quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt nooit geroeleerd op Fok. Ik zie jou alleen maar in KLB en zoals je weet zijn er ook nog andere subfora
.
Precies, net zoals mensen Hyves serieus nemenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:31 schreef Agiath het volgende:
TS neemt het forum iets te serieus op
daar heeft ie dan wél weer gelijk inquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:06 schreef Crane het volgende:
dit is een internetforum, de andere mensen zijn medegebruikers, en NIET je vrienden, stelletje losers.
en Maikuuul niet te vergetenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vroeger, toen tonks,braun en boomlaars nog voor immer kwaliteitstopics zorgden
Whehehe, je vindt jezelf zo fucking slim, maar je weet niet wanneer een post serieus bedoeld is en wanneer niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:31 schreef Beauregard het volgende:
Hier een prima voorbeeld. Die persoon denkt blijkbaar dat anderen het erg vinden als zij geen internetvriendjes hebben.
[..]
Hieruit maak ik op dat jij het wel eens bent met Crane?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:32 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, de welbekende manier om te zeggen: "Ik ben het eigenlijk best eens met TS, maar ik sta voor lul als ik dat hier toegeef, dus speel ik de 'neem het niet zo serieus man'-kaart."
Treurig.
Gast wat kom je haten, mijn andere account die geperma-banned was is geregistreerd op:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ons kennen ze niet meer
eens ruleerden wij op Fok!
Aah jij ook weer hierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehehe, je vindt jezelf zo fucking slim, maar je weet niet wanneer een post serieus bedoeld is en wanneer niet.Faal.
Die de groentes pwnt in de loller1000quote:
heb ik ook niet beweerdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gast wat kom je haten, mijn andere account die geperma-banned was is geregistreerd op:
donderdag 7 juli 2005 @ 13:27
dus ik ben heul geen newbie
Wie de fuck ben jij?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:35 schreef Koepert het volgende:
[..]
Aah jij ook weer hier![]()
Jij was toch die 'geweldige' (kuch proest) Amsterdammer ?
De theezettende homo in ontkenningfase.. die ja. :pquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:35 schreef Koepert het volgende:
[..]
Aah jij ook weer hier![]()
Jij was toch die 'geweldige' (kuch proest) Amsterdammer ?
en regelmatig een 24 uurs ban hendig naar binnen sliptequote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die de groentes pwnt in de loller1000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |