meer poep op FOK! dan in de wc.
Mwah...quote:
Jij pretendeerd, meer te weten..quote:
Zigarette. Rook ze, en slaap ze nog, of wat je ook moge gaan doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:17 schreef zoalshetis het volgende:
de frisdrank is op, het meisje begint te kreunen en ik moet gaan. was ich nog zu sage hatte, dauert eine... etc.
daarentegen !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah...
Paardenbiefstuk is wel te doen...
Entrecote daar integen ..
garpje he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou... eigenlijk heb je wel een beetje gelijk
Hou je bek, ik ben bijna 12 uur aan het fokkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
daarentegen !
* Spellingsnazi alert
MEINE AUGEN!!!!!! WAS MAGST DU!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij pretendeerd, meer te weten..
Voor de draad ermee !
Nope...quote:
Houd!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou je bek, ik ben bijna 12 uur aan het fokken
ik wilde het met een t schrijven en toen had ik al op invoegen gedruktquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
MEINE AUGEN!!!!!! WAS MAGST DU!!!!!!!!![]()
Doe eens inhoudelijk reagerenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Houd!
*Spellingsnazi tot uw dienst
Ja, je vraagt er zelf om he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens inhoudelijk reageren![]()
siegheil!!!einz1111!!
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oef... over ogen gesproken, hebben jullie geen last van je ogen?
Neen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:27 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ben niet alleen.
je bent verslaafdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:27 schreef Valkire het volgende:
waarom kan ik de notebook niet gewoon uitzetten :S
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:29 schreef Valkire het volgende:
Alleen is zo alleeen, waar gaat het heen.... waarom zijn wij alleeen... geef me mijn speen .. umm oh nee das een ander lied
* KingOfPop geeft vers geperst sinaasappelsapquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:29 schreef Valkire het volgende:
mn kamer draait half en ik zie zwarte stippen..... kan niet goed zijn
Ja, keihard afgestraft worden op je spelfouten...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:29 schreef KingOfPop het volgende:
Ach ja, lekker FOK!ken is toch ook goed voor je geestelijke gesteldheid?
Wees blij dat je geen Pabo doet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, keihard afgestraft worden op je spelfouten...
Neequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:31 schreef Valkire het volgende:
Nu ga ik echt !!! nee ECHT !! ... echt waar nu ga ik !!
tot over een paar uur, truste
Waarom zou ik pabo WILLEN doen...?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen Pabo doet.
Geen idee, maar dan zou je die taaltoets niet halen, vrees ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou ik pabo WILLEN doen...?
NOU EN?!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Geen idee, maar dan zou je die taaltoets niet halen, vrees ik.![]()
Geeft niet, jij hebt weer andere hele grote pluspunten.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Geeft niet, jij hebt weer andere hele grote pluspunten.![]()
Ja, maar zo vroeg?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:35 schreef KingOfPop het volgende:
Hij is toch die kantoorklerk?
Ja, toch! Wees er trots op, niemand is volmaakt.quote:
Hehehe, jitzzze-jaap.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar zo vroeg?
Jammer dat het niet zijn hyves was
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, toch! Wees er trots op, niemand is volmaakt./ dijenkletserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |