bij ons welquote:Op donderdag 27 november 2008 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
Is idd geen reclame zaterdag.
22. 9,32 zaterdagbestellerquote:Op donderdag 27 november 2008 16:36 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik ben iig bezorger en als 22 jarige verdien ik iets van 6 euro per uur ongeveer.
Je kan meer als je wil en ze je nodig hebben. Maar je krijgt een contract voor 4 uur per week (ik althans). Als je extra kan werken, krijg je wel je zaterdagbestellersloonquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:12 schreef Rosalien89 het volgende:
Dan denk ik dat ik maar voor zaterdagbestelller kies...
Kan je dan ook maar 5 uurtjes werken?
Ik kan in prenciepe ook elke vrijdag,, dan heb ik altijd vrij van mijn studie!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je kan meer als je wil en ze je nodig hebben. Maar je krijgt een contract voor 4 uur per week (ik althans). Als je extra kan werken, krijg je wel je zaterdagbestellersloon
dan zal ik wel n foutje hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef DonHenkie het volgende:
[..]
das ook niet eerlijk.. ik verdien slechts 9.25..ben ook 22
Concurrenten kunnen zich toch niet houden aan zo'n postwet. Zie het nog niet gebeuren dat sandd 6 dagen p/w gaat bezorgen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:24 schreef Jordy-B het volgende:
Het is verdorie nog geen tien dagen geleden dat men aankondigde dat op 1 januari de markt open zou gaan en nu komen ze er alweer op terug?
Goed nieuws, voor het bedrijf, natuurlijk. Niet zozeer voor de medewerkers, omdat er, vooruitlopend op de liberalisering, al zo afschuwelijk veel bezuinigd is.
Ik denk wel dat de concurrenten zich wel kunnen opvreten van woede. Zij hebben volgens mij al jaren alles in de startblokken staan.
Dat waren geen officiele aankondigingen, hooguit uitingen van ministers dat ze achter de liberalisering stonden. En die liberalisering gaat er ook komen, maar niet voordat er harde afspraken gemaakt zijn over wanneer werknemers van de "nieuwe postbedrijven" ook echt onder die nieuwe CAO gaan vallen. En er moet een stok achter de deur komen zodat de overheid kan ingrijpen als Sandd en Selektmail hun afspraken niet nakomen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:24 schreef Jordy-B het volgende:
Het is verdorie nog geen tien dagen geleden dat men aankondigde dat op 1 januari de markt open zou gaan en nu komen ze er alweer op terug?
Goed nieuws, voor het bedrijf, natuurlijk. Niet zozeer voor de medewerkers, omdat er, vooruitlopend op de liberalisering, al zo afschuwelijk veel bezuinigd is.
Ik denk wel dat de concurrenten zich wel kunnen opvreten van woede. Zij hebben volgens mij al jaren alles in de startblokken staan.
Sandd en Selektmail gaan ook geen 6 dagen per week bezorgen. Het is vreemd, vind ik, dat er wel plannen voor liberalisering zijn, maar dat er hele grote delen in de Postwet zijn waar alleen TNT zich aan hoeft te houden. Zes dagen per week bezorgen, minstens een x-aantal postkantoren per stad, etc.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:38 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Concurrenten kunnen zich toch niet houden aan zo'n postwet. Zie het nog niet gebeuren dat sandd 6 dagen p/w gaat bezorgen.
Maar goed nieuws voor ons natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |