quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier pasta avond alweer
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
*wacht op een marcb recept
Dat ga je niet lekker vinden, te vetquote:
Ook hooiquote:
toch niet dat wereldgerecht he?quote:
grillen dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga je niet lekker vinden, te vet
ja, en ik heb er spijt vanquote:
Valt wel mee uit de oven hoor, je moet de juiste stukjes gebruikenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga je niet lekker vinden, te vet
Ik heb net de appel kaneel op. SToofpeertjes heb ik al 2 pakken van op deze maandquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:47 schreef DaMart het volgende:
De wortelen met hamburger zitten er weer in, nu tijd voor Herfstvla met stoofpeertjes.
De appel-kaneel neem ik de volgende keer inderdaad mee bij de boodschappen... die is deze week ook in de aanbieding!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net de appel kaneel op. SToofpeertjes heb ik al 2 pakken van op deze maand
Zo doen kannibalen dat ook toch. Grillen boven een kampvuur?quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo doen kannibalen dat ook toch. Grillen boven een kampvuur?
Wie weet, misschien smaakt het dan wel
Echt wel, die bij indah daar iig welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Echte kannibalen grillen niet
[ afbeelding ]
dat heb ik ook zien staan ja!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:47 schreef DaMart het volgende:
De wortelen met hamburger zitten er weer in, nu tijd voor Herfstvla met stoofpeertjes.
wel oke hoorquote:
wij hebben net echte stoofpeertjes gehadquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net de appel kaneel op. SToofpeertjes heb ik al 2 pakken van op deze maand
Je moeder doet de inkopen ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:57 schreef Muck het volgende:
[..]
dat heb ik ook zien staan ja!
deed me eraan denken dat ik binnenkort mijn moedertje eens lief aan moet kijken
Ook lekker.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
wij hebben net echte stoofpeertjes gehad
Gatverquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
wij hebben net echte stoofpeertjes gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |