quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Was jij dan niet al een baas dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nog steeds scherp én een baas in wording!
Ik ga het serieus zo makenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou best boerenkool met spekjes en rookworst willen eten nu...
Wat vind jij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij dan niet al een baas dan?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou best boerenkool met spekjes en rookworst willen eten nu...
Google Don&Ad studio's, download het sollicitatieformulier en gij zult vinden.quote:
Schuif na het ijsje ook even een bordje met boerenkool doorquote:
Tagliatelle met zalm, oeh I love itquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Dat zeker ja .
Maar ik heb nog pasta met zalm over van gisteravond.
Ik ben zo benieuwd naar dat filmpje omdat de link niet op fok magquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Google Don&Ad studio's, download het sollicitatieformulier en gij zult vinden.
Student.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schuif na het ijsje ook even een bordje met boerenkool door
Blackzilla is overrated.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar dat filmpje omdat de link niet op fok mag
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 05:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tagliatelle met zalm, oeh I love it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |