SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:43 schreef eer-ik het volgende:
Hoi Allemaal
En weer doei allemaalZuipzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Lang niet gezien, ouwe!quote:
Druk, drukker, drukstquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Lang niet gezien, ouwe!
Hoe is het nou?
Idem.quote:
Owja, veelposten, dat komt er ook nog bijquote:
"drukken" als correct woord voor schijtenquote:
Ik vind het stiekem ook wel OKquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:15 schreef Pheno het volgende:
Ach, je moest eens weten bij mij
Maar dat vind ik juist tof
Kon het ook wel schijten noemen, maar dat paste niet in het drukte-thema waar jullie het over haddenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
"drukken" als correct woord voor schijten.
Maar je hebt verder wel een goed punt.
Whehequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Kon het ook wel schijten noemen, maar dat paste niet in het drukte-thema waar jullie het over hadden
Maf zequote:
quote:
Gewoon erin geslopen. Geen agressie gebruikt. Gewoon doen alsof je een van hen bent en voor je het door hebt ben je zover geïnfecteerd dat een terugweg niet meer mogelijk is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |