quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Juist....
Ga nu maar weer fappend naar jj.am
Workaroundquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:45 schreef qu63 het volgende:
Gebruik de search eens
Code #64: godverdomme.
[FO][FEA] Maximaal 5 posts per minuut. RE: Code #64.
Dus functionaliteit die niet goed werkt noem jij een gebruikersfoutquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:47 schreef Juup© het volgende:
Software in niet incompetent, dat zijn de gebruikers die er niet mee (kunnen werken) om kunnen gaan
Microsoft komt er ook mee weg.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Dus functionaliteit die niet goed werkt noem jij een gebruikersfout
Functionaliteit doet precies waar het voor bedoeld is. Dat je terug verwezen wordt naar de ForumIndex is een kleinigheidjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Dus functionaliteit die niet goed werkt noem jij een gebruikersfout
Dat kleinigheidje is zo klein dat men het niet "even" kan oplossen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Functionaliteit doet precies waar het voor bedoeld is. Dat je terug verwezen wordt naar de ForumIndex is een kleinigheidje
Geef het hier even aan: FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kleinigheidje is zo klein dat men het niet "even" kan oplossen?
Dat doe ik morgen wel even. Of anders Jort.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geef het hier even aan: FOK!features, Bugs & Development
Dus werkt het niet naar behoren?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Functionaliteit doet precies waar het voor bedoeld is. Dat je terug verwezen wordt naar de ForumIndex is een kleinigheidje
Alsof het nut heeftquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik morgen wel even. Of anders Jort.
Daarom zeg ik dat ik het morgen ga doen. Alles wat je daar post wordt doorverwezen naar dat zwarte ronde archief.quote:
Het werkt naar behoren voor zover ik weet, want ik weet niet of het terugsturen naar de forumindex bewust is ingebouwd of dat het een bug isquote:
/dev/null/ bedoel je?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ik het morgen ga doen. Alles wat je daar post wordt doorverwezen naar dat zwarte ronde archief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |