PTT gaat ingrijpen denk ik...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:42 schreef star_gazer het volgende:
De Dow gaat naar alle waarschijnlijkheid nipt in de min openen.
kostenloos dus...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:43 schreef pberends het volgende:
Als je een order annuleert kost het toch geen extra geld?
28 Okt, kwartaalcijfers.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:37 schreef pberends het volgende:
TomTom staan in de wachtrij, maar dan moet hij ietsies zakken.
Hij gaat dan flink zakken denk je?quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Executive_Order_12631quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:01 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb het ook al gevraagd in het andere topic, maar wat is PPT?
Press release 7:30 CETquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij gaat dan flink zakken denk je?
Ik vind het niet meer dan pure domheid getuigen om alles daar maar aan toe te willen schrijven. En voor 1 maal is die grap wel leuk maar om die elke dag te herhalen, sommige mensen lijken wel de teletubbies, nog een keer nog een keer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:52 schreef Tokamak het volgende:
Dus enkel het stoppen van een vrije val (zoals hun naam ook al zegt) zullen ze doen. Verder is t gewoon leuk om alles toe te schrijven aan de PPT
Vooralsnog heb ik er niets aan, eerst moet Tomtom op 6,66 komen...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:11 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Press release 7:30 CET
Maar voorafgaand aan de vorige kwartaalcijfers denk ik een klein plusje voor TomTom.
http://files.shareholder.(...)A91EB/2008-07-21.pdf
http://investors.tomtom.com/facts.cfm?smode=quarterly
Mwah. Sommige stijgingen (of dalingen) zijn zo plotseling en steil dat dat niet door zo maar wat willekeurige handelaren kunnen worden veroorzaakt en evenmin door automatische kooporders (ze hebben vast niet allemaal dezelfde onderlimiet ingesteld...). Daar moet een gecoördineerde actie achter zitten. Dan zou zoiets als het PPT vrij logisch zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan pure domheid getuigen om alles daar maar aan toe te willen schrijven. En voor 1 maal is die grap wel leuk maar om die elke dag te herhalen, sommige mensen lijken wel de teletubbies, nog een keer nog een keer.
Vanmorgen stond ie nog hogerquote:
Nice (voorlopig)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:40 schreef pberends het volgende:
ArchelorMittal heb ik voor 17.40 gekocht.
Arcelor heeft het zwaar met de koersfluctuaties en het gebrek aan afname van staal.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:36 schreef ItaloDancer het volgende:
Opties Arcelor Mittal zijn veel te duur
Geh, dan hoeven de call opties toch niet zo duur te zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:58 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Arcelor heeft het zwaar met de koersfluctuaties en het gebrek aan afname van staal.
Ik heb TomTom ook nog steeds niet, fucking koers gaat te ver omhoogquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:54 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nice (voorlopig)
Ik krijg de TomTom turbo's maar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |