Dinosauruskoeken van LU zijn nog altijd enorm goed verkopend in Belgiëquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De dinosauruskoekjes kwam ik ruim een jaar geleden tegen in een supermarkt in Noorwegen! Precies dezelfde verpakking als in Nederland tien jaar eerder, en ze waren nog steeds goddelijk
. Zelfs de ingrediënten stonden er in het Nederlands op vermeld, misschien zijn ze in België ook nog wel te vinden. Overigens werd die cola volgens mij verkocht onder de 7-Up naam. Als je wil kan je gewone cola kleurloos maken met actieve koolstof, en dat zit dan weer in Norit
. Trechter met een koffiefilter er in en wat norit, cola er doorheen gieten en de kleur is weg
ja die herinner ik me ook nog! vaagquote:Op zondag 18 juli 2010 13:49 schreef Mryc het volgende:
Roomijsjes op stokje in de vorm van een blok gatenkaas. Heerlijk!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:44 schreef lievesuus het volgende:
Ik mis de schoolmelk in van die pakjes. Hadden een cartoon achterop met een haas. Ik wilde altijd de bruine (chocolademelk) maar van mijn moeder moest ik blauwe (halfvolle)...
Nee, Tjolk is voor zover ik weet ook nooit schoolmelk geweest. Je had vroeger keuze uit halfvolle melk, karnemelk en chocolademelk. DIe laatste zat ook in een iets kleiner, bruin pakje. Halfvolle melk uiteraard een lichtblauw pakje en karnemelk rood.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat was dus Tjolk.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |