abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 november 2008 @ 14:35:30 #276
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63565909
Ik zou altijd voor zaterdagbesteller gaan. Je ontvangt dan per uur meer geld, omdat je naast bezorgen ook nog mag sorteren. Postbezorgers mogen dit laatste niet. Het loon zou ik zo niet weten.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_63566895
Het loon van een 19 jarige is iets meer dan 7 euro ongeveer
(Zaterdagbesteller he)
Noot noot.
pi_63568819
Heh, zeker voor zaterdagbesteller gaan, is naar mijn mening makkelijker dan het werk van een postbode en je verdient er veel meer mee.
pi_63569192
Ik ben iig bezorger en als 22 jarige verdien ik iets van 6 euro per uur ongeveer.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_63575874
Ik kreeg ¤4,20 geloof ik toen ik 19 was. Als postbezorger dan.
pi_63577341
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
Is idd geen reclame zaterdag.
bij ons wel
pi_63577879
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:36 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik ben iig bezorger en als 22 jarige verdien ik iets van 6 euro per uur ongeveer.
22. 9,32 zaterdagbesteller
pi_63589829
Dan denk ik dat ik maar voor zaterdagbestelller kies...
Kan je dan ook maar 5 uurtjes werken?
pi_63590749
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:12 schreef Rosalien89 het volgende:
Dan denk ik dat ik maar voor zaterdagbestelller kies...
Kan je dan ook maar 5 uurtjes werken?
Je kan meer als je wil en ze je nodig hebben. Maar je krijgt een contract voor 4 uur per week (ik althans). Als je extra kan werken, krijg je wel je zaterdagbestellersloon
pi_63591282
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:48 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Je kan meer als je wil en ze je nodig hebben. Maar je krijgt een contract voor 4 uur per week (ik althans). Als je extra kan werken, krijg je wel je zaterdagbestellersloon
Ik kan in prenciepe ook elke vrijdag,, dan heb ik altijd vrij van mijn studie!
Het lijkt me wel een leuk baantje!! en het is goed voor de lijn:D
pi_63595515
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:43 schreef Synthesist het volgende:

[..]

22. 9,32 zaterdagbesteller
das ook niet eerlijk.. ik verdien slechts 9.25.. ben ook 22
pi_63596583
dan moet je bij je baas aankloppen, want ik verdien ook 9,32 euro (22)
pi_63597093
Als ik 22 was geweest zou ik ook 9.25 verdienen... Net even gecheckt
Noot noot.
pi_63598729

Is dit niet handig deze heb ik uit de cao zaterdagbestellers..

Ff gegoogled
pi_63598832
Mijn loon klopt iig
Noot noot.
pi_63598905
Mijne ook, ik ben 17 en ik verdien 5,55 per uur o.O
pi_63600213
Goed nieuws voor de TNT, of uitstel van executie?

Liberalisering postmarkt opnieuw uitgesteld.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_63600785
Het is verdorie nog geen tien dagen geleden dat men aankondigde dat op 1 januari de markt open zou gaan en nu komen ze er alweer op terug?

Goed nieuws, voor het bedrijf, natuurlijk. Niet zozeer voor de medewerkers, omdat er, vooruitlopend op de liberalisering, al zo afschuwelijk veel bezuinigd is.

Ik denk wel dat de concurrenten zich wel kunnen opvreten van woede. Zij hebben volgens mij al jaren alles in de startblokken staan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_63601026
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:48 schreef DonHenkie het volgende:

[..]

das ook niet eerlijk.. ik verdien slechts 9.25.. ben ook 22
dan zal ik wel n foutje hebben gemaakt.

weet mn eigen salaris blijkbaar niet eens
pi_63601103
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:24 schreef Jordy-B het volgende:
Het is verdorie nog geen tien dagen geleden dat men aankondigde dat op 1 januari de markt open zou gaan en nu komen ze er alweer op terug?

Goed nieuws, voor het bedrijf, natuurlijk. Niet zozeer voor de medewerkers, omdat er, vooruitlopend op de liberalisering, al zo afschuwelijk veel bezuinigd is.

Ik denk wel dat de concurrenten zich wel kunnen opvreten van woede. Zij hebben volgens mij al jaren alles in de startblokken staan.
Concurrenten kunnen zich toch niet houden aan zo'n postwet. Zie het nog niet gebeuren dat sandd 6 dagen p/w gaat bezorgen.

Maar goed nieuws voor ons natuurlijk
pi_63601670
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:24 schreef Jordy-B het volgende:

Dat waren geen officiele aankondigingen, hooguit uitingen van ministers dat ze achter de liberalisering stonden. En die liberalisering gaat er ook komen, maar niet voordat er harde afspraken gemaakt zijn over wanneer werknemers van de "nieuwe postbedrijven" ook echt onder die nieuwe CAO gaan vallen. En er moet een stok achter de deur komen zodat de overheid kan ingrijpen als Sandd en Selektmail hun afspraken niet nakomen.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_63601915
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:38 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Concurrenten kunnen zich toch niet houden aan zo'n postwet. Zie het nog niet gebeuren dat sandd 6 dagen p/w gaat bezorgen.

Maar goed nieuws voor ons natuurlijk
Sandd en Selektmail gaan ook geen 6 dagen per week bezorgen. Het is vreemd, vind ik, dat er wel plannen voor liberalisering zijn, maar dat er hele grote delen in de Postwet zijn waar alleen TNT zich aan hoeft te houden. Zes dagen per week bezorgen, minstens een x-aantal postkantoren per stad, etc.

Maar de toekomst zal er eerder zo uit zien (zo denkt althans Harry Koorstra, van de Raad van Bestuur van TNT) dat wij ook nog maar 3x per week gaan bezorgen, bijv. dinsdag, donderdag en zaterdag.

Dus uiteindelijk zal het wel net zo gaan als met marktwerking in andere voorheen overheidssectoren: de beloofde kwaliteitsverbetering blijft uit, de prijsdaling valt tegen, en de medewerkers trekken aan het kortste eind. Dhr Koorstra schreef al in de "Omslag" dat de Nederlandse burger wat hem betrof kon kiezen tussen (a) nog maar 3x per week post ipv 6, of (b) een fikse prijsverhoging. En hoe moet het met spoedeisende post als er nog maar 3x per week wordt bezorgd? Of gaan we in de nabije toekomst geen rouwkaarten meer sturen, maar mails of sms-jes. Sms "pijp uit" naar.........
pi_63602405
Van de week bij TNT gesolliciteerd voor de functie chauffeur. Zal wel niks worden omdat volgens mij best veel mensen chauffeur willen worden.
  FOK!Fotograaf vrijdag 28 november 2008 @ 22:10:52 #299
73911 ultra_ivo
pi_63607695
Kwaliteit komt al lang van de onderste rangen en niet van de leiding. Helaas.
pi_63619819
Best veel post vandaag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')