quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 17:30 schreef Dzy het volgende:Ik ben wel brak, gisteren voor het eerst in die Irish Inn / Discotheek geweest

Niet veel Ieren of blanken in het algemeen gezien daar

Als je er heen ging om ieren tegen te komen, dan had je beter naar Sally O'Briens kunnen gaan.
Scheelt maar 100 m maar een wereld van verschil.

Gisteren met een stel vrienden naar het MegaPiratenFestijn in Nieuwleusen geweest.
En aangezien ik net mijn rijbewijs heb, werd ik als vrijwilliger aangewezen om BOB te zijn.

Dat vond ik niet zo erg, omdat ik toch vanmorgen om 5:30 uur weer moest werken en ik liever een nacht doorhaal in nuchtere toestand dan dat ik bezopen op mijn werk zit.
Parkeren moest in een weiland, wat al lekker glibberen en glijden was door het regenachtige weer toen we aankwamen.
20 minuten voor het einde ben ik al vast naar de auto gelopen om de drukte voor te zijn.
Helaas heeft dat niet mogen baten want na 30 meter rijden zat ik tot aan de assen weggezakt in de modder.
Dus toen direct maar het sleepoog gemonteerd in afwachting van een tractor die me er uit ging trekken.
Dat ging gelukkig vrij vlot en de auto langs de weg gezet in afwachting van mijn vrienden.
De auto naast mij bleek een lekke band opgelopen te hebben bij het wegrijden uit het weiland en had geen krik en het was nogal donker ter plekke. Gelukkig had ik een Maglite en een krik in de auto en aangezien ik toch moest wachten heb ik die mensen maar geholpen met het verwisselen van hun wiel.
Vrienden naar huis gebracht, 3.00 uur thuis en 5:30 uur weer aanwezig op het werk.
Vanmiddag om 14:00 uur vrij, direct naar huis en linea recta door mijn bed in.
Vanavond weer naar de Vergane Glorie. Ik ben benieuwd of ze nog een uur langer doorgaan omdat de klok vannacht een uur terug gaat i.v.m. de wintertijd.
Tip: ik vergat altijd wanneer de klok nou vooruit ging en wanneer terug.
Hoorde vorig jaar het ezelsbruggetje "In het voorjaar gaat de klok een uur vooruit" en sindsdien weet ik het altijd!