abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:05:16 #101
192481 Core2
Happiness is the road
pi_62590127
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:52 schreef servus_universitas het volgende:
De TS heeft wel degelijk een punt. Het is ook wel begrijpelijk waarom die mensen (het rapaille) dat doet. Het is één van de laatste redmiddelen om een discussie te 'winnen'. Het is een manier om een ander te bespotten in de hoop dat deze in de ogen van de overigen de discussie verliest. Het is een hele valse manier van doen, maar een echte WO'er kan dat doorzien.
Zie campagne van McCain
pi_62590172
quote:
Bij deze bedankt.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:17:35 #103
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_62590500
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:02 schreef servus_universitas het volgende:
User Crane is er ook zo eentje die erg houdt van een potje profielschetsen .
Waar is de beste man eigenlijk, had hem wel verwacht in dit topic.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
pi_62590564
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:17 schreef Thealexfiles het volgende:

[..]

Waar is de beste man eigenlijk, had hem wel verwacht in dit topic.
Die zit nu de gehele tijd te lurken. Zijn vingertjes zullen wel jeuken, maar hij houdt moedig vol. Hij wil namelijk de schijn ophouden dat hij naast FOK! een druk leven heeft en af en toe hier ronddwaalt. Ik verwacht dat hij binnen een uur zijn intrede doet in deze topic.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:20:25 #105
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_62590584
mensen durfen op internet gewoon groffer te zijn dan in het echt....
ik werk op een school en soms kijk je ff met ze mee (ze werken veel achter de computer) en zie je hoe ze elkaar aanspreken over mail
is echt een stukje minder zachtzinnig als, als ze echt tegen mekaar praten

geld overigens ook de andere kant op, mensen durfen eerder te zeggen dat ze mekaar leuk vinden of complimenten te geven enzow... de lichaamstaal ontbreekt en ook die van jou, maakt het wat minder confronterend
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_62590665
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:05 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Wanneer ze eens collectief zwichten.
Echt een mentaliteit wat je zou verwachten van een gemiddelde MBO'er.

Mensen als TS die gaan stoken tussen paupers zijn echt triest. Net zoiets als dat de Griekse goden met de onstervelijken weer eens een naar geintje uit gaan halen.

Komop man, je kan beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door m0m0 op 22-10-2008 19:34:45 ]
pi_62590936
Beauregard

Dat is toch die platjakker die in z'n (blijkbaar) zo perfecte leven toch nog wat van z'n kostbare tijd vrij kan maken om elke dag als een neuroot alle KLB topics af te scannen naar alle enigzins afkraakbare posts om daar dan als een ADHD-patiënt die z'n antidepressiva niet heeft geslikt op te reageren? Die zichzelf daardoor weer op een voetstuk kan zetten en zich kan afzetten tegen het in zijn ogen 'minderwaardige gepeupel'? En die, als hij eens een goed beargumenteerde en confronterende reactie terugkrijgt: angstvallig stil blijft, in de persoonlijke aanval vervalt of de andere user ervan beschuldigt dit forum 'te serieus' te nemen? Die toch?

Of doe ik nu ook aan profielschetsen

Verder ben ik het namelijk wel eens met kern van de klacht.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:26 schreef Beauregard het volgende:
uit je werkschoen met stalen neus geschoten
En dit kan ik dan ook wel weer waarderen
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_62591319
Dit is nu al mijn favoriete topic van het jaar.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:54:23 #109
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_62591738
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:42 schreef GuyFawkes het volgende:
Dit is nu al mijn favoriete topic van het jaar.
Goede klacht trouwens. Als je geen argument meer hebt kun je beter je mond houden i.p.v die ander gaan uitschelden .
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
pi_62591846
Volgens mij heeft ene GF ook zo'n enorm interessante en geheel op de werkelijkheid berustende profielschets van mij gemaakt ooit.
pi_62591910
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:31 schreef Sackboy het volgende:
Beauregard

Dat is toch die platjakker die in z'n (blijkbaar) zo perfecte leven toch nog wat van z'n kostbare tijd vrij kan maken om elke dag als een neuroot alle KLB topics af te scannen naar alle enigzins afkraakbare posts om daar dan als een ADHD-patiënt die z'n antidepressiva niet heeft geslikt op te reageren? Die zichzelf daardoor weer op een voetstuk kan zetten en zich kan afzetten tegen het in zijn ogen 'minderwaardige gepeupel'? En die, als hij eens een goed beargumenteerde en confronterende reactie terugkrijgt: angstvallig stil blijft, in de persoonlijke aanval vervalt of de andere user ervan beschuldigt dit forum 'te serieus' te nemen? Die toch?

Of doe ik nu ook aan profielschetsen

Verder ben ik het namelijk wel eens met kern van de klacht.
[..]

En dit kan ik dan ook wel weer waarderen
Yes, dat ben ik. Fraaie profielschets. Maar ik wil je er even op wijzen dat ik helaas niet dagelijks aanwezig kan zijn in KLB. Maar het feit dat het lijkt alsof ik er dagelijks ben is voor mij wel een bevestiging dat ik goed bezig ben. Waarvoor dank.

Dus heeft men getracht mij te dissen en blijft het stil van mijn kant, vrees dan niet dat ik met de staart tussen de benen ben afgedropen. Neen. Dan vergt iets anders mijn aandacht. Ook dat overkomt mij.
pi_62592131
Hier moet ik gepost hebben.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_62592186
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:59 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Yes, dat ben ik. Fraaie profielschets. Maar ik wil je er even op wijzen dat ik helaas niet dagelijks aanwezig kan zijn in KLB. Maar het feit dat het lijkt alsof ik er dagelijks ben is voor mij wel een bevestiging dat ik goed bezig ben. Waarvoor dank.

Dus heeft men getracht mij te dissen en blijft het stil van mijn kant, vrees dan niet dat ik met de staart tussen de benen ben afgedropen. Neen. Dan vergt iets anders mijn aandacht. Ook dat overkomt mij.
Genoteerd. Ik zal er rekening mee houden.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_62594769
Maar goed, résumé. Als ik de zinvolle reacties lees en de trolls, 'profielschetsen' en VMBO reacties negeer, maak ik op dat menig user het eigenlijk wel met me eens is. Goed om te weten.

Overigens voor iedereen die het met me oneens is: Jullie zijn autistische, gameverslaafde, maagdelijke, verstandelijke gehandicapte nerds. Jullie komen nooit buiten en de enige vrouw die jullie ooit gekust hebben en gaan kussen is je moeder. Ha.
pi_62594798
Goed gezegd, Beauregard .
pi_62595297
Elkaar afzeik topic..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_62595863
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:33 schreef drumstickNL het volgende:
Elkaar afzeik topic..
Daar zal het inderdaad op lijken voor de sterveling die te lam is om de OP goed te lezen, of simpelweg te lomp is om die te kunnen lezen.

Toch leuk dat je even langs kwam.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:05:38 #118
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_62596605
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:47 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Daar zal het inderdaad op lijken voor de sterveling die te lam is om de OP goed te lezen, of simpelweg te lomp is om die te kunnen lezen.

Amen to that..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:30:06 #119
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_62597601
Is je grootse entree op fok! toch niet zo geslaagd, dat je toch even expliciet moest laten weten dat je moeder elitaire borstmelk had ?
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_62597989
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:30 schreef Elfy het volgende:
Is je grootse entree op fok! toch niet zo geslaagd, dat je toch even expliciet moest laten weten dat je moeder elitaire borstmelk had ?
Gaan we nog inhoudelijk reageren of blijft het bij deze schamele poging tot humor?
pi_62598136
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:47 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Toch leuk dat je even langs kwam.

Plaatje spreekt voor zichzelf.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_62598146
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:48:12 #123
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_62598236
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:41 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Gaan we nog inhoudelijk reageren of blijft het bij deze schamele poging tot humor?
Neen. Ik schaam me veel te erg dat ik het wel met je eens ben.
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_62598243
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:44 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Goed punt. Echter denk ik dat dat komt omdat hier prutsers van de vakschool geconfronteerd worden met, bijvoorbeeld, universitair geschoolden. Dat levert regelmatig een strijd om de grootste internetpenis op. Buiten internet leven dat soort groepen volledig langs elkaar heen. De vakschool pauper legt straatstenen, waarna de WO'er er in zijn leasebak overheen scheurt, of in de file staat.

Let op, bovenstaande twee groepen dienen als voorbeeld. Maar je begrijpt m'n punt... Op fora komen figuren uit alle lagen van de bevolking elkaar tegen, terwijl dat in het dagelijks leven niet zo snel het geval zal zijn.
Precies. Gelukkig zijn wij WOérs verbaal oppermachtig en verder natuurlijk ook veel succesvoller dan genoemde paupers. Dat steekt uiteraard.
pi_62598479
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:36 schreef Beauregard het volgende:

Beauregard: Sneeuw is geel.
Prutser: Niet waar, sneeuw is altijd wit.
Beauregard: Eh, ja. Tenzij ik er in heb gepist. Dan is het geel.
Prutser: OMG, fucking betweterige mongool. Jij bent in het dagelijks leven vast zo'n kankernerdje die nog nooit een vrouw heeft aangeraakt. Ga WoW spelen kankerbezem.

Geweldig dit

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')