Yeah, ik ben hem stuk voor stuk aan het updaten, lieverd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Lieverd, de OP klopt niet, de wiki is niet up to date
Jep, elke minuut edit ik em.quote:
Oh.quote:
Is het morgen dan?quote:
Oke dushi jwz aaightquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Yeah, ik ben hem stuk voor stuk aan het updaten, lieverd.
Ik heb niks, ik ben er gewoon tegen een uur of 8quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:06 schreef El_Matador het volgende:
Remlof, heb je de hele Stairway afgehuurd, of wat? 29 man(en vrouw)...
En dit is de organisatie waar wij het van moeten hebben?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb niks, ik ben er gewoon tegen een uur of 8
En jij beoordeeld de chicks op hun chickwaardigheid?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
De chickerige opkomst is trouwens wel groot voor een FOK!meet!Vind ik
Neem je dat mee voor iedereenquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
Dat word gewoon morgen een hele avond zonder internet....
Je gaat me toch niet vertellen dat je geen internet op je telefoon hebt he?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
Dat word gewoon morgen een hele avond zonder internet....
Dat heb ik wel iddquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je geen internet op je telefoon hebt he?
quote:
Gaan we gewoon met z`n allen gezellig op de mobiel FOK!ken!quote:
Ik dood drink alleen Red Bull.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:33 schreef Juicyhil het volgende:
Besteld u voor mij maar alvast een dubbele whisky met ijs.
Moet er trouwens voor chicks een krat breezers mee worden genomen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dood drink alleen Red Bull.
Ik PM je wel als ik nog een biertje wilquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gaan we gewoon met z`n allen gezellig op de mobiel FOK!ken!
Maak je dan wel wat kudo`s over?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik PM je wel als ik nog een biertje wil
Echte chicks drinken gewoon bier.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet er trouwens voor chicks een krat breezers mee worden genomen?
Beer will doquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet er trouwens voor chicks een krat breezers mee worden genomen?
Wat houdt je tegen, lefgozerinnetje?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ah hier zijn jullie, weet nog steeds niet of ik komzien jullie morgen wel
op dit moment een gebrek aan zinquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen, lefgozerinnetje?
Komen!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op dit moment een gebrek aan zin
Oesters schijnt altijd te helpenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op dit moment een gebrek aan zin
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oesters schijnt altijd te helpen
Ze zijn lekker, maar dat je er geil van wordt is onzinquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oesters schijnt altijd te helpen
Ik las vanochtend dat volgens Luuk Koelman sponzen de natuurlijke structuur van een kut nabootsen...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ze zijn lekker, maar dat je er geil van wordt is onzin
Hooguit de associatie van slijmerig en kutvocht ofzo voor de jongesmannetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |