quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:43 schreef Fascination het volgende:
Bertjeee!
Deze uitspraak van superXmacho is geweldig trouwens
Jonge zonder sixpack = shemale.
Ik mis hem/haar wel een beetje.
al dieetplannen gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga constructieve slaapjes bouwereren.
Nu al slapen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:49 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga slaapjes bouwen, morgen naar een liev meisje toe![]()
Thema?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet even zeggen van gers dat ie weg is, omdat de buren aids hebben
Nu heb ik een heel ander beeld van jequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuh, ik val vanzelf wel weer af ooit(6 kilo te zwaar).
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:49 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga slaapjes bouwen, morgen naar een liev meisje toe![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:52 schreef gers het volgende:
hihihi ik ga slapen hihihihi morgen naar hihihihi toe hihihihi
Van wat?!quote:
Je gaat paardrijden?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:52 schreef gers het volgende:
hihihi ik ga slapen hihihihi morgen naar hihihihi toe hihihihi
NEIN!quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:53 schreef KingOfPop het volgende:
Dagcijfers 24 oktober 2008
1. KingOfPop 361
2. ...
3. ...
Ik zag het ook niet helemaal voor mequote:
Nee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wees er maar trots op.
Geen school morgen?
O jee...quote:
En dan moet ik afkickenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:53 schreef KingOfPop het volgende:
Dagcijfers 24 oktober 2008
1. KingOfPop 361
2. ...
3. ...
De rest zien we ook. Het is maar net of ik zin heb te reageren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom komen mods eigenlijk pas op het allerlaatst het topic binnen rollen?
Goed voor je dagcijfer.quote:
Ja, het viel me zo op, jij en Juup komen dan zo heel sneaky op het laatstquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De rest zien we ook. Het is maar net of ik zin heb te reageren.
Neuh, da's meer omdat we nog wakker zijn en FOK! wat stiller is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het viel me zo op, jij en Juup komen dan zo heel sneaky op het laatst
Nee, bij mijn weten niet, ik ben hier overdag bijna nooit meer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dan moet ik afkicken![]()
Je mag overigens wel wat minderen qua postopkrikken. Is je al vaker verteld geloof ik.
Ik ben er, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed voor je dagcijfer.
Bovendien, mensen?
Ik denk niet dat er heel veel zijn
Ook 's avonds zijn er regelsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, bij mijn weten niet, ik ben hier overdag bijna nooit meer.
Weltrustenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:59 schreef gers het volgende:
Werk ze noorsbloed![]()
truste 4ebe![]()
truste kingofpop![]()
truste fas![]()
truste juup hihihihi
truste bio hihihihi
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:00 schreef afcajos het volgende:
ZOMGERS ik ben ook bij optreden bert visscher geweest!!!!
Had ie nog nieuwe nummers?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:00 schreef afcajos het volgende:
ZOMGER ik ben ook bij optreden bert visscher geweest!!!!
En ik?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:59 schreef gers het volgende:
Werk ze noorsbloed![]()
truste 4ebe![]()
truste kingofpop![]()
truste fas![]()
truste juup hihihihi
truste bio hihihihi
Ik bedoel dat ik hier niet meer zoveel post overdag.quote:
Het was zo'n 8 jaar geledenquote:
Welcome backquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het was zo'n 8 jaar geleden![]()
Die met het legendarische stukje over dat hij een liedje zingt:
Oma?
ja klein kut kind?
Hoe was het vroeger?
Leuk jij was er nog niet
Bert zong hem leuker
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het was zo'n 8 jaar geleden![]()
Die met het legendarische stukje over dat hij een liedje zingt:
Oma?
ja klein kut kind?
Hoe was het vroeger?
Leuk jij was er nog niet
Bert zong hem leuker
ja, weet ik veel hoe die gingquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor je, want dit is wel sad hoor.
Krijgen we daar pics van?!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Verslag aan de kant smijt en maar iets leuk voor zichzelf gaat doen
Uiteraard.quote:
Heet die niet toevallig: love actually?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:05 schreef afcajos het volgende:
Volgens mij heb ik morgen een dateEn we gaan actually love kijken omdat ik een romantische film moest opnoemen die ik "wel leuk" vond
HOAX, die heb je gekregen van de schoonmakers die het vonden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:06 schreef Noorsbloed het volgende:
....
Ik heb een flinke top wiet gevonden.
Wat zal ik ermee doen
Trusten ventje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:59 schreef gers het volgende:
Werk ze noorsbloed![]()
truste 4ebe![]()
truste kingofpop![]()
truste fas![]()
truste juup hihihihi
truste bio hihihihi
Hebben jullie een date?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heet die niet toevallig: love actually?
owjaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heet die niet toevallig: love actually?
Komt op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
HOAX, die heb je gekregen van de schoonmakers die het vonden.
Ja, als KOP ze wil plaatsenquote:
Go jos Go jos !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
owja![]()
godver dit wordt mooi
ze vraagt:
"hoever ben je ooit met een meisje gegaan"
Ik heb die in de bios gezienquote:
Komt voor mekaar, stuur ze maar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als KOP ze wil plaatsen
Ik mis geen enkele post.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:08 schreef KingOfPop het volgende:
OH NOESik heb gewoon mijn 5000e post gemist
ik heb maar een quote van noelgallagher erbij gehaaldquote:
Mnou...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Komt voor mekaar, stuur ze maar.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
ik heb maar een quote van noelgallagher erbij gehaald
De Josselaar beft alle smaatjes klaar
Whehehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Das nog eens iets om straks aan je vele bastaardkinderen te vertellen.
Is dat lekker?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:12 schreef KingOfPop het volgende:
Ik zit hier een beetje liters wortelsap () weg te werken
Kannie nog lang blijven wachtenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:13 schreef KingOfPop het volgende:
4EBE, waar blijven die pics, Biogarde wacht met smart!
Dat dus.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat dus.
Kan mij er niets bij voorstellen.
Heb wel eens dat oranje goedje gedronken ..
ACE ofzo ?
Wees blijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:14 schreef afcajos het volgende:
Volgens mij probeer ik hier een maagd via msn te versieren
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wees blij![]()
Dan kan je ook niet falen ..
En ze vind toch alles goed want ze weet niet beter.
Tot dat die meid een FOK!ker blijkt te zijn en zo via via met jouw MSN in contact is gekomen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wees blij![]()
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wees blij![]()
Konijntjequote:
Daarom.quote:
Dan ben ik de pisang!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tot dat die meid een FOK!ker blijkt te zijn en zo via via met jouw MSN in contact is gekomen..
Soort zoekt soort, is hier weer eens pijnlijk van toepassing..quote:
Een maagd van 64quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Daarom.
En dan kan onze josje straks met alle vreugde vertellen.
DANKZIJ DE STEUN VAN DE KLB SC ! HEB IK EEN MAAGD LATEN GENIETEN !!
quote:
Zou het ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, is hier weer eens pijnlijk van toepassing..
quote:
Arme jijquote:
Ik denk nooit....quote:
Mijne, nou ja... alleen die van superXshemale dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft trouwens bedacht dat het wel oke was om die domme quotes in de OP te zetten? Behalve van mc fearless, want die is wel grappig
Zeg afcajosquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:14 schreef afcajos het volgende:
Volgens mij probeer ik hier een maagd via msn te versieren
Dat doet zeerquote:
* Noorsbloed veegt het gezicht van dario schoonquote:
Wat? Pijn zit in je hersenen, en aangezien jij die niet hebt, kun je ook geen pijn voelen!quote:
Hoe voelt dat een baby verschonen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed veegt het gezicht van dario schoon
Lekker zacht enzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoe voelt dat een baby verschonen?
Je zei dat je geen webcam hadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zeg afcajos.. Het schijnt dat jij echt zo'n enorme casanova bent als ik al die verhalen zo lees
. Wil je niet een keer lekker webcam seksen met me? Ik doe alles wat je wilt hihi
.
Mis je haar / hem / het?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:28 schreef Noorsbloed het volgende:
Waar is puntkin eigenlijk ?
Wel .. ik mis het idee om haar als pinata te gebruiken op de SC KLB BBQ bij jos in december.quote:
ja hallowquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat? Pijn zit in je hersenen, en aangezien jij die niet hebt, kun je ook geen pijn voelen!
PWND!
Ik durf m'n poesjuh niet aan jou te laten zien hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei dat je geen webcam had?
WTF, LOLLERBBQ!!!@!!@11121#!#!@#!@$!@$11Q11EINZ!@!!@@!2112quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel .. ik mis het idee om haar als pinata te gebruiken op de SC KLB BBQ bij jos in december.
Niet om haar met een zwaard te doorklieven?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel .. ik mis het idee om haar als pinata te gebruiken op de SC KLB BBQ bij jos in december.
Ik heb wel meer leuke dingen bedacht hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet om haar met een zwaard te doorklieven?
Oh nu heb je ze wel? Alles komt goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja hallow
Als ik geen hersens had, kon ik ook niet kijken...
Dus ook niet fokken !
Dus hou die PWND! lekker bij je![]()
Leuk? Voor wie, eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb wel meer leuke dingen bedacht hoor.
Gelukkigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Oh nu heb je ze wel? Alles komt goed
quote:
Real life entertainment met puntkin.quote:
Wil je dat delen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb wel meer leuke dingen bedacht hoor.
Mja ik ook, maar ik vrees dat het geen kloon isquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:35 schreef Fascination het volgende:
ik moet altijd erg lachen om superXmacho![]()
.
Dat mag ik niet.quote:
Lekkerquote:
Dat moet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja ik ook, maar ik vrees dat het geen kloon is
jammerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat mag ik niet.
Banwaardig enzo.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thence come maidens,
much knowing,
three from the hall,
which under that tree stands;
Urd hight the one,
the second Verdandi, -
on a tablet they graved -
Skuld the third.
Laws they established,
life allotted
to the sons of men;
destinies pronounced.
Daar zorg jij wel voor?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat moet.
Zulke domme mensen worden niet zo oud.
Sorry ..quote:
Esta caliente, si?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:39 schreef Valkire het volgende:
[..]
Ooeh mooie, special voor jouw een echte "Norse-ery Rhyme"![]()
Vali and Vili
Rhyme and Rune
When Aegir went sailing
Valkyries
Knarrs in the Night
Troll
Apple-Ade
Vidar and Magni
Two Rivers
The Swastika and the Sun-Wheel
Als dat toch eens mocht.quote:
Euhm, ja, onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat moet.
Zulke domme mensen worden niet zo oud.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:39 schreef Valkire het volgende:
[..]
Ooeh mooie, speciaal voor jouw een echte "Norse-ery Rhyme"![]()
Vali and Vili
Rhyme and Rune
When Aegir went sailing
Valkyries
Knarrs in the Night
Troll
Apple-Ade
Vidar and Magni
Two Rivers
The Swastika and the Sun-Wheel
Dat is echt een hele nare gruwelijke gedachte.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhm, ja, onbegrijpelijk.
Maar ze planten zichzelf ook voort...
Barbeque-enquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry ..
Je zal het wel zien in december bij onze uber hosselaar jos.
Gewoon castreren die hapquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is echt een hele nare gruwelijke gedachte.
Klinkt prima !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Noren de baas in vrijstaat Nederland
Nee,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhm, ja, onbegrijpelijk.
Maar ze planten zichzelf ook voort...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Casteren ?quote:
Het ding is toch vrouwelijk ?![]()
Of niet ?
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !![]()
Onverdoofd, als ze zich gedragen als varkens, worden ze ook behandeld als varkens.quote:Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Dat is nooit officieel vast gesteld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Casteren ?
Of niet ?
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Noueh...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Casteren ?
Of niet ?
Voor de zekerheid
Maar vrouwen kun je dus ook castreren hehBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Zelfs niet door Jos ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is nooit officieel vast gesteld.
Is dat zo ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noueh...
Voor de zekerheid
Maar vrouwen kun je dus ook castreren heh
Das toch puur bij mannen ?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee,niet zichzelf, dat doen ze met een ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:
Muchas Gracias, Puede Repetirlo?
"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"![]()
Jos is niet gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Omdat ik vantevoren al wist dat ik lang niet ging reageren en eens moet de eerste keer zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Arme jij
* Noorsbloed troost behangplakker
Vanwaar deze tvp dan ?
Ga ik wel van uitquote:
quote:
We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Ja,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Is dat zo ?
Das toch puur bij mannen ?
Castreren is alles weghalen, zoals baarmoeder en eierstokken
Sterilliseren is dichtbinden van de eileiders.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Heb ik weer een minuut van je leven verspild, wat toch al niet veel meer was.quote:
Maar maar ..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gast, Peter, Veskander, zij (?) is een shemale!
Jos kan en doet toch alles ?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja,
Castreren is alles weghalen, zoals baarmoeder en eierstokken
Sterilliseren is dichtbinden van de eileiders.
weer wat geleerd !
Een minuut?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb ik weer een minuut van je leven verspild, wat toch al niet veel meer was.
Denk je dat ik zo langzaam ben?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Alleeeeeen,quote:
wordt het niet zo genoemd bij mensen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Sorry, 10 seconden dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een minuut?
Denk je dat ik zo langzaam ben?
Voor dit tijdstip wel jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:50 schreef behangplakker het volgende:
Dit topic gaat kankersnel[ afbeelding ]Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Puntkin moet dat ook nog ingedeeld worden ergens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleeeeeen,
wordt het niet zo genoemd bij mensen
Ik schat tussen primaat en eencellig wezen ( gezien de herseninhoud )Vikingen zijn niet dood !
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Deze heb ik even naar moeten zoeken.![]()
Maar voor jou![]()
She the Valkyriur saw
from afar coming,
ready to ride
to the gods’ people:
Skuld held a sheild,
Skögul was second,
then Gunn, Hild, Göndul,
and Geirskögul.
Now are enumerated
Herian´s maidens,
the Valkyriur, ready
over the earth to ride.
![]()
dan heb ik hier een mooie voor als je verder gaat met je Noorse taal![]()
Hearken to me, for my list of great riddles:
Heroes and monsters, legends and idylls.
A is for Æsir who warred with the Vanir
B is for Byggvir who whispers to Freyr
C is for Cow who gave suck to old Ymir
D is for Draugr who spreads abroad fear.
E is for Eagle that snatched away Idunn,
F is for Freki, the gray wolf on the run.
G is for Geirrod who once captured Loki,
H is for Hela who likes her fires smoky.
I is for Irpa who answers with arrows,
J is for Jotun whose iron gullet narrows.
K is for Kvasir, inspired to be wise,
L is for Lóðurr, who caused Man to arise.
M is the Mist-Calf, made out of clay,
N is for Nerthus in her wagon each day.
O is for Oak Tree in perpetual fire,
P is for Poetry, when words rise the higher.
Q is for Quiet when the battle is over,
R is for Raven, the black, eerie rover.
S is for seiðr with the volva entranced,
T is for Thunder when the lightning-strikes danced.
U is for Utgard-Loki the grim,
V is for Valsgärde when the barrows grow dim.
W is for Wade who has come from the sea,
X is the X-kiss that binds you to me.
Y is for Yngvi, fertility shining,
Z is the Zeal of the legends aligning.
Now that my story has all come about,
What was within will soon come without"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"![]()
I guess een prokaryotequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Puntkin moet dat ook nog ingedeeld worden ergens.
Ik schat tussen primaat en eencellig wezen ( gezien de herseninhoud )
Nog steeds snelst lopende reeks hequote:
Nohhh:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Puntkin moet dat ook nog ingedeeld worden ergens.
Ik schat tussen primaat en eencellig wezen ( gezien de herseninhoud )
amoebe?
Pantoffeldiertje?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Mis ik wat?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:50 schreef Valkire het volgende:
[..]
