Ik zou gillen en daarna van paniek gaan janken als ik zo'n beest in mijn huis zou zienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:03 schreef Jarno het volgende:
Ho-ly-fuck-in-shit..
Ik ben niet bang van spinnen maar van deze wel dus.
Moet je voorstellen dat je 's morgens wakker word en hij loopt over je arm naar je gezichtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:17 schreef DarkElf het volgende:
ik zou idd echt hysterisch worden als zoiets in mijn huis zat
Kloptquote:
dan raak ik volgens mij gewoon zo diep in shock dat ik er 10 jaar niet uitkomquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:18 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat je 's morgens wakker word en hij loopt over je arm naar je gezicht
Ik krijg er gewoon jeuk vanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan raak ik volgens mij gewoon zo diep in shock dat ik er 10 jaar niet uitkom
En op die manier de wereld naar de klote helpen. Nee dank je. Ik ben tegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:25 schreef VatosLoco het volgende:
Kunnen we alle spinnen niet uitroeien
En mijn lieve vogelspin danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:25 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Haha ik ook, lig me overal te krabben nu.
Kunnen we alle spinnen niet uitroeien
Da's wel een hele mooiequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:29 schreef HzHertz het volgende:
[..]
En mijn lieve vogelspin dan
[ afbeelding ]
idd ik hou niet van spinnen maar die is lief!!quote:
Niet officiele foto van mijn spin, die van mij is wat lichter van kleur, meer oranjequote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd ik hou niet van spinnen maar die is lief!!
en over de OP
HOLY MOTHER FUCKING SHIT!!!! SOMEONE CATCH ME IM GONNA PASS OUT!
Hysterisch? Ik zou flippen. Ik zou gillend en jankend de buurt door rennenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:17 schreef DarkElf het volgende:
ik zou idd echt hysterisch worden als zoiets in mijn huis zat
Dat zijn kenmerken van hysterie iddquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hysterisch? Ik zou flippen. Ik zou gillend en jankend de buurt door rennen
het word er niet minder erg doorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:04 schreef AlphaOmega het volgende:
Het is overigens geen vogelspin en ook geen bananenspin. Het is een spin die, zoals in het originele bericht staat, hoort bij de Golden Orb Weavers familie. Voor mensen vrijwel ongevaarlijk, maar wel heel erg angstaanjagend qua uiterlijk.
Ik denk niet dat iemand in Nederland deze spinnensoort als huisdier houdt. Het is namelijk een spin die er van houdt om een heel groot web te bouwen, en daar zijn eten in te vangen. Zijn er web bouwende spinnen die als huisdier worden gehouden? Dat heb ik nog nooit gehoord eigenlijk...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:07 schreef LoudGirl het volgende:
Zeg me dat het heel ver weg leeft en niet door de een of andere gek als huisdier wordt gehouden.
Ik heb het ook niet op vogelspinnen maar die op de foto is wel erg mooi.
Klopt. Linkje van de Engelse Wiki bevat veel informatie.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:04 schreef AlphaOmega het volgende:
Het is overigens geen vogelspin en ook geen bananenspin. Het is een spin die, zoals in het originele bericht staat, hoort bij de Golden Orb Weavers familie. Voor mensen vrijwel ongevaarlijk, maar wel heel erg angstaanjagend qua uiterlijk.
Gewoon een pijnlijke beet. Webspinnen zijn meestal het probleem niet, als een prooi toch al gevangen is, heb je geen sterk en dodelijk gif nodig.quote:The venom of the golden silk orb-weaver is potent, but not lethal to humans. Its venom is a neurotoxin similar to that of the black widow spider; however, its venom is not nearly as powerful. Its bite causes local pain and redness with blisters forming. This bite usually resolves within 24 hours except for the bite mark
Dat kan best zo zijn, maar dan nog. Alleen die aanblik alquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:40 schreef MikeyMo het volgende:
ach dat beest heeft geen een van de 8 ogen voor ons
Spinnen zijn toch fijne beestjes?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:02 schreef As_33 het volgende:
Waarom heb ik op dit topic geklikt ...![]()
En ineens lijkt die grote huisspin toch maar een klein schatje vergeleken bij dit monsterquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Spinnen zijn toch fijne beestjes?
En in ieder huis zitten er minstens 500, van hele kleintjes tot de grote huisspin.
Ze woont in Australie. Ver weg dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:07 schreef LoudGirl het volgende:
Zeg me dat het heel ver weg leeft en niet door de een of andere gek als huisdier wordt gehouden.
Ik heb het ook niet op vogelspinnen maar die op de foto is wel erg mooi.
Ik vind bijna alle dieren gewoon alleen maar mooi of lief, van slangen, tot muizen die in mijn huis zitten, maar ik ben als de dood voor spinnen, dus alsjeblieft, ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Spinnen zijn toch fijne beestjes?
En in ieder huis zitten er minstens 500, van hele kleintjes tot de grote huisspin.
Camel spiders roelerenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:57 schreef psychionyx het volgende:
Hahahahahaha, noemen jullie dát een spin?!![]()
Dít is pas een spin:
[ afbeelding ]
Spider may have caused Afghanistan F-16 fighter aircraft to crash
dacht het niet.quote:
dat zijn 2 aan elkaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:42 schreef Murloc het volgende:
[..]
dacht het niet.
hegb je die foto eronder gezien in dat artikel?
Nee, maar dat zijn toch echt twee camelspiders. Ze lijken verdomd veel op de opgezetyte exemplaren die een vriend van me heeft meegenomen uit afghanistan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:42 schreef Murloc het volgende:
[..]
dacht het niet.
hegb je die foto eronder gezien in dat artikel?
Het zijn alleen geen spinnen ...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn toch echt twee camelspiders. Ze lijken verdomd veel op de opgezetyte exemplaren die een vriend van me heeft meegenomen uit afghanistan.
Dat zal best wel, dat bedoelde ik ook niet. Ging mij meer om dat ze niet roeleren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
Nee, maar dat zijn toch echt twee camelspiders. Ze lijken verdomd veel op de opgezetyte exemplaren die een vriend van me heeft meegenomen uit afghanistan.
Die foto daarboven vond ik erger. Op de bekende foto zien ze er ook niet erg leuk uit, maar die andere was wel heel erg schrikkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:39 schreef Murloc het volgende:
[..]
Dat zal best wel, dat bedoelde ik ook niet. Ging mij meer om dat ze niet roeleren.
Die vent z'n duim
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |