"stuk gezonder" surequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
mager dan, jezus, let anders even op elk woord dat ik tikhun
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaa, de weegschaal was vandaag erg lief!Ein-de-lijk... Maar dat mag ook wel aangezien ik me nu ook echt heel braaf heb gedragen de afgelopen dagen.
Als je zelfs al geen komkommer mag snacken van jezelf, ben je dan niet iets te fanatiek? Ik ben zelf wel een voorstander van het inbouwen van (slanke&gezonde) snacks, ook als je lijnt. Gewoon, om er een 'normaal' eetpatroon van te maken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:29 schreef ymme het volgende:
Naja dat ene toastje over de hele dag, doet 'm niet.
Maar zou je iets meer willen snacken, dan is inderdaad komkommer een super lekker idee. Maar he, ik ga 's avonds helemaal niet snoepen/snacken en dergelijke
Komkommer met een plakje zalm en wat bieslook is wel een snackquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:02 schreef kwakveense het volgende:
ik vind komkommer geen snack. waarom zo je tussendoor geen rauwe groente eten
haha ik ben kennelijk niet de enige die af en toe even "moet" bakkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:17 schreef freecell het volgende:
Mijn bakdrang omgezet in een heerlijk zelfgebakken rogge-vloerbrood
En hij is vullend, dus 2 redelijk dunne plakjes voor de lunch en nu stampvol
Brood vind ik ook leuk om te bakken! Is wat verantwoorder dan cupcakesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:17 schreef freecell het volgende:
Mijn bakdrang omgezet in een heerlijk zelfgebakken rogge-vloerbrood
En hij is vullend, dus 2 redelijk dunne plakjes voor de lunch en nu stampvol
Noteer er even bij: fudge echt heel fijn hakken, anders zakt het naar de bodemquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:02 schreef kwakveense het volgende:
ah! gevonden en in mn receptenschriftje geschreven!
Was pakjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb nog volkoren roggemeel thuis, dusseh: recept?
Freecell!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Was pakje
Hoefde alleen nog gist en water bij
* freecell haat pakjes eigenlijk![]()
maar ik had nog nooit brood gebakken, dus eerst even zo een test. Ht volgende brood maak ik echt zelf-zelf
De recepten zijn simpel (ervan uitgaande dat je gist uit een zakje gebruikt): zakje gist met 500 gram tarwebloem of volkorenmeel. Voor roggemeel zou ik er geen eed op durven doen, dat bevat volgens mij minder gluten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:02 schreef freecell het volgende:
Ik heb geen goed 'brood from scratch' recept.
Dus als jij er nog één hebt?
Foto!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:36 schreef teigan het volgende:
Ik ben vanmiddag naar de kapper geweest,en het is kort... Ik moet er heel erg aan wennen... Wie weet scheelt het ook nog wel een ons op de weegschaal morgen...
hihi dankjequote:
Dat scheelt idd al fors in de calorieen. Ik zou het vel wel mee laten roosteren in de oven, maar niet opeten. Dan heb je wel mals kippenvlees, maar niet de volle mep calorieen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon lekker in de oven, 45 minuutjes op 175 graden
Wie slank wil zijn, moet pijn lijdenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
maar het vel is altijd het lekkerste, vooral met kruiden erop![]()
![]()
dan eet ik er maar wat minder van, maar dan wel mét vel
hier weinig pijn hoor tot nu toequote:Op maandag 27 oktober 2008 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wie slank wil zijn, moet pijn lijden
Ik ben niet zo'n vel-addict, dus ik zou het zonder eten. Maar anders is minder eten idd de beste optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |