Is dat niet een contradiction in terminis?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:17 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik ben full-time neger. Het is best hard werk eigenlijk. Daarom zit ik er aan te denken om mezelf om te gaan scholen.
Boeiend, bijna weekendquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:23 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben op het moment werkloos. (echt waar)
Geinige combi. Toevallig iemand in mijn werk omgeving die een al een paar jaar een IT bedrijf runt, en dankzij z'n economische kennis gaat hij er aardig op vooruit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:06 schreef soylent het volgende:
Ik studeer sinds kort weer.. ECONOMICS ..and Informatics![]()
en voor de boterham run en investeer ik in IT-bedrijven.
Ben meer geinteresseerd in de macroeconomische, public policy en accounting/risicomanagement kant van deze hele crisis dan het gedoe met beurzen en effecten.
Ook werkzaam in het bedrijfsleven? Denk dat je daar wel even wat lezingen kan geven.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:33 schreef Xtreem het volgende:
Hoogleraar quantitative risk management
Even offtopic, hebben ze een soort careerservice bij de Uni? Ik wil graag in London werken, en onze careerservice heeft niet zoveel te bieden in London.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:50 schreef sitting_elfling het volgende:
student in london, economics. Studeer midden in het financiele hart. Bij ons op de uni ook mensen die bij de beurs werken, of gewerkt hebben, de engelse uiteraard.
Schrijf bedrijven zelf op de juiste manier aan, dat vinden ze relaxeder. Zeker als het mm of boutiques zijn. Bulge brackets zijn gewoon vreemd en zou ik links laten liggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:56 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Even offtopic, hebben ze een soort careerservice bij de Uni? Ik wil graag in London werken, en onze careerservice heeft niet zoveel te bieden in London.
Onze universiteit bied wel degelijk een carreer service aan. Dat doen de meeste hier, een van de voordelen hier is dus ook dat er een soort van werving gaande voor de grote financiele instellingen. Voor de rest heb je dus gewoon een afdeling waar je naar toe gaat, die carriere service ofzo heet. Helpen met het zoeken van een baan, stage, etc.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:56 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Even offtopic, hebben ze een soort careerservice bij de Uni? Ik wil graag in London werken, en onze careerservice heeft niet zoveel te bieden in London.
Ja dat hebben wij bij de RSM dus ook, heel erg groot en de grote corporates staan in de rij. Probleem is echter dat ze vaak alleen mensen zoeken in NL en niet in het buitenland...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Onze universiteit bied wel degelijk een carreer service aan. Dat doen de meeste hier, een van de voordelen hier is dus ook dat er een soort van werving gaande voor de grote financiele instellingen. Voor de rest heb je dus gewoon een afdeling waar je naar toe gaat, die carriere service ofzo heet. Helpen met het zoeken van een baan, stage, etc.
Ik weet niet of ze me bij een boutique wel zien zitten, heb nog geen ervaring, alleen mijn bul. Bij een grote partij heb je toch vaak een gedegen trainingstraject. (plus sponsorship CFA e.d.)quote:Schrijf bedrijven zelf op de juiste manier aan, dat vinden ze relaxter. Zeker als het mm of boutiques zijn. Bulge brackets zijn gewoon vreemd en zou ik links laten liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |