abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62598505
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:46 schreef drumstickNL het volgende:

Zelf om je grapje lachen, omdat niemand anders het gaat doen? Wat een niveau. Echt.
pi_62598661
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:57 schreef mirved het volgende:
Het is toch prachtig als je weer zo'n klapmongool zo ver krijgt dat hij hele tirades gaat houden en zichzelf nog verder voor lul zet.
Dat is precies de reden waarvoor ik hier zit.
pi_62598768
TS ze kop zit onder de acne!
pi_62598819
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:00 schreef DurumDoner het volgende:

[..]

Dat is precies de reden waarvoor ik hier zit.
Tuurlijk joh, je werd net even met de neus op de feiten gedrukt door Beauregard, toen hij je er op wees dat je om je eigen grapje lachte omdat niemand anders dat deed. En nu doe je net alsof je hier zit met een bepaalde achterliggende bedoeling. Nee jongen, je draaikont heen en weer om je incompetentie te maskeren, maar de slimme mensen hebben je door.
pi_62598895
TS, wat een zemmel ben jij.
pi_62598919
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:03 schreef DurumDoner het volgende:
TS ze kop zit onder de acne!
Als je de aandacht wilt trekken van Beauregard, dan raad ik je aan fatsoenlijk Nederlands te schrijven. Dit is het reageren voor een intellectueel niet waard.
pi_62599034
tvp
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_62599091
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:07 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Als je de aandacht wilt trekken van Beauregard, dan raad ik je aan fatsoenlijk Nederlands te schrijven. Dit is het reageren voor een intellectueel niet waard.
Valt niet op dat je Beauregard z'n ballen likt hoor
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_62599108
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:07 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

. Zemmel is een woord dat vaak wordt gebruikt door Youssouf en Kamal, die Beauregard ook als inspiratiebron heeft gebruikt in z'n OP.
pi_62599117
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:10 schreef zquing het volgende:
tvp
Het zijn wel altijd dezelfden die hun snuit in dit soort topics laten zien.
pi_62599131
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:04 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, je werd net even met de neus op de feiten gedrukt door Beauregard, toen hij je er op wees dat je om je eigen grapje lachte omdat niemand anders dat deed. En nu doe je net alsof je hier zit met een bepaalde achterliggende bedoeling. Nee jongen, je draaikont heen en weer om je incompetentie te maskeren, maar de slimme mensen hebben je door.

Net of TS op mij reageerde, enorme kankerbezem, jij heb zeker nog nooit aan een vrouw gezeten ofzo? Ga wow spelen kankernerdje!

pi_62599155
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:11 schreef Sackboy het volgende:

[..]

pi_62599178
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:12 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het zijn wel altijd dezelfden die hun snuit in dit soort topics laten zien.
Je moet toch wat tijdens 't studeren
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_62599189
quote:

[..]

Daar heeft het niets mee te maken, als je behoort tot OSM dan neem je de honneurs waar als het gepeupel terecht gewezen moet worden en de eerstaangewezene verhinderd is of de prioriteiten even anders heeft gesteld.
pi_62599258
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:14 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Daar heeft het niets mee te maken, als je behoort tot OSM dan neem je de honneurs waar als het gepeupel terecht gewezen moet worden en de eerstaangewezene verhinderd is of de prioriteiten even anders heeft gesteld.
OSM?
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_62599278
quote:

[..]

Ik begrijp dat een nitwit het als zodanig interpreteert. Maar in werkelijkheid kom ik gewoon op voor de intellectueel die hier weer eens door het rapaille door het slijk wordt gehaald. Althans, dat denkt het rapaille want in werkelijkheid haalt het rapaille zichzelf door het slijk.
pi_62599317
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:14 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Leg mij maar even uit waarom ik terecht gewezen moest worden dan.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:19:04 #143
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_62599328
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:14 schreef zquing het volgende:

[..]

Je moet toch wat tijdens 't studeren
Dat dus.
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_62599339
Toch nog een pareltje geworden dit
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62599360
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:12 schreef Larry-Laffer het volgende:

[..]

. Zemmel is een woord dat vaak wordt gebruikt door Youssouf en Kamal, die Beauregard ook als inspiratiebron heeft gebruikt in z'n OP.
En maar denken dat je mij nu in de tang hebt, is het niet? Nee, Larry-Laffer, het feit dat je er volstrekt naast zit met je aanname dat het mij ging om het woord 'zemmel', laat zien dat jij zelf ook wel een cursusje Nederlands voor twijfelachtigen kunt gebruiken.
pi_62599366
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:16 schreef Sackboy het volgende:

[..]

OSM?
Dat bedoel ik.
pi_62599393
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:17 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik begrijp dat een nitwit het als zodanig interpreteert. Maar in werkelijkheid kom ik gewoon op voor de intellectueel die hier weer eens door het rapaille door het slijk wordt gehaald. Althans, dat denkt het rapaille want in werkelijkheid haalt het rapaille zichzelf door het slijk.
Even serieus, op internet kan ik me nog voorstellen dat je zo interessant mogelijk probeert over te komen. Maar werkelijk, ik mag toch HOPEN dat jij in het echt niet zulke taal aanslaat tegen mensen he (tenzij het je baas is die je aan het kontlikken bent voor promotie)

Verder vind ik je een aanwinst voor dit forum
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62599449
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:18 schreef Larry-Laffer het volgende:

[..]

Leg mij maar even uit waarom ik terecht gewezen moest worden dan.
Het grauw dient zijn plaats te kennen.
pi_62599477
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:20 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

En maar denken dat je mij nu in de tang hebt, is het niet? Nee, Larry-Laffer, het feit dat je er volstrekt naast zit met je aanname dat het mij ging om het woord 'zemmel', laat zien dat jij zelf ook wel een cursusje Nederlands voor twijfelachtigen kunt gebruiken.
Goh, wat denk je, even snel mijn 1e post editten zodat het net lijkt alsof ik niet Larry-Laffer maar iemand anders bedoelde?
pi_62599512
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:21 schreef afcajos het volgende:

[..]

Even serieus, op internet kan ik me nog voorstellen dat je zo interessant mogelijk probeert over te komen. Maar werkelijk, ik mag toch HOPEN dat jij in het echt niet zulke taal aanslaat tegen mensen he (tenzij het je baas is die je aan het kontlikken bent voor promotie)
Natuurlijk sla ik zulke taal aan in het echt. Taalgebruik kies je doorgaans niet, maar heb je voor jezelf gevormd en pas je op een natuurlijke manier toe.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:21 schreef afcajos het volgende:
Verder vind ik je een aanwinst voor dit forum
Dank u en dat is insgelijks .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')