quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:37 schreef chacama het volgende:
en ook de boekjes worden verslonden (soms iets te letterlijk).
De schildpad moet 3 keer, he?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:00 schreef Stiemie het volgende:
Maud goed van je zeg!![]()
Nou Linde heeft nog tot 1 uur vannacht liggen spoken en krijsen. Ze wilde vanmorgen ook bijna niks eten![]()
Heb haar vanmorgen maar wat langer laten liggen, dan maar wat later op mijn werk, dat is niet zo heel erg gelukkig. Bij de opvang was ze weer helemaal blij. Maar geen idee wat ze nou gisteravond/vannacht had. Dat vond ik eigenlijk het moeilijkste![]()
Maffemuts in het vorige speelgoedtopic heb ik hetzelfde gevraagd en veel goede tips gekregen.
Linde heeft met haar eerste verjaardag o.a. gekregen: een plastic theeserviesje, een loop/duwwagentje (groot succes!) een houten xylofoon, een schildpad vormenstoof (ook een succes!), bademmertjes (succes!) , kleertjes, fietsje met duwstang, zandbaksetje met emmertje etc, aankleed-Ernie, boekjes en volgens mij nog veel meerO ja Hopla ook inderdaad. Dat vindt ze nu ook erg leuk
Nee, gewoon geslapen. We zijn echt gezegend met zo'n slaapkopquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:06 schreef Stiemie het volgende:
...
Die schildpad is inderdaad alleen leuk als je er 3 krijgt DaviniaIs Eli dan niet ziek geworden na het overgeven? Het klinkt niet heel fijn zeg maar...
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:01 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Nee, gewoon geslapen. We zijn echt gezegend met zo'n slaapkop
Mirte, niet je mama knijpen hoor! (Eli vond het ook erg fijn/leuk om in mn bikini top te knijpen, of aan de stof te gaan hangen.
Wel leuk idd dat ze wat vrijer wordt.
Dat echt driftige de een willen is hier niet heel erg bekend.
Al begint er wel een temperament te ontwikkelen. dus kwaad worden en een beetje rood aanlopen en zo. maar niet de drama-queen sessies die hier wel eens verteld worden. hij is makkeljik genoeg af te leiden, en ik lach hem alleenmaar uit als hij zo raar doet, of hij wordt gewoon genegeerd.
heb ik echt geen moeite mee. Ontaarde moeder![]()
ben supertrots op mijn allerliefste mannetje, het lopen gaat al zo goed! Vorige week maar 2 stapjes max., nu al echt meters maken![]()
![]()
hebben jullie kindjes trouwens ook eerst een voorkeur gehad voor zijwaarts lopen? tziet er wel grappig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |