Dat lijkt me wel mooi werk..quote:Op maandag 9 februari 2009 23:43 schreef Freeflyer het volgende:
Tsja... hoe laat dat zich omschrijven
Ik adviseer vermogende particulieren en ondernemers hoe zij belasting kunnen ontwijken.
tax planning dekt de lading niet helemaal.
Daarnaast doe ik freelance veel andere opdrachten van crisismanagement tot evenementorganisatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de compu staat naast de box vandaar de toch wel veel posts nu en dan.
beursbabyspam kon ik even niet laten! zo kijkt ze als ik vertel over de economie
Achter spoiler gezet: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-inbreuk-op-privacy/
[ Bericht 20% gewijzigd door Bolkesteijn op 05-11-2011 02:02:34 ]Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Ze vragen toch minimaal een cum laude master tegenwoordig?quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:25 schreef richbitch het volgende:
niemand die hier bij een trading firm werkt? volgens mij is het daar moeilijk binnen komen of niet?
helaas..
Wel goed dat je vastgoedzeepbel al hebt terug laten keren naar de maatschappij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:31 schreef Whuzz het volgende:
Ik ben maatschappelijk werker. Ik begeleid in het dagelijks leven Xeno, Remco, Hannoying en Asfyxia. Ik post op FoK om zo de progressie (of gebrek daar aan) van hun internetverslaving te monitoren en te rapporteren of ze al klaar zijn voor een terugkeer in de maatschappij.
Mag ik lid worden van de clubquote:Op woensdag 2 november 2011 22:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Iets met het internet![]()
En als hobby ben ik een beleggingsclub aan het oprichten![]()
Zo dan ! is dat niet een uitstervend beroep?quote:
Hoi,quote:
Valt wel mee, zo gek moeilijk is het ook weer niet. Als een goeie consultant job kunt krijgen, lukt broker ook wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:04 schreef Verwerker het volgende:
binnenkort consultant, maar het lijkt me tof om als broker te werken, alhoewel je daar zeker cum laude 3 masters gehaald voor moet hebben denk ik
Bij optiver bijvoorbeeld vragen ze enkel masters, en dan ook direct mensen die van het vwo komen.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:45 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Valt wel mee, zo gek moeilijk is het ook weer niet. Als een goeie consultant job kunt krijgen, lukt broker ook wel.
Echt een beroep vind ik het niet eigenlijk hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 23:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zo dan ! is dat niet een uitstervend beroep?
* Of juist opkomend door de bezuinigingen mbt kinderopvang ?
** Of is het een bewuste keuze ? dat je er zeker van wilt zijn dat je kinderen een degelijke basis meekrijgen. (wat je dus niet kan verwachten van de reguliere kinderopvang)..
*** Of hou je zo van je kinderen dat je zoveel mogelijk met ze samen wil zijn en verder nog manlief geheel ontlasten zodat hij zich volledig kan wijden aan het verdienen van het gehele familie inkomen met evt. een werkweek van tussen de 60 en 70 uur.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zo dan ! is dat niet een uitstervend beroep?
* Of juist opkomend door de bezuinigingen mbt kinderopvang ?
** Of is het een bewuste keuze ? dat je er zeker van wilt zijn dat je kinderen een degelijke basis meekrijgen. (wat je dus niet kan verwachten van de reguliere kinderopvang)..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |