Jep. Ik heb tamelijk dikke polsen en wil niks onder de 50mm diameterquote:Op woensdag 12 november 2008 16:46 schreef eriksd het volgende:
Ze zijn zo groot. Past ie wel bij je pols?
Thenk joewquote:Op woensdag 12 november 2008 17:27 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik maakte maar een grapje. Wel mooi ding hoor
Gaaf!! Mooie verkleuring ook!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:00 schreef TheSilencer het volgende:
Heden.... De Bulova Accutron Astronaut... (info over dit horloge)
[ afbeelding ]
Het is een vintage. Na verloop van tijd verkleuren de wijzerplaat, de wijzers en de indexen.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:09 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Gaaf!! Mooie verkleuring ook!
Veel plezier ervan!
idd een van de weinige horloges met batterij die ik nog wel zou willen hebben...evenals een Omega Seamaster Megasonicquote:Op donderdag 13 november 2008 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet toch echt nog een keer een stemvork kopen
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet toch echt nog een keer een stemvork kopen
Christiaan van der Klaauw is een Nederlandse horlogemaker, gevestigd in Joure. Maakt bijzonder mooie horloges.quote:
Niks. Ik wist niet dat-ie in Friesland zat.quote:
Er zit relatief veel 'uurwerk industrie' in Jourequote:Op zaterdag 15 november 2008 15:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Niks. Ik wist niet dat-ie in Friesland zat.
Chronograaf. Stopwatch dusquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:27 schreef SuperAttie het volgende:
[ afbeelding ]
Zou iemand mij precies kunnen vertellen wat elk van deze rondjes op dit horloge doet? Als het niet nodig blijkt, kan ik misschien beter voor de TW-22 gaan. Welke vinden jullie mooier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |