Okee.quote:
Is een goed teken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lukt wel
Ik moet morgen afrijden, en ik ben gewoon relaxed.
Ik ben mezelf niet
MIsschien welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is een goed teken.Slaap je in elk geval goed vannacht en ben je morgen zo zenuwachtig dat je door de adrenaline foutloos rijdt.
![]()
Twente heeft trouwens gewonnen!
Haha, hier is het stilquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Twente heeft gewonnen...
Dat verklaart de schreeuwende mensen hiero.
Hehe, het zal nog wel even onrustig blijven in de binnenstad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:15 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Twente heeft gewonnen...
Dat verklaart de schreeuwende mensen hiero.
En aangezien ik aan de rand van de stad woon zal ik nog wel dronken lui langs horen komen tot vannacht ergens denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:17 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hehe, het zal nog wel even onrustig blijven in de binnenstad.
Is dat niet elke nacht het geval dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:19 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
En aangezien ik aan de rand van de stad woon zal ik nog wel dronken lui langs horen komen tot vannacht ergens denk ik
Molenstraat. Daar woont een vriend van mij ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:48 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Mjah ik woon aan de Molenstraat, ik vind het heerlijk
Kom uit een klein dorp in Limburg maar voel me in druk centrum enschede een stuk meer thuis
Slaap lekker.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Wil goed uitgerust achter het stuur zitten morgen.
Afrijdeeennnnn!!
1 uur.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Hoe laat moet je afrijden?
Haha, dat is je geraden ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
1 uur.
Maar ik ben morgen voor de tijd wel even hier om alle succeswensingen in ontvangst te nemen.
quote:
Hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
OMG, daar woonde mijn ex-vriendje.Derde verdieping, helemaal aan het eind van de galerij.
Toen kwam er nog geen trein langs overigens.
Slaap lekker en succes morgen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Wil goed uitgerust achter het stuur zitten morgen.
Afrijdeeennnnn!!
Dankjeequote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Slaap lekker en succes morgen.
Ik ben er wel morgenvroeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zul je zien dat iedereen rond 11 uur vertrokken is. Zit ik hier in mn uppie alles vol te spammen dan.
Om 12 uur nog even een uurtje rijles, en dan om 1 uur op. Ben er heel relaxed onder, wat ik normaal nooit ben in dit soort situaties.
Overhoren?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben er wel morgenvroeg.![]()
Ga ik je overhoren.
Ik zet mijn wekker wel op 10.00, oké? Ben ik nog vroeg genoeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zul je zien dat iedereen rond 11 uur vertrokken is. Zit ik hier in mn uppie alles vol te spammen dan.
Om 12 uur nog even een uurtje rijles, en dan om 1 uur op. Ben er heel relaxed onder, wat ik normaal nooit ben in dit soort situaties.
Ik woon op de 6de helemaal aan het einde van de galerijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
OMG, daar woonde mijn ex-vriendje.Derde verdieping, helemaal aan het eind van de galerij.
Toen kwam er nog geen trein langs overigens.
Keerlquote:
Slaap lekker dan maar!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:37 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ga ook pitten!
Hoi trouwens iedereen!
Lang niet meer hier geweest
Daar bovenin kan ik me dat wel voorstellen maar als je op de 1e of 2e woont lijkt het me toch wel erg kut. Dan rijdt die trein zowat door je slaapkamer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:15 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Ik woon op de 6de helemaal aan het einde van de galerij![]()
Mjah, de trin stoort me eigenlijk niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:03 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ik ga ff een rondje door de stad hobbelen, eens kijken of er nog boeiende mensen zijn
TOODELOOO!
Stage, 8:15 beginnen in Deventer, trein van 7:30. 7:00 weg bij huis. Moest nog even feesten na de overwinning van gisteren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:22 schreef Lamzak_ het volgende:
Godsgruwelijk wat voel ik me brak![]()
Vannacht 1:30 erin, 6:20 eruit!,
Heb ik ook welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:38 schreef Fems het volgende:
Nath, je moet wel een beetje vertrouwen in jezelf hebben. Een pietskleinbeetje!
Ja, ga ik ook doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:44 schreef Fems het volgende:
Hmm, overdreven veel kijken? is dat eenoptie?
Om 12 uur ook al. Alleen om 1 uur begin mijn examenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:46 schreef Fems het volgende:
Haha!Ik hoop dat het je lukt!
Om 1 uur zit je op de weg?
Wou je anders binnen blijven voor de zekerheid?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:49 schreef Fems het volgende:
Ahh, oke!
Moet je nog door haaksbergen denk je? Vast niet toch
Haha, okequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:55 schreef Fems het volgende:
Hahaha, neu!
Dan zou ik op gaan letten en zwaaien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |