Hoe is het op deze maandagavond/nacht?quote:
ik woon in zwolle zuid, en ik ben weer terug verhuisd van Den haag naar Zwolle Zuid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:11 schreef mordradead het volgende:
Zijn er ook lui die in Zwolle-Zuid wonen? Best veel te huur daar, is het een beetje goed te doen met winkels en richting het centrum?
Ik heb niet echt een idee wat de fietstijden zijn vanaf daar en kroeg enzo zegmaar
ahjoh het is alweer bijna weekend!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:13 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
Hoe is het op deze maandagavond/nacht?
Dag weekend
Even met de buks beschietenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:23 schreef beelz het volgende:
Zwolle-Zuid heb ik jaren gewoond, blij dat ik er weg ben, geen kloot te doen. En die hangjügend moet je gewoon een vuistslag tussen de ogen geven, dat helpt.
Een vuistslag is bevredigender.quote:
hahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:21 schreef stbabylon het volgende:
Daar kom ik dan ook wel regelmatig als ik dronken begin te worden. Nuchter vind ik de Bloopers helemaal niks. En dat komt vooral omdat de DJ nog nooit heeft gehoord over liedjes af draaien. Daarom zit ik dan ook liever nog een buur verder.
Holtenbronx heeft geen hangjeugd... alleen wat bejaarden die elkaar lastigvallenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:00 schreef RandyJoshua het volgende:
ik denk dat het overal wel een beetje is in Zwolle.
hahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Holtenbronx heeft geen hangjeugd... alleen wat bejaarden die elkaar lastigvallen
En een blij kijkende straatkrant verkoperquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Holtenbronx heeft geen hangjeugd... alleen wat bejaarden die elkaar lastigvallen
Ik moest wel keihard lachen om die gast die daar half bezopen op het pleintje lag en aan iedereen vroeg of ze even een blikje bier voor hem wilden halen bij de c1000quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:15 schreef beelz het volgende:
[..]
En een blij kijkende straatkrant verkoper
Wat was het koud afgelopen avond. Fietsend van Dieze west naar oost, daarna naar Assendorp en toen weer naar west. Tijd om handschoenen te kopen.quote:
of een auto :pquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:22 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Wat was het koud afgelopen avond. Fietsend van Dieze west naar oost, daarna naar Assendorp en toen weer naar west. Tijd om handschoenen te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |