Heb je van een opleiding genoten maar ontbreekt het bij je aan ambitie?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:09 schreef vaarsuvius het volgende:
poker speler (heb wel gestudeerd , maar ben een lamzak, geen ambitie, na veel laag betaalde baantjes kwam ik erachter dat ik met poker 2 keer zoveel verdien)
Ik ben een natural blowup met poker (hoewel dat minder wordt). Maar ik heb wel waardering voor je carrière move.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:09 schreef vaarsuvius het volgende:
poker speler (heb wel gestudeerd , maar ben een lamzak, geen ambitie, na veel laag betaalde baantjes kwam ik erachter dat ik met poker 2 keer zoveel verdien)
Moet ie eerst nog wel af van het idee dat je na een verloren all-in gewoon weer een volgend potje kan gaan spelenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:16 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Heb je van een opleiding genoten maar ontbreekt het bij je aan ambitie?
Hou je van uitdagingen en durf je risico's te nemen?
Dan ben jij diegene die we zoeken! Als handelaar op de beursvloer! Meld je nu aan of klik op www.aex.nl. Wie weet is dit wel de kans waar je je hele leven op hebt zitten wachten.
lekkere risicospreidingquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:26 schreef Robsterr het volgende:
Asset manager bij een fonds wat voor 80% uit Fortis bestond
Het zijn leuke tijden.
Je hebt pochen en je hebt vertellen wat voor naamplaatje je op je loonstrookje hebt staan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:37 schreef Hardrebel het volgende:
ik ben IT engineer, grappig om te zien dat alleen de mensen met een hoge functie pochen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:33 schreef Xtreem het volgende:
Hoogleraar quantitative risk management
Mag ik vragen hoe je bent binnen gekomen? Ik wil binnen een paar maanden de stap gaan wagen, ben nu al aan het applyen. Je hebt ook een CFA gedaan neem ik aan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:53 schreef shilizous_88 het volgende:
Senior Financial Analyst werkend by een grote internationale bank in London (City).
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ok, ik beken...![]()
Ik ben slechts student financieel management (wat ook gewoon in m'n profiel staat, dus ik had niet verwacht dat iemand hier serieus op zou reageren)
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:31 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
lekkere risicospreiding![]()
je groteposten rapportage aan de DNB zal er erg interessant uitgezien hebben
Ik heb gemakkelijk gezegt veel geluk gehad.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:05 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je bent binnen gekomen? Ik wil binnen een paar maanden de stap gaan wagen, ben nu al aan het applyen. Je hebt ook een CFA gedaan neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |