op je dikke lip.
 op je dikke lip. Tot kwart voor zeven. Heerlijk voor haar en uiteraard ook voor ons. Verder is nog steeds de gezellige meid die ik zo graag zie.
 Tot kwart voor zeven. Heerlijk voor haar en uiteraard ook voor ons. Verder is nog steeds de gezellige meid die ik zo graag zie.

O ja Hopla ook inderdaad. Dat vindt ze nu ook erg leuk
 O ja Hopla ook inderdaad. Dat vindt ze nu ook erg leuk

quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:37 schreef chacama het volgende:
en ook de boekjes worden verslonden (soms iets te letterlijk).

Ethan begint nu eindelijk met naar de plaatjes zelf te kijken en wijzen in plaats van het hele boekje linea recta in z'n mond te stoppen.
  Ethan begint nu eindelijk met naar de plaatjes zelf te kijken en wijzen in plaats van het hele boekje linea recta in z'n mond te stoppen. ik vind dat ook zo naar, dat je soms echt geen idee hebt wat er aan de hand is. Ethan is toevallig van de week ook een keer behoorlijk aan het spoken geweest en we hebben hem uiteindelijk zelfs maar uit bed gehaald omdat het ons te lang duurde (15 minuten ofzo, hij huilt namelijk vrijwel nooit en zeker niet langer dan 5 minuten) en we er allebei een beetje naar gevoel van kregen. Maar zelfs dat mocht niet echt baten en hij bleef maar af en toe huilen. Pas na bijna een uur en een fles viel hij weer in slaap. En ik weet nog steeds niet wat er nou aan de hand was.. misschien kiezen, krampjes, oorpijn, enge droom?
  ik vind dat ook zo naar, dat je soms echt geen idee hebt wat er aan de hand is. Ethan is toevallig van de week ook een keer behoorlijk aan het spoken geweest en we hebben hem uiteindelijk zelfs maar uit bed gehaald omdat het ons te lang duurde (15 minuten ofzo, hij huilt namelijk vrijwel nooit en zeker niet langer dan 5 minuten) en we er allebei een beetje naar gevoel van kregen. Maar zelfs dat mocht niet echt baten en hij bleef maar af en toe huilen. Pas na bijna een uur en een fles viel hij weer in slaap. En ik weet nog steeds niet wat er nou aan de hand was.. misschien kiezen, krampjes, oorpijn, enge droom?   

Echt naar om dan niet te weten wat er is. Ik stond net op het punt om de huisartsenpost te bellen om advies te vragen toen ze eindelijk wat rustiger werd.
 Echt naar om dan niet te weten wat er is. Ik stond net op het punt om de huisartsenpost te bellen om advies te vragen toen ze eindelijk wat rustiger werd.

kan bellen als ik daar behoefte aan heb, maar het blijft een gek gevoel dat je denkt dat er iets is, dat je niet weet wat en dat het ook niet lukt om te troosten. En dat je de dag erna je afvraagt, wat was dat nou?
 kan bellen als ik daar behoefte aan heb, maar het blijft een gek gevoel dat je denkt dat er iets is, dat je niet weet wat en dat het ook niet lukt om te troosten. En dat je de dag erna je afvraagt, wat was dat nou? 

De schildpad moet 3 keer, he?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:00 schreef Stiemie het volgende:
Maud goed van je zeg!
Nou Linde heeft nog tot 1 uur vannacht liggen spoken en krijsen. Ze wilde vanmorgen ook bijna niks eten
Heb haar vanmorgen maar wat langer laten liggen, dan maar wat later op mijn werk, dat is niet zo heel erg gelukkig. Bij de opvang was ze weer helemaal blij. Maar geen idee wat ze nou gisteravond/vannacht had. Dat vond ik eigenlijk het moeilijkste
Maffemuts in het vorige speelgoedtopic heb ik hetzelfde gevraagd en veel goede tips gekregen.
Linde heeft met haar eerste verjaardag o.a. gekregen: een plastic theeserviesje, een loop/duwwagentje (groot succes!) een houten xylofoon, een schildpad vormenstoof (ook een succes!), bademmertjes (succes!) , kleertjes, fietsje met duwstang, zandbaksetje met emmertje etc, aankleed-Ernie, boekjes en volgens mij nog veel meerO ja Hopla ook inderdaad. Dat vindt ze nu ook erg leuk

voor jullie allemaal
 voor jullie allemaal

Gewoon met pyjama de douche instormen
 Gewoon met pyjama de douche instormen   
   . Al heeft Linde wel door dat heel hard Mama???? roepen wel altijd een reactie geeft dus dat doet ze nu de hele dag. Mama??? Die???, Mama??? Poes????
 . Al heeft Linde wel door dat heel hard Mama???? roepen wel altijd een reactie geeft dus dat doet ze nu de hele dag. Mama??? Die???, Mama??? Poes????   

Is Eli dan niet ziek geworden na het overgeven? Het klinkt niet heel fijn zeg maar...
 Is Eli dan niet ziek geworden na het overgeven? Het klinkt niet heel fijn zeg maar...

gefeliciteerd
 gefeliciteerd 

2 al
 2 al  . Daaaaaag
. Daaaaaag   
  . Gelukkig was het vrij snel over na een nat doekje. Ik voelde me wel een beetje de boeman hoor...
. Gelukkig was het vrij snel over na een nat doekje. Ik voelde me wel een beetje de boeman hoor... 

Nee, gewoon geslapen. We zijn echt gezegend met zo'n slaapkopquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:06 schreef Stiemie het volgende:
...
Die schildpad is inderdaad alleen leuk als je er 3 krijgt DaviniaIs Eli dan niet ziek geworden na het overgeven? Het klinkt niet heel fijn zeg maar...

quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:01 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Nee, gewoon geslapen. We zijn echt gezegend met zo'n slaapkop
Mirte, niet je mama knijpen hoor! (Eli vond het ook erg fijn/leuk om in mn bikini top te knijpen, of aan de stof te gaan hangen.
Wel leuk idd dat ze wat vrijer wordt.
Dat echt driftige de een willen is hier niet heel erg bekend.
Al begint er wel een temperament te ontwikkelen. dus kwaad worden en een beetje rood aanlopen en zo. maar niet de drama-queen sessies die hier wel eens verteld worden. hij is makkeljik genoeg af te leiden, en ik lach hem alleenmaar uit als hij zo raar doet, of hij wordt gewoon genegeerd.
heb ik echt geen moeite mee. Ontaarde moeder
ben supertrots op mijn allerliefste mannetje, het lopen gaat al zo goed! Vorige week maar 2 stapjes max., nu al echt meters maken

hebben jullie kindjes trouwens ook eerst een voorkeur gehad voor zijwaarts lopen? tziet er wel grappig uit
 speeltuintijd
 speeltuintijd  

voor Eli
 voor Eli 

), en zo ook afgelopen vrijdagavond. hij wilde geen eten, zag een liga-koekje liggen, zette de registers open en brulde de hele boel bij elkaar. we geven hem toch maar een koekje (een andere, uit de keuken), neemt een hap, een gooit het weg. meestal landt het danergens opde grond, maar dit koekje landde precies bovenop zijn hoofd! Dat gezicht, waar is mjin koekje nou? wat zit er op mijn hoofd? ik snap erniets van!
 ), en zo ook afgelopen vrijdagavond. hij wilde geen eten, zag een liga-koekje liggen, zette de registers open en brulde de hele boel bij elkaar. we geven hem toch maar een koekje (een andere, uit de keuken), neemt een hap, een gooit het weg. meestal landt het danergens opde grond, maar dit koekje landde precies bovenop zijn hoofd! Dat gezicht, waar is mjin koekje nou? wat zit er op mijn hoofd? ik snap erniets van! 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |