abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62616729
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:21 schreef DonHenkie het volgende:

[..]

Leeuwarden
Kut, ook in het Noorden.

Ik zal morgen wel even kijken op het schema.
pi_62617147
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:30 schreef PrinceSL het volgende:
Ik heb een vraag. Ik ben halverwege augustus uit dienst getreden na een aantal jaar zaterdagpostbode geweest te zijn. Destijds is mij verteld dat mijn vakantieuren die ik nog open had staan uitbetaald zouden worden. Uiteraard niet diezelfde maand nog volgens mijn teamcoach, maar allicht de maand erop of anders daarop. Aangezien naar ik begrepen heb gisteren weer het salaris is uitgekeerd maar ik niets ontvangen heb, vraag ik me af of iemand hier ervaring mee heeft en of het normaal is dat het uitkeren van de vakantieuren 3 maanden op zich laat wachten?
Nee, dat is niet normaal. Ik zou toch maar even het HRSSC bellen, ze zitten in Utrecht geloof ik, nummer staat linksboven op je loonstrookje.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:57:31 #28
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_62620036
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 17:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Kut, ook in het Noorden.

Ik zal morgen wel even kijken op het schema.
En welk kantoor zit jij? ( Zit ook in het noorden... )
Nothing is what it seems
pi_62620321
Heb net mijn kledingpakket gehad. Alleen er zit geen jas en regenjas geen muts en geen sjaal in. Vinnik een beetje jammer. Maar ik heb iig een gedeelte.
inu-oniichan : "The dog-eared bro"
pi_62620330
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:57 schreef Viper86 het volgende:

[..]

En welk kantoor zit jij? ( Zit ook in het noorden... )
In Emmen (aan de Weerdingestraat)
pi_62624489
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 17:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Nee, dat is niet normaal. Ik zou toch maar even het HRSSC bellen, ze zitten in Utrecht geloof ik, nummer staat linksboven op je loonstrookje.
Thanks. Ga er achteraan
pi_62635750
Wij hebben volgende week zaterdag HAH voor dat Ministerie-gedoe en aankomende week heel veel HAH (maar ik moet dan toch naar school ).

Dus bereid je er maar op voor.
pi_62638660
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:24 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Hopelijk geldt het niet voor alle buitengebieden van de Pallasweg.
Kleine correctie, is niet morgen maar volgende week zaterdag!
pi_62663297
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:27 schreef lisje het volgende:
Wij hebben zadag HAH van de Jumbo
Hier ook
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_62664913
Vandaag was niks Jeeej!
Noot noot.
pi_62666667
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:33 schreef DonHenkie het volgende:

[..]

Kleine correctie, is niet morgen maar volgende week zaterdag!
Hiero volgende week ook hah van de overheid, volgens mij is ´t landelijk.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_62668417
Was vandaag supersnel klaar!
  Redactie Frontpage zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:51:03 #38
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_62668866
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hiero volgende week ook hah van de overheid, volgens mij is ´t landelijk.
Ik blij dat ik vrij ben!
pi_62672978
Hm ik las net in het vorig topic iets over kleding. Ik heb zelf 2 weken terug een kledinglijst gekregen en heb deze ingevuld voor bijna alle kleren. Hoe zit het eigenlijk met de kosten hiervan? en duurt het langer dan 10 werkdagen?
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:20:59 #40
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_62676494
het kost je niks en als je mazzel hebt heb je binnen 2 maand je kleding
pi_62679516
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:26 schreef xxiessiexx het volgende:
Was vandaag supersnel klaar!
jep...

Hier weinig post, weinig afwezige medewerkers... Alles was lekker op tijd klaar. Ik heb zelfs voor het eerst in maanden weer eens rustig middagpauze gehad.

Volgende twee weken hebben we HAH op zaterdag. Volgende week die overheidszending en de week daarop de kieslijsten voor de waterschapsverkiezingen.

Beetje jammer dat de overheidszendingen volle 100% zijn (dus inclusief de huizen met een sticker op de bus).

[ Bericht 22% gewijzigd door Jordy-B op 26-10-2008 01:08:25 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_62681938
Verplicht 2 weken vrij, had nog enorm veel uren staan.
pi_62682041
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 08:57 schreef Patjakker het volgende:
Verplicht 2 weken vrij, had nog enorm veel uren staan.
Niemand kan je verplichten vrij te nemen, alleen bij een schorsing of zo.
pi_62682279
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 01:02 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

jep...

Hier weinig post, weinig afwezige medewerkers... Alles was lekker op tijd klaar. Ik heb zelfs voor het eerst in maanden weer eens rustig middagpauze gehad.

Volgende twee weken hebben we HAH op zaterdag. Volgende week die overheidszending en de week daarop de kieslijsten voor de waterschapsverkiezingen.

Beetje jammer dat de overheidszendingen volle 100% zijn (dus inclusief de huizen met een sticker op de bus).
HAH is helemaal niet leuk!
Was keilang bezig met die Gamma laatst.
pi_62685422
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:33 schreef lisje het volgende:

Ben zaterdagwerker, maar in praktijk komt dat vooral neer op meestal 2 late diensten in de week en zo her en der een bestelling voorbereiden en wegbrengen, wanneer dat nodig is. De zaterdag werk ik ook, maar ik moet a.s. zaterdag een nieuwe opleiden die mijn wijk gaat overnemen (helaas ).
Dat heb ik ook :\

Vorig jaar liep ik doordeweeks elke dag 1 middagwijk naast school, en zaterdag 3 wijken. Nieuwe teamcoach gekomen, wijk minder op zaterdag en soms heeft ie me doordeweeks niet nodig.

Gister kwam ik voor een wijkje, en kwam dus wel aan mn contracturen.
Ik had met mijn vorige manager afspraken hierover, en die heeft deze zo van tafel geveegd. Erg stijlloos.

Ik heb besloten dat ik ergens anders werk ga zoeken, want zo verdien ik wel erg weinig. Ik werk er met deze kerst 2 jaar. Ik vind het jammer dat TNT op zo'n manier met haar werknemers om gaat en ben daar behoorlijk boos over.
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:58:44 #46
215337 Wekkor
Goedenmorgen!
pi_62685691
Ik heb gesolliciteerd als zaterdagbesteller en zou binnen 5 dagen een telefoontje krijgen om een afspraak te maken voor het sollicitatiegesprek. De 5 dagen zijn inmiddels voorbij.

Morgen zelf even bellen, of betekent dit dat ze (nu) niemand meer nodig hebben?
Gratis 25 Gram Kratom? PM me!
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:47:09 #47
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_62686828
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:47 schreef koene het volgende:
Ik mis even hoe ik dit moet interpreteren...Werkte je bij je vorige teamcoach meer uren dan je contract (en verdiende je dus meer dan volgens contract), of kom je nu niet aan je contracturen toe? Contracturen krijg je sowieso uitbetaald...
pi_62687228
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:47 schreef koene het volgende:

[..]

Dat heb ik ook :\

Vorig jaar liep ik doordeweeks elke dag 1 middagwijk naast school, en zaterdag 3 wijken. Nieuwe teamcoach gekomen, wijk minder op zaterdag en soms heeft ie me doordeweeks niet nodig.

Ik had met mijn vorige manager afspraken hierover, en die heeft deze zo van tafel geveegd. Erg stijlloos.

Ik heb besloten dat ik ergens anders werk ga zoeken, want zo verdien ik wel erg weinig. Ik werk er met deze kerst 2 jaar. Ik vind het jammer dat TNT op zo'n manier met haar werknemers om gaat en ben daar behoorlijk boos over.
Ja, dat is zeker een rotstreek. Is er niet een andere vestiging of DVG waar je wel terecht kunt? Zat plekken waar ze wel om mensen zitten te springen, zeker om mensen die graag iets extra´s doen. Is dat het geval, dan kun je overplaatsing aanvragen.

Mijn tweede advies is een beetje mosterd na de maaltijd, maar misschien nog nuttig voor andere forumleden. De trend is tegenwoordig om (vooral bij zaterdagbestellers) hele kleine contractjes te geven (3 uur per week) en ze vervolgens structureel veel meer in te zetten. Vaak krijgen ze zelfs op zaterdag een eigen dienst die veel groter is dan 3 uur, bijv. 5 of 6 uur. Hou voor een periode van tenminste 3 maanden bij hoeveel je extra werkt. Op grond daarvan en het Burgerlijk Wetboek deel 7 (artikelnummer weet ik niet uit m´n hoofd) kun je een contractvergroting eisen. Dat mogen ze niet weigeren, tenzij ze kunnen aantonen dat het meerwerk van tijdelijke aard is, bijv. bij extra werken met Kerst of in de zomervakantie. Weigeren ze haal dan de vakbond erbij of schakel je rechtsbijstandsverzekering in. Dat is waarschijnlijk niet nodig, na enig sputteren geven ze toch wel toe is mijn ervaring, zeker als ze merken dat je hun bluf doorziet.

Laat je niet piepelen!
pi_62687455
Klopt het dat je voor overuren pas de maand erop krijgt uitbetaald?
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:11:34 #50
93199 lisje
prof. dr. drs. ir. mr. Lisje
pi_62687472
Maar ja, dat is dan ook direct je laatste contract waarschijnlijk, als je dergelijke grappen gaat uithalen.
Ik zou ook een contract van zo'n 15 uren kunnen 'eisen' gebaseerd op de maanden juli, augustus en september, maar mijn huidige contract loopt af in januari en ik denk niet dat ik dan een nieuw contract krijg als ik dingen ga eisen. Ik hou maar gewoon mijn mond en ben blij met alle extra uren.
Ben gelukkig nooit ziek (klopklop), maar mocht ik langdurig de ziektewet in moeten, heb ik gewoon pech met m'n 4 uren contract.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')