Ik heb lycheetheequote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:47 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb net een lekker glas Maaza Lycheesap op
Was lekker!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Het stoofpotje van gisteren is wéér een dag uitgesteld maar staat nu daadwerkelijk te pruttelen.![]()
Ik heb alleen een klein probleempje maar misschien kan iemand hier me helpen? Couscous
Gisteren was het een mosterd-preisoepje met in reepjes gesneden en gebakken gerookte ham.
Zonder noodles want ik had niet zoveel honger maar hij was erg lekker.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Vanmiddag een helder paddestoelensoepje met shiitake, kastanjechampignon en portabello, wat taugé en noodles.
Nee nooit gehad. Maar ik zou de knoflook uit de gremolata halen en gewoon meefruiten in de soep. Misschien dat jij er wel van houdt maar rauwe knoflook in de gremolata vind ik veel te sterk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Heeft iemand hier al eens auberginesoep gehad?
Ik zit hier over te twijfelen maar ik weet het niet...
ik wil graag reserveren voor vanavond, half 8quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:05 schreef mascara-klodder het volgende:
voor vanaaf staat er op het menu:
-auberginepurree met yoghurt en knoflook
-couscoussalade
-courgettekoekjes met feta
-gegrilde pompoen
-kikkererwtensoep met linzen
-lamsstoofschotel
-turks brood
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:17 schreef DarkElf het volgende:
vanavond eens Boeuf Bourginion in elkaar draaien voor morgen...
voor mezelf maak ik vanavond denk ik vis..
ik kom bij jou eten! Ben gek op turksquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:05 schreef mascara-klodder het volgende:
voor vanaaf staat er op het menu:
-auberginepurree met yoghurt en knoflook
-couscoussalade
-courgettekoekjes met feta
-gegrilde pompoen
-kikkererwtensoep met linzen
-lamsstoofschotel
-turks brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |