abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63216444
Te koop aangeboden is mijn prachtige, en in perfecte staat verkerende Rolex Datejust ref. 16030 uit 1982.
Het is echt met pijn in mijn hart dat ik deze Datejust verkoop, maar ik ben gewoon te voorzichtig met het horloge...

Naar mijn mening een van de mooiste Datejust uitvoeringen; Zwarte wijzerplaat met dikke sticks, engine turned lunette, plexiglas en Jubileeband.
Maar juist door het plexiglas en de prachtige band ben ik er te voorzichtig mee, en een horloge is toch om te dragen

Ik heb deze 16030 in augustus gekocht bij Classicwatches, en voorafgaand aan de verkoop is het horloge bij Rolex Köln volledig geserviced a ¤ 340,-. Er zit dus niet alleen van Classicwatches, maar ook van Rolex zelf nog bijna een jaar garantie op (bij Rolex vanaf 2 juli, bij CW vanaf 18 augustus). Ook erg leuk, is dat het originele garantiecertificaat erbij zit, uitgegeven door Wempe in september 1982.
De 16030 is de eerste Datejust met datum snelverstelling (kaliber 3035), en de datum van deze verzet echt precies middernacht!

De staat is ook perfect te noemen. Op de sluiting en de laatste 2 schakels enkele, echt minimale, krasjes. Plexiglas heeft ook superlichte krasjes en de kast is nagenoeg krasvrij. Zoals gezegd; perfect!

De leveromvang omvat: horloge (duh), orginele garantiecertificaat, garantiecertificaat Classicwatches, servicepapieren Rolex, Rolex service-etui, 2 losse schakels en chronometertag.

Voor de volledigheid nog even de feiten op een rijtje.

1. Merk: Rolex
2. Model: Datejust 16030
3. Diameter: 36mm
4. Conditie, krasjes, recent geserviced?: Perfecte staat, in juli bij Rolex Köln volledig geserviced!
5. Vraagprijs: ¤ 2100,-
6. Leeftijd: september 1982
7. Aanwezigheid van papieren en doos: orginele garantiecertificaat, garantiecertificaat Classicwatches, servicepapieren Rolex, Rolex service-etui
8. Kosten verzending: Persoonlijke afhandeling geniet sterk de voorkeur!
9. Uurwerk: Rolex kaliber 3035
10. Bandaanzet: 20mm

Mijn vraagprijs is dus ¤ 2100,-. Hij is het meer dan waard door de recente service a ¤ 340,- en de prachtige staat. Inruil mag ook, denk hierbij aan Omega Seamaster Planet Ocean of een ander leuk voorstel. Geen bijbetaling van mijn kant in ieder geval .
Voor meer foto's:
http://www.dezinvanluxe.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=10311

Bij serieuze interesse graag mailen:
steef(at)rolexforum(dot)nl
Bedankt voor het kijken!
Ever higher. Ever better.
pi_63217719
misschien een beetje offtopic.. maar met welke camera heb je die close-ups gemaakt?

verder heel mooi horloge, behoorlijk buiten mijn budget maargoed.
pi_63219205
je vraagt 2100 maar hij is meer waard, maar je hanteerd een vraagprijs, dus hij kan voor minder weg?

Ik vind het jammer dat hij plexiglas heef anders had ik zeker interesse, succes met de verkoop, doe je die sub ook weg waar die mee op de foto staat op dzvl?

[ Bericht 0% gewijzigd door Silvercrest op 14-11-2008 13:24:45 ]
pi_63234212
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:15 schreef oordopje het volgende:
misschien een beetje offtopic.. maar met welke camera heb je die close-ups gemaakt?

verder heel mooi horloge, behoorlijk buiten mijn budget maargoed.
Foto's zijn gemaakt met Olympus mju 840, simpel epoint and shoot camera!
pi_63234309
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:16 schreef Silvercrest het volgende:
je vraagt 2100 maar hij is meer waard, maar je hanteerd een vraagprijs, dus hij kan voor minder weg?

Ik vind het jammer dat hij plexiglas heef anders had ik zeker interesse, succes met de verkoop, doe je die sub ook weg waar die mee op de foto staat op dzvl?
Ik wil hem gewoon goed in de markt zetten. Plexi kan je laten vervangen voor saffier, maar dat doen mijns inziens afbreuk aan de originaliteit.
Sub gaat in principe niet weg, maar als je er ¤ 3250,- voor geeft wil ik er wel over denken
pi_63377611
Schop en prijsverlaging naar ¤ 2050,-
pi_63378830
eh kan ik in 10 termijnen betalen, lol geniale horloge
helaas niet betaalbaar voor me
Ja... echt!
pi_63519629
Ik neem aan dat dé reden dat je hem wilt verkopen is dat je geld nodig hebt?
En is de horloge eventueel te bezichtigen voordat de koop daar is?
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen
Winston Churchill
pi_63520051
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef massachusetts_avenue het volgende:
Ik neem aan dat dé reden dat je hem wilt verkopen is dat je geld nodig hebt?
En is de horloge eventueel te bezichtigen voordat de koop daar is?
Heb niet persé geld nodig, wil gewoon een ander horloge...
Horloge is vanzelfsprekend te bezichtigen, niet meer dan logisch.
pi_63547242
Verkocht, slotje graag!
pi_63547291
quote:
Op woensdag 26 november 2008 21:23 schreef Adsum het volgende:
Verkocht, slotje graag!
OK
And may flights of Demons guide you to your final rest...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')