![]()
dan heb ik hier een mooie voor als je verder gaat met je Noorse taal![]()
Hearken to me, for my list of great riddles:
Heroes and monsters, legends and idylls.
A is for Æsir who warred with the Vanir
B is for Byggvir who whispers to Freyr
C is for Cow who gave suck to old Ymir
D is for Draugr who spreads abroad fear.
E is for Eagle that snatched away Idunn,
F is for Freki, the gray wolf on the run.
G is for Geirrod who once captured Loki,
H is for Hela who likes her fires smoky.
I is for Irpa who answers with arrows,
J is for Jotun whose iron gullet narrows.
K is for Kvasir, inspired to be wise,
L is for Lóðurr, who caused Man to arise.
M is the Mist-Calf, made out of clay,
N is for Nerthus in her wagon each day.
O is for Oak Tree in perpetual fire,
P is for Poetry, when words rise the higher.
Q is for Quiet when the battle is over,
R is for Raven, the black, eerie rover.
S is for seiðr with the volva entranced,
T is for Thunder when the lightning-strikes danced.
U is for Utgard-Loki the grim,
V is for Valsgärde when the barrows grow dim.
W is for Wade who has come from the sea,
X is the X-kiss that binds you to me.
Y is for Yngvi, fertility shining,
Z is the Zeal of the legends aligning.
Now that my story has all come about,
What was within will soon come without
![]()
![]()
Als jij ooit een zoon krijgt moet je hem opvoeden met de volgende principes :
De oude Noorse principes![]()
1. Gifting is praiseworthy.
2. Generosity is praiseworthy.
3. Moderation is praiseworthy.
4. The maintaining of frith in all circumstances is praiseworthy.
5. Courage is praiseworthy.
6. The seeking of good over ill is praiseworthy.
7. Hospitality is praiseworthy.
8. Courtesy is praiseworthy.
9. Tolerance is praiseworthy.
10. The pursuit of wisdom and knowledge is praiseworthy.
11. The defense of freedom is praiseworthy.
12. Industriousness is praiseworthy.
13. Vigilance is praiseworthy.
14. The protection, nurturing and forbearing of kin is praiseworthy.
15. Showing respect for elders is praiseworthy.
16. Loyalty to friends and kin is praiseworthy.
17. Keeping an oath is praiseworthy.
18. Honoring the sanctity of marriage is praiseworthy.
19. Refraining from mockery is praiseworthy.
2o. Refraining from arrogance is praiseworthy.
21. Making kin, honor and justice more important than gold is praiseworthy.
22. Cleanliness is praiseworthy.
23. The maintaining of one's dignity in all situations is praiseworthy.
24. Good organization is praiseworthy.
25. Persistence is praiseworthy.
26. The rule of law is praiseworthy.
27. To try ones steel against an opponent fairly is praiseworthy.
28. Respect for the dead is praiseworthy.
29. For a man to never strike a woman is praiseworthy.
30. To not abuse one's power is praiseworthy.Vikingen zijn niet dood !
JIJ KAN SNEL TYPENquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
30. To not abuse one's power is praiseworthy.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk best wel leuk hé 's nachts niet slapen!quote:Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Gaat wel snel als we die lappen text steeds quotenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
30. To not abuse one's power is praiseworthy.
![]()
Deze heb ik even geleend voor me FoBo
Dat zijn mijn leefregels.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel leuk hé 's nachts niet slapen!![]()
Doe ik altijd als ik uit kan slapenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Mi Español Es Malo me falta práctica en Español, Lo Sientoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Cibutariu, mal repede, lace na pache, cé vrei?
En dan is het 3 uur?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:00 schreef Valkire het volgende:
[..]
Gaat wel snel als we die lappen text steeds quoten![]()
Deze heb ik even geleend voor me FoBo
![]()
Gaat inderdaad snel
Maar daar gaat het niet om.
Het gaat om de boodschap![]()
En deze dertig regels probeer ik mij toch wel aan te houden eigenlijk.
Oh, dus deze eencellige moet opblijven?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Het is geen Spaansquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:01 schreef Valkire het volgende:
[..]
Mi Español Es Malo me falta práctica en Español, Lo Siento
Om de sfeer erin te houden, aangezien jij over kinderen begonquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Gaat inderdaad snel
Maar daar gaat het niet om.
Het gaat om de boodschap![]()
En deze dertig regels probeer ik mij toch wel aan te houden eigenlijk.
![]()
een leuk kinderversje voor het slapen gaan![]()
Thor and Sif
Thor and Sif went up the cliff
To find a grand new cavern
Thor went huff for a little puff
And Sif fetched up in the tavern.
Up Thor got, and home did trot,
As fast as he could lollop,
To wise old Hod, who healed his bod
With vinegar and codswallop."Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"![]()
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dus deze eencellige moet opblijven?
Maar jij bent toch niet eencellig ?
Je komt in iedergeval redelijk intelligent over.
Ja toch, gezellig!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dus deze eencellige moet opblijven?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:04 schreef Valkire het volgende:
[..]
Om de sfeer erin te houden, aangezien jij over kinderen begon![]()
een leuk kinderversje voor het slapen gaan![]()
Thor and Sif
Thor and Sif went up the cliff
To find a grand new cavern
Thor went huff for a little puff
And Sif fetched up in the tavern.
Up Thor got, and home did trot,
As fast as he could lollop,
To wise old Hod, who healed his bod
With vinegar and codswallop.
hehehe
En deze leuk voor onder elkaar ( als kinderen dan he )
Thor! Thor!
Come, give a loud roar!
There's a goat that dotes
On the slippery floor.
Out on the ice,
Above the stream,
He slipped on his hooves
And gave a scream.
Thor, be nimble,
Jump on his back!
He has horns on his head
And gold in his sack.
Daar kan je best een leuke melodie op bedenken.
Roemeins ? (geen idee of je dat zo schrijft :S)"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"![]()
Was meer met eenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar jij bent toch niet eencellig ?
Je komt in iedergeval redelijk intelligent over., bedoeld
Maar bedankt voor het compliment
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was meer met een, bedoeld
Maar bedankt voor het complimentGraag gedaan
Slaap lekker BP !!quote:Vikingen zijn niet dood !
Uiteraardquote:
Morgen cadeautje kopen voor mijn verjaardag.
Ik weet alleen nog niet wat te vragen
Is dat een taal dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:06 schreef Valkire het volgende:
Roemeins ? (geen idee of je dat zo schrijft :S)
![]()
quote:
roemeniequote:..... ik voel me best dom nu
Stiekem, weet je het wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Mede !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard
En dan opsturen naar mij.
Oh...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:08 schreef Valkire het volgende:
[..]
roemenie..... ik voel me best dom nu
![]()
![]()
, Roemeens
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Stiekem, weet je het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles wordt hier ook opgeslagen heh
Ik ben meercelligquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Alles wordt hier ook opgeslagen heh
![]()
quote:
.... oooh mijn god....
nou weet je wat het is, kijk, ik zal het uitleggen... umm... het is al laat, en umm ik ben een beetje moe dus, kijk. zucht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Populaire reeks heh,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:09 schreef anoniemm het volgende:
gelukkig, hier brandt nog licht bij mensen.
we zijn al bij deel 274Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Bijna 275quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Populaire reeks heh,
we zijn al bij deel 274
Dat kan mijn moeder nooit vindenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mede !
En dan opsturen naar mij.
Geeft nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:11 schreef Valkire het volgende:
[..]
.... oooh mijn god....
nou weet je wat het is, kijk, ik zal het uitleggen... umm... het is al laat, en umm ik ben een beetje moe dus, kijk. zucht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nohhhh!quote:
*verafgood...
Meer het grote woud daar.quote:
En daar komen honderden leuke mythen en sagen vandaan.Vikingen zijn niet dood !
Tsk natuurlijk kan ze dat wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan mijn moeder nooit vinden
Ze is altijd dr bril en dr autosleutels kwijt.quote:
En jij denkt dat ze mede kan vinden?
Positieveling
![]()
En nu ga ik even m'n hoofd tegen de muur aan rammen, ben zo terug :S"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"![]()
Iemand moet hier positief zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze is altijd dr bril en dr autosleutels kwijt.
En jij denkt dat ze mede kan vinden?
Positieveling
Ja jij met je wiet!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Iemand moet hier positief zijn.
roemeens.... zucht.... nu is m'n hele nacht verpest
Zeker zekerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Iemand moet hier positief zijn.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Slechte ervaringen? Ik ben half..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:20 schreef Valkire het volgende:
![]()
Maar maar maar ..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:20 schreef Valkire het volgende:
Het is een geweldig land.
Vol verhalen en kastelen en groot donker bos.
Half wat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Slechte ervaringen? Ik ben half..![]()
Half af?
haha nee totaal geen ervaring met ...... omg.... waarom is het zo lastig, dit is echt diep triestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Slechte ervaringen? Ik ben half..![]()
![]()
Roemeens
Roemenen ??????
vreemd heel erg vreemd.
(nou ik ga nu maar even wijn halen, en bedankt heh)"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"![]()
Ik zoek nog een vakantie bestemmingquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maar maar maar ..
Het is een geweldig land.
Vol verhalen en kastelen en groot donker bos.
NOORWEGENquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zoek nog een vakantie bestemming
NOOOOORWEEGEEEEN
NOORWEGEN !![]()
![]()
Misschien kan Dario je ook wat oplossingen aan reiken..?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:23 schreef Valkire het volgende:
[..]
haha nee totaal geen ervaring met ...... omg.... waarom is het zo lastig, dit is echt diep triest![]()
Roemeens
Roemenen ??????
vreemd heel erg vreemd.
(nou ik ga nu maar even wijn halen, en bedankt heh)
Ohhhhquote:
En de andere helft?
DAt was niet voorspelbaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
NOORWEGEN
NOOOOORWEEGEEEEN
NOORWEGEN !![]()
![]()
![]()
Maar maar,
ik ben een luxe poppetje, ik kan niet surveivelen
Het PB-centrum misschien?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DAt was niet voorspelbaar![]()
Maar maar,
Je kan ook gewoon op vakantie daar hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DAt was niet voorspelbaar![]()
Maar maar,
Aparte combinatie?quote:
Zweeds + Russisch hierzo :S
ik spreek alleen geen van beide :S"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"![]()
Je hebt het tegen een eencellige:quote:
wat is een pb centrum?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
wat een kut slotpost biogarde. moeten we echt allemaal naar dit slaperige geneuzel toe? slappe zak...hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen![]()
Dat is nog eens een gave combinatiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:26 schreef Valkire het volgende:
Zweeds + Russisch hierzo :S
ik spreek alleen geen van beide :S
Tuurlijkquote:
Ken jij MOTHERFUCKING Pieter Baan niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een eencellige:
wat is een pb centrum?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:27 schreef zoalshetis het volgende:
wat een kut slotpost biogarde. moeten we echt allemaal naar dit slaperige geneuzel toe? slappe zak...![]()
Ongesteld?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is nog eens een gave combinatie
tja, rare ouders
Mysterie opgelost !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ken jij MOTHERFUCKING Pieter Baan niet?
Daar zit puntkin
Oh jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
maar niet van binnen
/ dijenkletser
De overgangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Is toch zoiets als Jantje Beton ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
rot op bloodpussy.quote:hoofdletters kosten teveel tijd
Zij zit in Rekken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mysterie opgelost !
Daar zit puntkin
Hehehehehe
Rot zelf opquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
hey! daar hebben we de man die zittend plast! goorlap.quote:hoofdletters kosten teveel tijd
There goes the neighborhoodquote:
peuter, verzin ook een keer zelf iets.quote:hoofdletters kosten teveel tijd
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
De overgang
Nog zo'n dijenkletserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga eens weg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey! daar hebben we de man die zittend plast! goorlap.
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: