abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103904012
binnenkort consultant, maar het lijkt me tof om als broker te werken, alhoewel je daar zeker cum laude 3 masters gehaald voor moet hebben denk ik ;(
pi_103905210
-nee-

[ Bericht 99% gewijzigd door Bolkesteijn op 05-11-2011 02:00:53 ]
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_103906116
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:04 schreef Verwerker het volgende:
binnenkort consultant, maar het lijkt me tof om als broker te werken, alhoewel je daar zeker cum laude 3 masters gehaald voor moet hebben denk ik ;(
Valt wel mee, zo gek moeilijk is het ook weer niet. Als een goeie consultant job kunt krijgen, lukt broker ook wel.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_103907509
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:45 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Valt wel mee, zo gek moeilijk is het ook weer niet. Als een goeie consultant job kunt krijgen, lukt broker ook wel.
Bij optiver bijvoorbeeld vragen ze enkel masters, en dan ook direct mensen die van het vwo komen.

Ik weet niet hoe het bij anderen zit, je werkt dan wel bij een broker maar het daadwerkelijk handelen doe je niet...
pi_103913021
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Zo dan ! is dat niet een uitstervend beroep?

* Of juist opkomend door de bezuinigingen mbt kinderopvang ?
** Of is het een bewuste keuze ? dat je er zeker van wilt zijn dat je kinderen een degelijke basis meekrijgen. (wat je dus niet kan verwachten van de reguliere kinderopvang)..
Echt een beroep vind ik het niet eigenlijk hoor ;) Het is vooral tijdelijk, vanwege toen kleine niet-schoolgaande kinderen (en sinds kort een baby). In ons geval is het praktischer en goedkoper.
Met de huidige ontwikkelingen lijkt het overigens geen uitstervend beroep meer te zijn.
pi_103914306
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Zo dan ! is dat niet een uitstervend beroep?

* Of juist opkomend door de bezuinigingen mbt kinderopvang ?
** Of is het een bewuste keuze ? dat je er zeker van wilt zijn dat je kinderen een degelijke basis meekrijgen. (wat je dus niet kan verwachten van de reguliere kinderopvang)..
*** Of hou je zo van je kinderen dat je zoveel mogelijk met ze samen wil zijn en verder nog manlief geheel ontlasten zodat hij zich volledig kan wijden aan het verdienen van het gehele familie inkomen met evt. een werkweek van tussen de 60 en 70 uur.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_103914415
Ja,dat ja :D
pi_103914829
Uitstekend, zouden meer partners moeten doen.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')