Hoe gaat het eigenlijk met jou? Nog steeds op gewicht?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het knopje nog steeds niet echt gevonden dus?
Met het risico enorm betweterig te klinken: waarom zou je in hemelsnaam je chips per zak moeten eten???quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:34 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat is nog steeds ongeveer een avondmaaltijd... de 70% minder vet suggereert dat t een low-calorie snack is, en dat is t gewoon niet, jusit bij light producten loont het om etiketten te lezen.
dan kan kzk nog beter een zak kroepoek (cassave of gewoon) nemen: per zak 330 kcal
quote:
Gaat goed! Werk is druk, maar leuk (heb jij inmiddels een andere baan?), afvallen gaat niet zoals ik zou willen wegens hardnekkige knieblessure, maar het gaat wel langzaam&gestaag omlaagquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe is het ermee? Leuk je hier weer eens te zien.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gaat goed! Werk is druk, maar leuk (heb jij inmiddels een andere baan?), afvallen gaat niet zoals ik zou willen wegens hardnekkige knieblessure, maar het gaat wel langzaam&gestaag omlaag
En België is echt vreselijk voor de lijn
Ja al 1,5 jaar nuquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jou? Nog steeds op gewicht?
Gezien de kredietcrisis en het feit dat ik nu een jaarcontract ipv een vastcontract heb en ik een opleiding volg (2 avonden in de week)... hebben we het even op een laag pitje gezet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
Wat tof dat je wat meer voldoening uit je werk kunt halenZijn jullie nog op huizenjacht?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
Even tussendoor hoor.Niet om het gesprek te onderbreken, maar ik moet het even ergens kwijt.
IK HEB HONGER!!!
Zo... en ik 'moet' van mezelf nog 20 minuten wachten tot de lunch, anders val ik vanmiddag weer om.
We hebben de muren witgeschilderd met een dikke structuurverf. Is al een hele verbetering.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je de muren nog afbikken, Levi?
BE: echt HONGER is a-relaxed... Kun je je eten niet wat meer spreiden over de dag?
Osseworst.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Jup, nu lekker aan de lunch idd CF!
Nog even mijn lijstje voor vandaag trouwens:
T: appel
O: brinta
T: 2 kiwi's
L: 1 mandarijntje, 2 boterhammen met osseworst en klein beetje linera
T: 1 mandarijntje en ??
D: moet ik nog bedenken, maar wel iets gezonds. Normaal is dit onze snelle hap-dag, maar dat wil ik nu niet.
mag ik zo vrij zijn om het recept dat ik gebruik te geven? Ik heb 't gehad van Mr. CF een tijdje geleden, en sindskort is het hier favorietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat je het stempeltje hebt gekregen Jojo!Sport-ze! Ook al is het rustigaan.
Mss idd wat meer brinta zou nog wel kunnen 's ochtends.
CF, Fajita's is een goed idee!
Behalve dan... dat ik dat met een zakje doe, en dat mag van jou toch niet?
Runderreepjes, ui, paprika en de tortilla's red ik wel, maar dat zakje kruiden... is dat culisnob verantwoord?![]()
En zo niet, hoe doe jij dat dan?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mag ik zo vrij zijn om het recept dat ik gebruik te geven? Ik heb 't gehad van Mr. CF een tijdje geleden, en sindskort is het hier favoriet
Kip in reepjes snijden
Gele paprika in repen snijden
Rode paprika in repen snijden
Rode ui in grove stukken snijden
marinade maken van:
wat zonnebloem-olie, limoen of citroensap, chilivlokken/poeder, oregano en wat zwarte peper.
Dit over het nog rauwe groente/kipmengsel gooien en even laten marineren. Vervolgens dit in de grillpan opbakken en serveren met fajita's, ijsbergsla, zure room en eventueel (wat wij altijd doen) wat chilisaus
Ah, kwartje valt. Was in Mexico enorm teleurgesteld in de Fajitas die ik daar kreeg, zat helemaal geen tortilla bij.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo! Je vergeet de limoenrasp
Mijn mister maakt ze idd zo. Eigenlijk, bedenk ik nu, zou je de olie pas na het marineren moeten toevoegen. Het voegt namelijk niet toe aan de smaak, is enkel om grillen te vergemakkelijken..
BE, in een gloeiend-hete grillpan bakken is het lekkerst (krijg je zo'n lekker grillsmaakje) maar in een hete koekenpan kan ook.
En, je serveert ze in wraps, niet in fajitas. MBFajita betekent gebakken op de hete plaat
Kijk even in het slanktopic: recept voor fudge-cupcakesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:49 schreef freecell het volgende:
Hoe heten die dingetjes dan BE?
Ik heb gisteren zelf gevulde speculaas gemaakt, helemaal te geniaal. Gelukkig had ik hulptroepen om het op te helpen eten, maar dan nog gisteren zelf iets te veel gehad
Dat spul is half-warm onweerstaanbaar
Ik heb de laatste tijd steeds zin in bakken, maar het is zo ongezond, dus nu heb ik maar eens opgezoch hoe je zelf vloerbrood maakt zonder bakmachine![]()
Projectje voor morgen
Nooooooooquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kijk even in het slanktopic: recept voor fudge-cupcakes
Oh ja, dat is ook zo funestquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ze heten runners freecell.![]()
![]()
En al die bakdingen zijn idd niet goed. Ik ben helemaal weg van de dingen die in het taarten topic in CUL staan, maar ik durf er niet aan te beginnen. Ik zou er zelf veel te veel van eten.![]()
ik had t ten eerste niet over mezelfquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met het risico enorm betweterig te klinken: waarom zou je in hemelsnaam je chips per zak moeten eten???Een portie van 40-50 gram is toch meer dan genoeg voor voor de TV in het weekend? Dan heb je je knabbel-behoefte wel gestild, en heb je 'maar' 200 kcal te pakken. Van een hele zak ga je je toch maar rot en opgeblazen voelen.
Olie is niet ongezond, hun. Enkel calorierijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje heeft ze vandaag compleet zonder olie gemaakt, en dat was ook erg lekker![]()
stuk gezonder ook
Zijn net op
twee limoenen uitgeknepen, oregano, chili en zwarte peper en rasp erbij en dit als marinade gebruikt, pan goed verhit enlekkere grilsmaak idd
zo blijf ik ze voortaan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |