sorry, geen 50mmquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:13 schreef Adsum het volgende:
Hier een echte superklok voor een zacht prijsje:
[TK] Rolex Datejust 16030 uit 1982
He! Die lijkt me wel wat!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:13 schreef Adsum het volgende:
Hier een echte superklok voor een zacht prijsje:
[TK] Rolex Datejust 16030 uit 1982
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
Ik weet het Jeroen, het is niet anders he...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:37 schreef TheSilencer het volgende:
Steef, ik krijg het niet langs 'het management' in verband met de aankomende verbouwingen, keuken en vloeren en het feit dat ik vanaf vrijdag 2 woningen (lees: hypotheken) bezit, waarvan slechts één met mijn partner. Anders was ik natuurlijk de éérste om een obsceen laag bod op je Rolex uit te brengen
kwaliteit zit wel snor voor de prijs denk ik..quote:Op woensdag 26 november 2008 12:18 schreef LordLynx het volgende:
Ik ben aan het kijken naar een horloge met een zwart/brons kleurschema, nu kom je dan voornamelijk bij modemerken uit als Boss en Guess (of in het echte topsegment bij Bvlgari en IWC, maar da's nog niet financieel mogelijk), zijn deze merken kwalitatief wel een beetje redelijk (niveau Citizen, Seiko)?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was die al verkocht btw?? Anders is misschien wel wat voor een mooi prijsje....Steef???quote:Op woensdag 26 november 2008 14:21 schreef TheSilencer het volgende:
Swatch heeft een rose goud / zwarte chrono... ook een beetje dit kleurenschema!
165 bij de swatch-winkel. Mooi dingetje.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:36 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Was die al verkocht btw?? Anders is misschien wel wat voor een mooi prijsje....Steef???
begin van de maand verkocht...
maar deze was het:
[ afbeelding ]
Omdat je volgend jaar de brillen niet meer kan aftrekken van de belasting natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2008 18:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
165 bij de swatch-winkel. Mooi dingetje.
Over TW Steel; het is nu helemaal in, maar een echt stijlvol en ingetogen horloge is het niet. Het argument dat je dan geen ingetogen horloge wil is dan niet helemaal te rijmen met 230 eu m.i.
En een objectieve vraag; waarom wil iedereen van die enorme horloges?
Hij is inderdaad mooi verkocht! Retrograde Serious Affair is de naam.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:36 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Was die al verkocht btw?? Anders is misschien wel wat voor een mooi prijsje....Steef???
begin van de maand verkocht...
maar deze was het:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:40 schreef Adsum het volgende:
Jaja, de Speedmaster Professional is terug! Heb echt spijt gehad van de verkoop van mijn oude in 2006, en steeds als ik er een zag, wist ik gewoon dat hij weer een keer terug zou komen!
Blijft voor mij gewoon een van de meest legendarische horloges. Sowieso dé chronograaf (samen met de Daytona en Patek 5970). Ik denk dat ik er verder weinig over hoef te zeggen, iedereen kent het horloge wel...
Vanmiddag dus deze hele mooie opgehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik wou wel een andere variant dan mijn oude. Dat was wel de historisch meest verantwoorde (hesalit en stalen achterdeksel), maar praktisch nut speelt een rol, en het oog wil ook wat.
Daarom deze keer gekozen voor de Sapphire Sandwich. Iets zwaarder maar een lust voor het oog =P~
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De ene black beauty is helaas de deur uit, maar die komt er wel weer een keer als ik richting de 50 ga.
Gelukkig nog steeds een mooi setje black beauties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je niet uitleggen of weet je het ook niet?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:43 schreef 925 het volgende:
hmz een vrouw uitleg geven. Ik ga me er in ieder geval niet aan wagen. Succes
je moet het bandje dus door het lusje halen. zodat hij altijd in elkaar gevouwen zit. Doordat je de beide knopjes dus indrukt van de sluiting kan je het horloge om je pols doen. en kan je hem dicht klikken en het lusje van je bandje weer door de 2 lusjes heen halenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:03 schreef Jewel het volgende:
[..]
Kan je niet uitleggen of weet je het ook niet?
Ok zal me niet verder mengen in zaken waar ik niks vanaf weet. Moet wel zeggen dat ik die Omega horloges altijd heel mooi vind. Vooral de Constellation lijn. Maar ik het het geld er niet voor (over). Zat een beetje deze topics door te scrollen en vind die Christiaan van der Klaauw van Swets erg mooi. Even op de site gekeken en als ik een vent was met vel centen zou die Pallas om mijn pols hangen.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:40 schreef Adsum het volgende:
Jaja, de Speedmaster Professional is terug! Heb echt spijt gehad van de verkoop van mijn oude in 2006, en steeds als ik er een zag, wist ik gewoon dat hij weer een keer terug zou komen!
[ afbeelding ]
glass bottomquote:Op donderdag 27 november 2008 20:36 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Hoe noem je zo'n doorzichtige achterkant, in het engels ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |