quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef CalamityJane het volgende:
Net ook even de andere twee topics doorgelezen... Ik lees de laatste tijd weer eens oude ingebonden Donald Ducks (1986 en 87!), dus ik kom regelmatig oude reclames tegen. Tof man! Deze kan ik me nog herinneren:
Golden Wonder chips... Verkrijgbaar in de smaken naturel en paprika.
Wat een keuze, maak me gek!
En natuurlijk Shandy (of hoe je dat ook spelt) en Champagnepils (te smerig voor woorden...).
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef Qwea het volgende:
shandy is nog te koop hoor. Alleen in van die ranzige blikjes en niet in die kleine flesjes.
Waar dan? Want ik heb er in iedere supermarkt waar ik kom naar gezocht maar ze hebben het nergens.quote:
C1000 sowieso.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waar dan? Want ik heb er in iedere supermarkt waar ik kom naar gezocht maar ze hebben het nergens.
De dinosauruskoekjes kwam ik ruim een jaar geleden tegen in een supermarkt in Noorwegenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:06 schreef Joyceke2309 het volgende:
- Dinosauruskoekjes
- Pepsi Ice Cola (witte cola)
Ingeschrevenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:54 schreef Muck het volgende:
http://winner-taco-moet-terug-.hyves.net/
SdB in Leek heeft het sowieso, staat tegenover het bier en zit in een kratquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waar dan? Want ik heb er in iedere supermarkt waar ik kom naar gezocht maar ze hebben het nergens.
Nou de mijne niet.quote:
Echt?quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
SdB in Leek heeft het sowieso, staat tegenover het bier en zit in een krat
Niet hier hoor. NIet de coop, niet de c1000, niet de plus, niet de super de boer en niet de edah.quote:
Hier in Leeuwarden bij de Poiesz wel, staat bij het bierquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet hier hoor. NIet de coop, niet de c1000, niet de plus, niet de super de boer en niet de edah.
En ik heb ze in Den Helder bij de Dekamarkt en Vomar ook nog nooooooit gezien.
En gevonden??quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou de mijne niet.![]()
Die heeft alleen die blikjes.
[..]
Echt?![]()
* MinderMutsig gaat morgen kijken
Jaaa is dat die waar je zo'n tattoo bij kreeg? Vet hahaquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:26 schreef Koena2008 het volgende:
Turtle Kauwgom! (Teenage Mutant Ninja Turtles om precies te zijn)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |