ik ook,,quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik houd het even in de gaten.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:15 schreef DePemig het volgende:
Hallo,
Wegens overstap naar een Xbox360 verkoop ik mijn PS3, met alle benodigdheden.
je moet niet vergeten dat de 60 gb versie superieur is aan de versies die op dit moment in de winkel liggen. soms hebben mensen daar zeker een nieuw prijs voor over.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:26 schreef DePemig het volgende:
PS3 kost op Bartsmit.com (even als referentie gebruikt) 400e, dus ik verkoop hem voor 360e los
En 55 voor Buzz staat genoteerd.
Ah! Zover was ik niet geïnformeerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
je moet niet vergeten dat de 60 gb versie superieur is aan de versies die op dit moment in de winkel liggen. soms hebben mensen daar zeker een nieuw prijs voor over.
Goodquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:20 schreef il-patino het volgende:
- World Snooker Championship 2007
- Buzz: Quiz TV (incl. 4 draadloze buzzers)
- Burnout Paradise
75.00 exclusief verzending geboden
Dan moet je dit ook niet vergeten:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
je moet niet vergeten dat de 60 gb versie superieur is aan de versies die op dit moment in de winkel liggen. soms hebben mensen daar zeker een nieuw prijs voor over.
quote:Bovenstaand plaatje laat de Boxshot zien van de aankomende 160GB PS3. Deze PS3 bevat een 160GB tellende harde schijf en komt samen met een Dualshock 3 controller, Ratchet and Clank: Quest of Booty, The Last Guy, Gran Turismo 5: Prologue en een voucher voor Super Stardust HD. De prijs van deze pack is slechts ¤449,- en zal vanaf 31 oktober verkrijgbaar zijn in de Nederlandse winkels.
alvast bod van ¤ 50 ex voor bovenstaande spellen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:15 schreef DePemig het volgende:
Hallo,
- Need for Speed Prostreet
- Burnout Paradise
- Call of Duty 4
Happy bidding
dat is inderdaad een goede deal. Maarja een 160 gb hd kost natuurlijk ook geen reet meer en die heb je er zo zelf ingebouwd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:25 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Dan moet je dit ook niet vergeten:
[ afbeelding ]
[..]
Haha, waarom zou ik wel tijd hebben voor een Xbox360? Nee sorryquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:16 schreef Santello het volgende:
ruilen tegeneen xbox360? : [TK] Complete Xbox 360 + accessoires
il-patino bedoel je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:12 schreef DePemig het volgende:
@ Kabuto_Raiger: Gooi er 50e bovenop en we hebben een deal
@ Rijpie: Mocht de deal met Corvidae onverhoopt niet doorgaan, dan hebben wij een deal voor 55 excl. wat mij betreft. Maar Corvidae heeft sowieso de eerste optie op Burnout.
@ Slomy: Voor 25 incl. hebben we een deal![]()
(Ook hiervoor geldt, m.u.v. Kabuto_Raiger, nog 2 dagen wachttijd aangezien ik liever de PS3 met een hele rits spellen tegelijkertijd verkoop
PMquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:23 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Final offer: het symbolische bedrag van 360 ex verzenden kom hem dan gewoon ophalen
Doe mij ook een 'happy weekend' gevoel geven door akkoord te gaan met 22,50 incl voor Civ: Revolutionquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:35 schreef DePemig het volgende:
[..]
Prima, omdat het weekend isPM me even je gegevens, en dan komt het in orde!
Die heb ik net 2 dagen geleden (quote:
Mag ik jou onzettend bedanken voor deze tip.Mischien kan ik deze zogenaamde Hongkong ganger vragen eentje mee te nemen aangezien ze daar toch vrij goedkoop is ivg met Nederland.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:25 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Dan moet je dit ook niet vergeten:
[ afbeelding ]
[..]
Ik geef je er 40 incl. voor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:09 schreef DePemig het volgende:
[..]
Die heb ik net 2 dagen geleden (I know..) gehaald voor 60 euro, dus 50 euro incl. will do
60 euro excl. verzendenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:47 schreef kevin33 het volgende:
- Motorstorm
- Burnout Paradise
- Call of Duty 4
- Rainbow Six Vegas
- Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Voor dit pakket?
quote:quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:15 schreef DePemig het volgende:
Hallo,
- Need for Speed Prostreet
- Burnout Paradise
- Call of Duty 4
Happy bidding
alvast bod van ¤ 50 ex voor bovenstaande spellen.
vergeet je dit nietquote:@ Rijpie: Mocht de deal met il-patino onverhoopt niet doorgaan, dan hebben wij een deal voor 55 excl. wat mij betreft. Maar il-patino heeft sowieso de eerste optie op Burnout.
Ik vergeet niets, maar dan moeten de mensen wel reagerenquote:
dat is prima, stuur me dan via pm je gegevensquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:58 schreef DePemig het volgende:
@ Reporter: 15 euro incl. en we hebben een deal.
Done!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:36 schreef Reporter het volgende:
[..]
dat is prima, stuur me dan via pm je gegevens
laat burnout dan ook maar zittenquote:quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:15 schreef DePemig het volgende:
Hallo,
- Need for Speed Prostreet![]()
- Burnout Paradise
- Call of Duty 4![]()
Happy bidding
alvast bod van ¤ 50 ex voor bovenstaande spellen.
35 excl. verzenden is goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:33 schreef Slomy het volgende:
- Rainbow Six Vegas
- Civilization Revolution
35 incl verzenden?
Waarom reageer je niet op mijn PM's?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:48 schreef il-patino het volgende:
zag net je berichtje, geen probleem verder, Wat wil je hebben voor World Snooker?
Hey, 12 euro incl. will doquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:48 schreef il-patino het volgende:
zag net je berichtje, geen probleem verder, Wat wil je hebben voor World Snooker?
Primaquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:10 schreef Kingside het volgende:
Ik maak het geld morgen over voor Skate en MotorStorm ok?
No problemquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Binnen! Bedankt voor de lollie ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |