Dat is precies de reden waarvoor ik hier zit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:57 schreef mirved het volgende:
Het is toch prachtig als je weer zo'n klapmongool zo ver krijgt dat hij hele tirades gaat houden en zichzelf nog verder voor lul zet.
Tuurlijk joh, je werd net even met de neus op de feiten gedrukt door Beauregard, toen hij je er op wees dat je om je eigen grapje lachte omdat niemand anders dat deed. En nu doe je net alsof je hier zit met een bepaalde achterliggende bedoeling. Nee jongen, je draaikont heen en weer om je incompetentie te maskeren, maar de slimme mensen hebben je door.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:00 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarvoor ik hier zit.
Als je de aandacht wilt trekken van Beauregard, dan raad ik je aan fatsoenlijk Nederlands te schrijven. Dit is het reageren voor een intellectueel niet waard.quote:
Valt niet op dat je Beauregard z'n ballen likt hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:07 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Als je de aandacht wilt trekken van Beauregard, dan raad ik je aan fatsoenlijk Nederlands te schrijven. Dit is het reageren voor een intellectueel niet waard.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:07 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Als je de aandacht wilt trekken van Beauregard, dan raad ik je aan fatsoenlijk Nederlands te schrijven. Dit is het reageren voor een intellectueel niet waard.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:04 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, je werd net even met de neus op de feiten gedrukt door Beauregard, toen hij je er op wees dat je om je eigen grapje lachte omdat niemand anders dat deed. En nu doe je net alsof je hier zit met een bepaalde achterliggende bedoeling. Nee jongen, je draaikont heen en weer om je incompetentie te maskeren, maar de slimme mensen hebben je door.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Valt niet op dat je Beauregard z'n ballen likt hoor
Je moet toch wat tijdens 't studerenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het zijn wel altijd dezelfden die hun snuit in dit soort topics laten zien.
Daar heeft het niets mee te maken, als je behoort tot OSM dan neem je de honneurs waar als het gepeupel terecht gewezen moet worden en de eerstaangewezene verhinderd is of de prioriteiten even anders heeft gesteld.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
OSM?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken, als je behoort tot OSM dan neem je de honneurs waar als het gepeupel terecht gewezen moet worden en de eerstaangewezene verhinderd is of de prioriteiten even anders heeft gesteld.
Ik begrijp dat een nitwit het als zodanig interpreteert. Maar in werkelijkheid kom ik gewoon op voor de intellectueel die hier weer eens door het rapaille door het slijk wordt gehaald. Althans, dat denkt het rapaille want in werkelijkheid haalt het rapaille zichzelf door het slijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Leg mij maar even uit waarom ik terecht gewezen moest worden dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken, als je behoort tot OSM dan neem je de honneurs waar als het gepeupel terecht gewezen moet worden en de eerstaangewezene verhinderd is of de prioriteiten even anders heeft gesteld.
Dat dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:14 schreef zquing het volgende:
[..]
Je moet toch wat tijdens 't studeren
En maar denken dat je mij nu in de tang hebt, is het niet? Nee, Larry-Laffer, het feit dat je er volstrekt naast zit met je aanname dat het mij ging om het woord 'zemmel', laat zien dat jij zelf ook wel een cursusje Nederlands voor twijfelachtigen kunt gebruiken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:12 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]. Zemmel is een woord dat vaak wordt gebruikt door Youssouf en Kamal, die Beauregard ook als inspiratiebron heeft gebruikt in z'n OP.
Even serieus, op internet kan ik me nog voorstellen dat je zo interessant mogelijk probeert over te komen. Maar werkelijk, ik mag toch HOPEN dat jij in het echt niet zulke taal aanslaat tegen mensen hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:17 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat een nitwit het als zodanig interpreteert. Maar in werkelijkheid kom ik gewoon op voor de intellectueel die hier weer eens door het rapaille door het slijk wordt gehaald. Althans, dat denkt het rapaille want in werkelijkheid haalt het rapaille zichzelf door het slijk.
Het grauw dient zijn plaats te kennen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:18 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Leg mij maar even uit waarom ik terecht gewezen moest worden dan.
Goh, wat denk je, even snel mijn 1e post editten zodat het net lijkt alsof ik niet Larry-Laffer maar iemand anders bedoelde?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:20 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
En maar denken dat je mij nu in de tang hebt, is het niet? Nee, Larry-Laffer, het feit dat je er volstrekt naast zit met je aanname dat het mij ging om het woord 'zemmel', laat zien dat jij zelf ook wel een cursusje Nederlands voor twijfelachtigen kunt gebruiken.
Natuurlijk sla ik zulke taal aan in het echt. Taalgebruik kies je doorgaans niet, maar heb je voor jezelf gevormd en pas je op een natuurlijke manier toe.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Even serieus, op internet kan ik me nog voorstellen dat je zo interessant mogelijk probeert over te komen. Maar werkelijk, ik mag toch HOPEN dat jij in het echt niet zulke taal aanslaat tegen mensen he(tenzij het je baas is die je aan het kontlikken bent voor promotie)
Dank u en dat is insgelijksquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:21 schreef afcajos het volgende:
Verder vind ik je een aanwinst voor dit forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |