Ok, goede tip, ga gelijk ff kijken waar ik m kan halen. Eigenlijk ben ik altijd wel in de stemming, ik heb veel aan wielrennen gedaan vroeger en vind dit nog steeds de mooiste sport ook om naar te kijken. Als je dan zoekt op wat trainingsfilmpjes van Armstrong of van die reclames van Nike dan heb ik altijd gelijk zin om te gaan trainenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:51 schreef Grumpey het volgende:
Superbient, ook een leuk boek is Benali met 'de marathonloper'....als je ooit van plan bent voor een marathon te gaan trainen is dat een leuk verhaal om in de stemming te komen
Ik ga zelf vanavond even 15 kilometer lopen, ter voorbereiding...hopelijk kan ik daar vrijdag nog wat kilometers aan toevoegen...
Ja dan zijn ze aan vervanging toe denk ik, wel een maatje groter zo te horenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef Blawh het volgende:
Ik heb alleen nieuwe schoenen nodig. Loop nu op versleten zolen, versleten hakken en heb altijd blaren op de voorkant van mijn tenen.
yupquote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef superbient het volgende:
[..]
Ja dan zijn ze aan vervanging toe denk ik, wel een maatje groter zo te horen![]()
btw is iedereen aan het uitrusten voor de 7heuvelen???
ook ik ben klaar met hardlopen voor de wedstrijdquote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef superbient het volgende:
[..]
Ja dan zijn ze aan vervanging toe denk ik, wel een maatje groter zo te horen![]()
btw is iedereen aan het uitrusten voor de 7heuvelen???
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:26 schreef ShadyLane het volgende:
Ha, m'n vader (74) vertelde al dat hij zo'n 12 km/u gelopen had bij een wedstrijdje over 12,5 km afgelopen zondag, en mijn zus en ik grapten al dat hij dus vermoedelijk nog steeds sneller is dan wij.
Dus ik zocht hem daarnet even op in de uitslagen. Staat ie daar gewoon 65e te zijn van de 159 mannelijke deelnemers (van alle leeftijden). Bij de beste helft op je 74e
Volgensmij heb je die nooit zo snel ingelopen.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:06 schreef superbient het volgende:
oude schoenen (nieuw paar) zijn binnen, nog ff inlopen vanavond en zaterdag dan kan ik er zondag al wel op knallen denk ik
Trainingsbroek + Craft ondershirt korte mouw + Odlo syntetisch hardloop shirt korte mouw had ik vorig jaar en dat ging prima!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:06 schreef star_gazer het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk qua kleding? Als in; ik heb lange mouwen, korte mouwen, lange broek, korte broek en windjack. Maar ik heb geen idee wat ik aan moet doen bij welke weersomstandigheden
Goed bezig! Zijn ze allemaal zo snel als jij?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:47 schreef Grumpey het volgende:
even een nieuw batavierenrace-team ingeschrevenMijn studievereniging is weer van de partij hoor
Batavierenrace is een afstand van 200km geloof ik, die gestreden wordt door teams van ongeveer 20 studenten. Wij waren met de sportvereniging 17e geworden , ikzelf had het gemiddelde wel iets naar beneden gehaaldquote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef beertenderrr het volgende:
hoe werkt dat dan met teams? En bedoel je nu dat je bijna net zo snel bent als die Bekele?of is het een andere afstand o.i.d.
hey jij hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:15 schreef Blik het volgende:
Batavierenrace![]()
![]()
![]()
Geniaal evenement, 3 jaar aan meegedaan. Beste klassering was 111de
lolquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:39 schreef kepler het volgende:
[..]
hey jij hier
Ik wil ook ooit nog een keer meedoen aan de Batavieren
haha tof. Ik zal het tijdens mijn reis rustig aan moeten doen met hardlopen, hopelijk heb ik nog een beetje conditie als ik terug komquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:53 schreef Blik het volgende:
[..]
lol
ja, ik doe ook aan hardlopen
veel dezelfde interesses zeg
meneertje gaat op wereldreis, dus dat gaat hem niet lukkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef Grumpey het volgende:
kepler, als je interesse hebt in de batavierenrace, je kan bij ons meedoen hoor, als ik het op tijd weet iig....(vorig jaar hadden we ook nog 2 plaatsen vrij waar uiteindelijk mensen van dit subforum voor gekomen zijn
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |