Gast, als Feyenoord met minder dan 2-0 verliest krijgen ze een staande ovatie van het uitvak. Ze moeten zondag tegen Heerenveen trouwens, ff 100 euro inzetten op H'veen en lekker cashen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:47 schreef Kopbal het volgende:
Als we zondag ook verliezen kan het nog wel eens gezellig worden op het kasteel.
Elke keer als Greene de bal heb gaat het spel nog langzamer dan dan dat het al ging..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:46 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Fatsoenlijk passen en aannemen scheelt ook een boel.
Goed plan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, als Feyenoord met minder dan 2-0 verliest krijgen ze een staande ovatie van het uitvak. Ze moeten zondag tegen Heerenveen trouwens, ff 100 euro inzetten op H'veen en lekker cashen.
Als je dan John de Wolf in de studio zie zitten, dan hoop gewoon eigenlijk dattie zegt dat hij zondag de boel ff achterin op orde kom zetten..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Afschoppen op kniehoogte o.i.d. Het is blijbkaar teveel gevraagd.
Misschien moeten voortaan gewoon de spelers thuis laten en alleen de supporters sturen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:50 schreef Kopbal het volgende:
Mogen wij nu ook de hele week oproepen doen via de media aan de selectie wanneer ze eens een keer laten zien dat ze dat shirt waard zijn?
Staan we nu al, denk dat we moeten oppassen dat we niet ingehaald worden door Volendam.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:53 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat we met dit kansloze kut-elftal met kerst in de degradatiezone staan.
Dat is niet eens onrealistisch. Die Fer moet trouwens even flink de kleedkamer doorgerost worden, wat was die aan het prutsen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Staan we nu al, denk dat we moeten oppassen dat we niet ingehaald worden door Volendam.
Ik heb nog de hoop dat we tegen die tijd alweer iets zijn opgeklommen uit dit dal.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:53 schreef Crane het volgende:
Dat we met dit kansloze kut-elftal met kerst in de degradatiezone staan.
Triest idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:55 schreef Merkie het volgende:
Jezus, altijd die overijverige modjes weer in het Feyenoord-topic. Ongelofelijk.
Dank voor het op vriendelijke wijze omschreven verzoek. Ik had inderdaad een post per ongeluk gewijzigd, die heb ik ook weer teruggezet. Ook in de quotes.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:57 schreef Crane het volgende:
Gordon tief eens lekker op joh, mijn posts en de reacties daarop weg te halen. Je slaat door nu.
Net als Fer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Zijn de spelers al naar huis aant lopen??
De Cler en Greene mogen echt zondag niet spelen..................stelletje kansloze
Sorry, ik was een beetje geirriteerd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dank voor het op vriendelijke wijze omschreven verzoek. Ik had inderdaad een post per ongeluk gewijzigd, die heb ik ook weer teruggezet. Ook in de quotes.
Je kiest wel een goede avond uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dank voor het op vriendelijke wijze omschreven verzoek. Ik had inderdaad een post per ongeluk gewijzigd, die heb ik ook weer teruggezet. Ook in de quotes.
Nu de mijne nog.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Sorry, ik was een beetje geirriteerd.
en aan het kopen van 2 middenvelders waar we eigenlijk een rechtsback, een centrale verdediger en een spits met 25+ goals nodig hebben.............quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Schelvis is een sukkel. Feyenoord presteert al sinds januari 2008 dramatisch, zowel onder Van Marwijk als Verbeek. Het ligt gewoon aan de spelers.
Nou en? Dat wil niet zeggen dat je zo mag blunderen hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum mogen falen die spelen pas hun 3de(!!) Europese wedstrijd.
Lol. Tomasson en Makaay moeten normaal gesproken makkelijk het niveau in Nederland aankunnen. Idem voor Hofland, Bronckhorst, Guzman en de Cler.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en aan het kopen van 2 middenvelders waar we eigenlijk een rechtsback, een centrale verdediger en een spits met 25+ goals nodig hebben.............
Wanbeleid dus!!
Klopt, die is nu ook weer teruggezet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nu de mijne nog.
Ik vraag gewoon wat zijn gelijk is.
Fer blundert de laatste tijd wel erg opzichtig hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum mogen falen die spelen pas hun 3de(!!) Europese wedstrijd.
Zie Bosz er wel voor aan om Verbeek te ontslaan om zo zijn eigen falen te verbloemenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:05 schreef Crane het volgende:
Als we de komende 2 zondagen weer verliezen (wat wel vast staat) moet er toch echt iemand verantwoordelijk gesteld worden. Maar wie?
Je moet woensdag ook nog.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:05 schreef Crane het volgende:
Als we de komende 2 zondagen weer verliezen (wat wel vast staat) moet er toch echt iemand verantwoordelijk gesteld worden. Maar wie?
De fik erin.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar tegen Sparta gaan we vlammen.
Dat is gewoon een feit, dus hoef je ook niet te wijzigen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar het begint met het feit dat jij Crane weer als 'een mongooltje' ziet. Als je gewoon normaal post, hoeft er ook niets gewijzigd te worden. Daardoor loopt de discussie nu ook wat raar.
Klopt. Maar toch zit de Kuip zondag weer (bijna) vol. Trapt iedereen er steeds weer in?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef Happel het volgende:
Oud nieuws Zwansen.
Ik noem hem een nietszeggend kneusje geen mongooltje. Waarom? Omdat hij eerst lacherig doet om alle Feyenoord-reacties en Feyenoord zelf hier, daarna leuk gaat doen over volgend jaar MVV uit en daarna slap blaat dat Hofs terugmoet en dat het beleid weer eens faalt. Ongelofelijk vermoeiend. Zeker na een 90 minuut durende martelgang. Als je hem niet als een Feyenoorder ziet (dat doe ik dus), zijn het stuk voor stuk trolls.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt, die is nu ook weer teruggezet.
Maar het begint met het feit dat jij Crane weer als 'een mongooltje' ziet. Als je gewoon normaal post, hoeft er ook niets gewijzigd te worden. Daardoor loopt de discussie nu ook wat raar.
Wat mij betreft is Bosz op dit moment de persoon die er al eerst uitvliegt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zie Bosz er wel voor aan om Verbeek te ontslaan om zo zijn eigen falen te verbloemen.
We laten ons iedere keer tegen beter weten in weer verleiden om naar dat prachtige stadion af te reizen met de hoop in het hart en na een paar uurtjes komen we teleurgesteld weer naar buiten, zo gaat het al jaren (al was De Kuip normaal gesproken ook in de slechte seizoenen een onneembare vesting, maar dat lijkt dit jaar ook niet van toepassing).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch zit de Kuip zondag weer (bijna) vol. Trapt iedereen er steeds weer in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |